GM,
na de recente update van Rlink in mijn Captur HH van 2015 blijkt dat de audio vanaf USB weliswaar afspeelt, maar dat de speler zelf in het display op "uit" staat. Dit gebeurde willekeurig, dan wel dan niet. Ik kon dit ook niet verhelpen. Muziek speelde wel, de speler zelf reageerde dus niet.
In eerste instantie dacht ik dat het te maken had met de update die ik net had geinstaleerd. USB stick opnieuw geformateerd, muziek er terug op en het werkte weer......of toch niet!
Ik had bij alle bestanden de MP3-tag op mijn computer gewijzigd (naam, titel, albumart), voor weergave op de display in de Captur. Zelfde resultaat.
Uiteindelijk ben ik er per toeval achter gekomen dat bij het aanmelden van mijn huidige mobiele telefoon (Huawei P9) de speler het liet afweten. Dus, telefoon uit de Rlink gegooid en weer opnieuw aangemeld. Daarbij zag ik in mijn Huawei dat ook de audio op mijn telefoon werd "geactiveerd" om muziek via bluetooth af te spelen.
Dit heb ik nu uitgezet, en sindsdien geen problemen meer gehad met de speler van Rlink.
Heb je dus problemen zoals hierboven beschreven, zet op je telefoon de optie om muziek via bluetooth af te spelen van je telefoon eens uit. Kan een oplossing zijn.
Rlink audio fout na update - met oplossing -
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves