Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De ventilator van mijn twingo 2 werkt op geen enkele stand meer. De zekeringen heb ik gechecked en die zijn ok.
Voordat ik het hele dashboard loshaal, kan ik eventueel het schakelaartje nog controleren? Of kan ik dit ook alleen via de achterkant?...
Ik heb een twingo uit 2006 met centrale deurvergrendeling. Nou werkt de vergrendeling goed maar als de auto op slot is kan ik mijn achterklep gewoon open maken? Ik heb er al een nieuw motortje in want die werkte niet meer maar het...
Hoop dat iemand mij kan helpen. Heb een twingo automaat uit 2008 , rijd en schakelt perfect. Alleen de stand van de versnellings is niet zichtbaar in het display. Dus je kan niet zien of de auto in zijn a of m staat of in zijn r. Ook is het cruise...
Mijn Renault Scenic II (met 116.000km de teller) doet raar bij het schakelen. De versnellingspook gaat niet automatisch naar de neutrale stand (tussen 3 en 4) wanneer ik hem uit zijn tweede of vijfde, zesde versnelling duw. Ik moet hem...
Ik heb me accu los gehaald om bij de lampen te kunnen komen. Bij het terug plaatsen begon ik te twijfelen hoe de draden moesten zitten de + en - zijn mij wel duidelijk maar ik heb nog 2 extra draden.