Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hoi,
Ik ben in het bezit van een RENAULT - Megane scenic grand 19 dci 88KW
Accu is er uit geweest en nu dien ik de radio opnieuw te activeren, helaas zonder code.
Ik kan dus wel wat hulp gebruiken, het is namelijk erg stil nu...
De gegevens op de sticker van de radio:
Modelno: RENRDW132-10
S977 Security
RNRD0450158131
Junior vond het leuk het winkelwagenmuntje in de cd-speler te doen, dus radio eruit gehaald en de munt verwijderd. Bij terugplaatsing wil-ie dus nu ook een code.
Type auto is Renault Megane II
Model radio no: RNRD6950129054
Securitycode : W427
RENRDW240-00
Prod. no : FD0105220129054
Vorige week en Renault Grand Scenic gekocht, maar heb de accu vervangen(STOM) en nu vraagt de radio om een code.
Gegevens van de radio
RNNRS480000088
RENRNC 646-10
FD0008260000088
8200964833T U240 security
8200964833
Sinds kort een Renault Mégane grand Tour uit 2004 (6-6-14) na problemen met de stuurkolom is de accu los geweest.
Nu vraagt de radio om de code, welke ik niet bij de koop heb ontvangen in de papieren. zie onderstaande sticker voor info.
wie kan mij aan de code helpen.
bvd
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Heb het net geprobeerd en hij doet het.
Echt super bedankt. Waar het garagebedrijf me in de kou laat, weet jij het in zeer korte tijd wel te vinden. En dat ook nog eens gratis. Echt super bedankt
mvg
Karpergek
Helaas na het vervangen van de 7-polige trekhaak stekker door een 13 polige niet de juiste code bij de hand.
Ook het telefoontje naar de afleverende dealer leverde niet de juiste code op.
Wie kan mij helpen??
met vr gr
K. Verschuuren
Hallo, nogmaals mijn bericht, maar nu met het radiotype : zie foto
2014-07-11 16.04.36.jpg
vandaag is de accu vervangen en u raadt het al : pincode van de radio nergens meer te vinden.
De security code = R650
type auto renault megane scenic 1.9 DTI EURO 2000
Kunnen jullie me aan de code helpen ? Alvast bedankt.
Me vriendelijke groet, Marc dH
Na een lege accu moet ik dus ook mijn code invoeren. renault dealer gebeld en die gaf mij de code. Werkt helaas niet. Het is een grand scenic eind 2004. Lijkt mij wel originele radio + navigatie. Iemand een idee. Of anders hoe ik de radio eruit moet halen voor de specificatienummers op de radio? Ik hoor het graag. Alvast bedankt.
Model/uitvoering : renault megane scenic Bouwjaar : 2000 Brandstof :benzine
hallo
ik heb een renault scenic van het bouwjaar 2000, helaas door dat ik de spanning van de radio er af te halen de code kwijt van de radio zelf en heb ik dus niks meer .
wie o wie kan mij van deze stilte af helpen, graag ook even helpen hoe ik de code invoer ? ik heb namelijk maar cijfers 1 tot met 6 ? en ik zie soms een 9 en een 7 voor komen.
radio sat 6010
7700 433 072
fd 11 99 22 4207902
radio model no 22dc461/62L
prod no FD 1199224207902
ik hoop dat ik voldoende heb geinformeerd en op dat ik snel geholpen word
vriendelijk groet
Hallo @kewinbrouwer als pincode heb ik 1959. Over het invoeren van de code dat staat bovenaan de pagina!
Knippen plakken en zie hier...
Hoe voer ik mijn code in?
Methode 1:
Je kan de code invoeren met het draaiwieltje aan de stuurwielbediening, cijfer voor cijfer.
Als je het eerste cijfer hebt ingevoerd dan kort op de knop onderaan de stuurwielbediening (de knop die ook wordt gebruikt om bij een CD wisselaar van cd te wisselen) drukken om naar het volgende cijfer te gaan. Na het laatste cijfer de knop even ingedrukt houden tot je een piep hoort. Bij een correcte code geeft de radio een korte piep en is ge-unlockt.
Methode 2:
Een andere mogelijkheid is met de toetsen 1, 2, 3, 4, 6 en de pijltjestoetsen
Als er 0000 in het scherm staat met de 1e "0" knipperend druk dan met de pijltjestoets naar rechts (>) net zolang tot het gewenste nummer er staat.
Druk vervolgens op de voorkeuze toets "2"; de tweede "0" gaat nu knipperen.
Ga weer met de pijltjestoets naar rechts(>) totdat ook daar het gewenste getal staat.
Druk vervolgens op de voorkeuze toets "3"; de derde "0" gaat nu knipperen.
Ga weer met de pijltjestoets naar rechts(>) totdat ook daar het gewenste getal staat.
Druk vervolgens op de voorkeuze toets "4"; de vierde "0" gaat nu knipperen.
Druk nu op voorkeuzetoets "6" en houd deze ingedrukt tot je een "piep" hoort; de code is nu ingevuld.
Methode 3:
Het invoeren van de code gaat ook via alleen de toetsen 1,2,3,4 en 6. Gewoon de toetsen 1 t/m 4 net zo vaak indrukken totdat de juiste code in beeld staat, en bevestigen door de 6 ingedrukt te houden.
Succes!
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender