Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een Scenic van 2006 met een carimat radio, code is weg.
Auto komt uit Duitsland , op de radio staan de volgende gegevens:
Barcode 8200484462tn711 , model be 7434 serie nr 55001214 model navigation andere sticker is weg
Kan iemand mij helpen aan de code?
Gr, Roland
Roland14 schreef:Ik heb een Scenic van 2006 met een carimat radio, code is weg.
Auto komt uit Duitsland , op de radio staan de volgende gegevens:
Barcode 8200484462tn711 , model be 7434 serie nr 55001214 model navigation andere sticker is weg
Kan iemand mij helpen aan de code?
Gr, Roland
2263 hopen we dan maar
skippo1 schreef:Code kwijt van renault master
nr: rnrdaw60102440
8200633634t
q764-security
Gr peter
9271 zou het moeten zijn
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Dit is de allereerste keer op een forum voor mij. Eventjes onderzoeken dus..
Ik wil heel graag de code voor mijn Twingo radio.. ik heb geen enkel idee wat er voor nodig is om achter deze code te kunnen komen.
Dus heel graag hulp hierin
@Kaat: Er zijn twee methoden om aan je code te komen.
De makkelijkste methode is naar de Renault garage, en aan de hand van het chassis nummer van je auto kunnen ze doorgaans de code achterhalen. Dit werkt alleen wanneer de radio origineel met de auto is meegeleverd. Is die ooit vervangen, of later pas ingebouwd, dan is de code niet opgeslagen in de database van Renault. Je hoeft hier geen afspraak voor te maken, je kan gewoon langsgaan, liefst wel met de auto zelf en de autopapieren.
- overigens worden hier vaak wel vergoedingen voor gevraagd, heb gehoord van 10 euro als bedrag
Wat lastiger is om de radio er even een stukje uit te halen, en een foto te maken van de barcode sticker die er op zit.
Hier hoeven geen kabels voor losgemaakt worden en de radio hoeft er alleen zo ver uit dat er een goed leesbare foto gemaakt kan worden of dat je de code kan opschrijven.
Voordeel van deze methode is dat het ook werkt als de radio naderhand vervangen is of later is ingebouwd
Kijk ook even in de posting helemaal bovenaan de pagina, daar staat het allemaal uitgelegd.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Goedendag
Ook ik ben zo slim geweest om een carkit van parrot in te bouwen.
En nu doet de radio het niet, iets met een code.
Ik heb voor u de volgende data:
Renault
281151362R --A
03 4709
7 648 061 592 FD107
905 BP8061 B 1466079
281151362RT Z603 SECURITY
Wat kunt u voor mij doen?
Met vriendelijke groet Peter van Rijt
BMX schreef:Heb ik er ook eentje voor je: Renault Twingo
IMAG0142.jpg
Appeltje eitje voor je denk ik zo,...
hmmm, wat rauwe witlof erbij en beetje ui, wat saus erover, smakelijke manier om aan de benodigde 2153 calorieën per dag te komen. Laat dat nou net ook je code zijn...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
BMX schreef:Heb ik er ook eentje voor je: Renault Twingo
IMAG0142.jpg
Appeltje eitje voor je denk ik zo,...
hmmm, wat rauwe witlof erbij en beetje ui, wat saus erover, smakelijke manier om aan de benodigde 2153 calorieën per dag te komen. Laat dat nou net ook je code zijn...
Je vous remercie! (Of zoals de Tsjechen zeggen: A je to!)
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?