https://www.gps-rlink.com/2018/11/16/r- ... /#more-940

MEer foto's en uitleg achter die link. Opvallend wel dit want het 7.*-systeem is er net een goed half jaar.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
rvdgaag schreef:Vergeet het maar, dit ziet eruit als compleet nieuwe hardware met veel meer rekenkracht. Als je het artikel leest zie je een link naar een rijtest van de nieuwe Espace. Hier wordt zelfs Apple CarPlay (waze) fullscreen weergegeven en dat vraagt nogal wat rekenkracht.
Mijn nieuwe Espace wordt 1e week januari geleverd, ik ben benieuwd.
Hide post links |
Hide post links |
android auto kun je groter laten weergeven door in de app in de ontwikkelaarsintsellingen de video uitvoer op 720/1080p te zettenSj4kie schreef:Eerste week nieuwe jaar afspraak om systeem te laten upgraden.
Verwachting is naar Versie 7. of achten jullie het waarschijnlijk dat dit al 8. zal worden?
Wordt bij 7. ook Android Auto weergegeven op groter scherm?
Hide post links |
Welke versie heb je nu? Ik acht de kans vrij klein dat je van 3.* naar 7.* of 8.* zal gaan. 1% kans schat ik in, dat is namelijk nog nooit gebeurd.Sj4kie schreef:Eerste week nieuwe jaar afspraak om systeem te laten upgraden.
Verwachting is naar Versie 7. of achten jullie het waarschijnlijk dat dit al 8. zal worden?
Wordt bij 7. ook Android Auto weergegeven op groter scherm?
Hide post links |
Hide post links |
Als er hardwarematig geen verschillen zijn, moet dit lukken, maar ik vrees dat er zoals bij versie 2 ook hardwareverschillen zullen zijn tussen 3, 7 & 8.Sj4kie schreef:Waarom zou de garage niet de nieuwste versie installeren?
Hide post links |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut