scs frigette cruise control

Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Plaats reactie

Topic author
sjefjans
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 10 okt 2017 11:55

scs frigette cruise control

Bericht door sjefjans »

ik heb in mijn megane (mode 2000) een scs frigette cruise control. Die heeft altijd goed gewerkt totdat de kabel ervan los schoot. Het lijkt er op dat de kabel van de cruise control vast heeft gezeten aan de gaskabel vlak bij de gashendel. Maar hoe die vast heeft gezeten is onduidelijk (ik heb er nooit op gelet). Nu heb ik een kabelklemmetje gekocht. Kan ik die cruise control kabel gewoon vastzetten aan de gaskabel? En hoe strak moet die kabel dan staan? Iemand enige ervaring hiermee?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Rossy
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 30 jul 2017 19:22
Actief als: particulier

Bericht door Rossy »

Je kan de kabel hiermee vastzetten, maar waarschijnlijk moet dan de kabel opnieuw afgesteld worden.
Deze cruise control is in Nederland verkocht onder de merknaam John Gold of Goldcruise.
Ga met de cruise control niet zomaar zitten klooien, wie kent het verhaal van Marco Bakker niet, maar ga ermee naar een bedrijf wat hiermee bekend is.

Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut