Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Bij onze Megane werkt de Ruitenwisser Sproeier Achter niet (goed). Als ik deze gebruik komt het water er niet achter uit maar gewoon uit het voorraam precies het zelfde als ik de hendel naar voren zou haal.
Is dit een keer verkeerd aangesloten? En is dit makelijk zelf te herstellen?
Pompje kapot, als je deze vernieuwd is het goed.
Schakelaar is uitgesloten gezien de pomp wordt aangestuurd
In de pomp zit een klepje welke voor/achter regelt, deze gaan dan defect.
Er komt de laatste tijd, enkel achteraan, uit de sproeier van de achterruit van mijn Megane IV een soort witte prut met het water mee. Het lijkt wel op afgebladderde verf.
Vooraan heb ik dat niet.
Ik heb ooit wel eens wintersproeiervloeistof gemengd met die van de zomer maar of het dat kan zijn ?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo ik heb een Clio 4 en ik vind dat mijn ruitenwissers te hard neer slaan krijg dan een hard geluid aan het einde. Is niet zo stil zo als het hoort. Wat kan ik daar aan doen als iemand mij kan helpen graag. Mvrg Wim
Ik ben Hensie en Ik ben nieuw hier, woon in het noorden van het land. wij rijden al jaren Franse auto's maar pas sinds anderhalf jaar rijd en we Renault: scenic 3 uit 2016.
Met veel plezier lees door de verschillende topics en kom...
Goede dag.
Hierbij mijn vraag is er iemand in de buurt van Amersfoort/Harderwijk die mijn Grand Scenic 2011 kan uitlezen met Canclip?
Mijn parkeersensoren achter geven een foutmelding ,heb ze uit geschakeld in het menu en alleen de voorkant werkt...
Hoi hoi
Ik zou graag mijn achter- ruitenwisser eraf willen halen
Vervangen voor een afdek dop.maar wij waren bij de motor gekomen , en verder komen wij niet.
Zit vast met blinde moer?
Iemand al ervaring mee miss? :D
Hoor het graag
Twingo 2 2011...