Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Code 6127 (8200300826TG630)werkte bij mij niet dus ben ik ook gaan zoeken naar de versterker in kofferbak.
Deze heeft een andere nr 8200205833TV028.
Mvg
Kan iemand mij helpen aan de radio code van de Renault radio / cd speler in mijn auto. Het nummer van de radio is;
T0S115 RN278F20045123 rechts onder op de sticker staat 8200152346TS115 en binnen een kader 8200 152 346
Het model nummer 22DC278 / 62P en prod nummer FD0002120045123
Hallo heb mn accu eruit gehaald om koplampen te wisselen ben nou mn code kwijt voor radio kunt u mij helpen ermee
chassie nummer _: VF1 JMOC OH 30 22 39 43
met vriendelijke groet Sparkie
Sparkie schreef:Hallo heb mn accu eruit gehaald om koplampen te wisselen ben nou mn code kwijt voor radio kunt u mij helpen ermee
chassie nummer _: VF1 JMOC OH 30 22 39 43
met vriendelijke groet Sparkie
Sparkie om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben we de juiste gegevens nodig zoals gevraagd op pagina 1
Dus als je ons die gegevens verstrekt dan kunnen we je helpen
ik ben in bezit van een cabasse auditorium tronic met 6cd wisselaar.
ik moet de code ingeven en ben al 6 maanden ant wachten.
ik ben radeloos en weet geen uitweg.deze radio is voor een renault vel satis.
BJ0J0B25874049
@Scenic II 2005: als je alleen maar de accu hebt gewisseld en niets met de wisselaar of versterker hebt gedaan, dan zou je normaal genoeg moeten hebben aan de code van de versterker (4759).
Maar het feit dat hij ook om de code vraagt van de wisselaar (CD CODE) doet mij vermoeden dat de radio voor de "accuwissel" het ook niet heeft gedaan. Met een beetje geluk krijg je de wisselaar nog aan de praat door de code te genereren met de gegevens op een smalle witte sticker met barcode aan de onderkant van de wisselaar. Maar een garantie dat dat de goede code is is niet te geven, daar de wisselaar de code van de gekoppelde (vorige) versterker overneemt. Als dat de versterker is geweest die er vanaf fabriek in heeft gezeten, dan heb je geluk. Is de wisselaar naderhand nog gekoppeld geweest met een andere versterker, dan kun je deze code dus niet meer achterhalen.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Hoi, ik heb een clio uit 2005. autoradio cd speler heeft mankementen. cd zit vast. eject werkt niet. dus op marktplaats gezocht. nu kan ik een 2e handsje kopen. dit zijn de gegevens:
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender