Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Kan iemand aub mijn code voor mij opzoeken? Net mijn originele radio teruggeplaatst, maar natuurlijk nergens meer een code te vinden.
Ik rijd een Grand Scenic uit 2004
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Kan iemand mij helpen aan het terug vinden van de code van mijn renault megane uit 2002 ?
Ik heb na startproblemen de accu afgekoppeld gehad en rij nu al maanden in een auto zonder radio. Om gek van te worden hoor.
Wellicht kan iemand mij aan de hand van de gegevens op de radio helpen aan de code ? Ik heb hier en daar op forums gezien dat er blijkbaar mensen zijn, die aan de hand van de gegevens van de sticker op de radio, een code kunnen geven.
Ik hoop dan ook dat iemand mij aan de hand van de onderstaande gegevens kan helpen.
Hier dan de gegevens ;
model 22CK279/62T
TOH319
RN279F20163833
Prod.no. FD0302030163833
Onder streepjescode ; 7700434423TH319
en in kader : 7700434423|---
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt.
Groetjes, Kim
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Na het vervangen van de accu van mijn Master moet ook ik een code invoeren voor de radio....
Als bijlage een foto van de sticker met alle gegevens. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want wat een ellende zonder muziek in de bus!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Beste, zou het mogelijk zijn om mij aan de radiocode voor mijn renault espace uit 2086 te helpen? Ik vermoed dat het niet de originele unit is dus bij de garage kon men me niet verder helpen.
Hieronder toch even de cijfertjes:
Type: navigation
Model: be7439
Serienummer: 65002117 8200408759
Barcode: 741214530512160568
Na een bezoekje aan de garage heb ik dus ok een code nodig om mijn radio weer aan de praat te krijgen.
De gegevens die aan de zijkant van mijn radio staan zijn:
model nr: RENRDW132-10
0804 Security
RNRD0460205080
Prod nr: FD1006050205080
8200300859T0804
Ik ben nieuw hier op dit forum.
Ik heb vorige week de accu van de renault scenic (2008) van mijn dochter eruit gehad om op te laden en er niet aan gedacht dat dan de code wel weg zou kunnen zijn.
kunt u mij de unlock-code geven ?
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender
Ik heb sindskort een Scenic II Automaat uit 2004, hele fijne auto.
Nu heb ik recent de radio vervangen door een Sony DSX-410BT, ik wist dat ik hierdoor de stuurwielbediening en het externe scherm zou verliezen (klok en tempratuur...