Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik reed gisteren op de snelweg met mijn renault clio dci 1.5. uit 2003
Ik had een klein beetje haast dus reed wat harder dan normaal.
Toen ik bijna thuis was zakte mijn top snelheid van 170 naar 115/120.
Ik ben sindskort in het bezit van een Megane RS 2013. Ik zoek een goede Renault garage om mijn auto in onderhoud te doen in Eindhoven en eo.
Heeft iemand tips waar ik hem wel of juist niet naar toe moet brengen?
Ik heb bij mijn renault scenic van 2007 de distributie riem laten vervangen en een week later liep mijn aircopomp vast Heeft een en ander met elkaar te maken Bijv. dat er iets fout gegaan is bij de vervanging van de riem?
Heb een paar weken terug een mooie renault megane mk2 5deurs automaat met een 2.0l gekocht!
Rijdt super alleen 2 dingen storen mij zeer dat de garage(waar ik de garantie heb) niet zo 123 kan vinden.
Ik heb een tijdje geleden een Renault Clio 2 gekocht maar nu gaan er op het dashdord een stop- en sleutellampje branden en een rood lampje knipperen, weet iemand hoe ik dit kan resetten of hoe erg dit is?
ik heb een languna II uit 2002 waar van de aanjager het wel en niet doet zo wel hand of auto als de stand op maximaal komt zal de aanjager na een paar minuten gewoon stil vallen en niet weer aan gaan soms als je de control off zet een een paar min...
het oprolbare kofferbak afdekzeil van onze Renault Megane Estate (MJ 2012) is op de grond gevallen. Hierbij is een van de afdekkappen gescheurd en de veer voor oprol mechanisme losgeschoten. Het gescheurde onderdeel is volgens mij niet...
Ik heb een Megane met elektrische handrem en vraag me nu af of er dan ook standaard de hill hold functie op zit. Of is dit een aparte optie. ik dacht namelijk dat dat onder andere het voordeel is van een elektrische handrem.
Ik heb een Modus automaat en die heeft nu 2x het euvel gehad dat hij niet wil aanslaan.
De startmotor draait gewoon wel maar er is geen ontsteking lijkt het wel.
De eerste keer is die bij de dealer neergezet maar daar konden ze niets vinden en...
Sind 2.1/2 mnd in bezit van Clio Estate, al 2x lege accu gehad, garage niets kunnen vinden,accu is getest is goed. Verlichting staat op auto,dus niet aan laten staan,uitval airco gehad,gelijktijdig met uitval DAB radio.radio bleef urenlang aanstaan...
Ik heb een Twingo uit 98.Ik sleutel zelf graag aan mechanische delen, maar van elektronica heb ik weinig kaas gegeten. Autootje starte en reed fijn tot aan vorige week toen het in de file spontaan uit viel. Wanneer ik het contact aan...
Wij hebben een Renault trafic 2011 wij willen deze tot camper ombouwen en hebben daarom de voorstoel en bijrijdersbank er uitgehaald en daar 2 stoelen geplaatst met draaiplato gelijk naar plaatsen is het lampje aangegaan controleer airbags....
Op Marktplaats komt af en toe zo'n CAN CLIP langs.
1. Waar toveren die verkopers zo'n ding vandaan? Ik heb nog geen 'normale' winkel een CAN CLIP zien verkopen.
2. Hoe betrouwbaar is zo'n CAN CLIP? Kan de ECU beschadigd raken?
Ik heb een Renault Mégane Estate dCi 110 Bose van 2012 met een vreemde klacht betreffende de kachel cq airco , op totaal willekeurige momenten wordt de luchtstroom onderbroken en lijkt het alsof er een klep dichtgaat die de luchttoevoer regelt.
Dit...
Sinds kort duurt het veel langer voordat er ruitenwisservloeistof uit de spuitopeningen bij de voorruit komt. Voorheen kwam de vloeistof vrijwel meteen als ik handel bediende. De pomp begint meteen de lopen, maar het...
Knal kets er zo de rechterveer in kaduuk, groot gat in de weg.
Tegelijk maar schokbrekers en taatsen links en rechts vervangen lijkt me
Ff kijken waar het het goedkoopst is vanavond
Ik ben nieuw hier.
Na 10 jaar t4 hebben gereden heb ik nu een op medische reden kangoo automaat 1.6 16v uit 2006 aangeschaft.
Wat een lekker ding :) Had ik veel eerder moeten doen :dance:
ik ben nieuw hier, nou ja niet echt nieuw dit ik al enige jaren met de berichten meelees.
Ik heb in mijn jongere jaren geregeld aan brommers en auto's gesleuteld (puur voor de hobby) en nu heb ik er helaas de tijd niet meer voor...
Renault Megane estate 2.0 T privilege
01-2010
Benzine
Goedendag! Wij zijn sinds enkele maanden de gelukkige eigenaar van een mooie, snelle maar ook luxe megane.
Alleen of met gezin, altijd een genot om mee te rijden. to the point:
Ik ben sinds 2 weken de eigenaar van een Megane II 1.6 uit 2003. Het enige jammere is dat de tijd van de digitale klok niet goed staat. Ik heb volgens mij alles al geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. Er zitten geen knopjes...
Hallo, ik heb een Scenic 2 uit 2008. Mijn ramen zitten voor mijn gevoel vrij los. Als ik over een drempel rijd voel ik speling eigenlijk is de ramen van portier en dakraam.
Is er iemand die weet wat ik daar aan kan doen.Heb hiervoor ook twee...
Wij hebben een Grand Scenic uit 2004.
Vanmiddag parkeerde ik om te tanken en toen ik weg wilde rijden was er geen stuurbekrachtiging en kreeg ik de melding Stuurhulp defect . Heb hem een paar keer opnieuw gestart maar dat hielp niet....
ik heb een renault clio uit 1998.
ik heb problemen met mijn sleutel, hij maakt koortsluiting.
ik wil mijn startonderbreker uit laten schakelen, wie kan mij advies geven hierover.
Ik wil een remzuiger terugstel set aanschaffen maar welke ? Veel aanbod van € 25,= tot € 150,=
Iemand een voorbeeld voor een set die geschikt is voor Renault Twingo 1 en 2, Scenic 1 + RX 4 ?
Of een losse terugsteller en dan de benodigde adapters los...
Ik heb dringende hulp nodig om mijn motorkap te openen. Toen ik net aan de hendel trok knapte vermoedelijk de kabel. Hij zit nog aan de hendel vast binnenin de auto in...
In de injectie-computer van mijn Vel Satis vind ik met behulp van CLIP de volgende foutmelding
“ DF980 proportional richness sensor function”
Het injectiesysteem is een Bosch EDC 16 C36.
Ik heb een aantal uren op internet gezocht naar informatie,...
Bij mijn Renault Senic diesel uit 2007 verliest de motor regelmatig het contact met het gas pedaal voor een paar seconden.
Eerst bij lage snelheden, maar steeds vaker ook op de snelweg en dan dus ook van de cruse controle.
Dit zonder een fout...
Hallo ik heb een megane 3 bouwjaar 2012 en resent een trekhaak laten plaatsen
Nu kwam ik er achter dat er water in de kofferbak staat
Heb de monteur die de trekhaak gemonteerd heeft gevraagd of hij hem afgekit heeft natuurlijk zei hij
Volgens mij...
Wellicht in de verkeerde rubriek geplaatst maar ik geef het een kans..
De antenne van onze Renault Megane III 2009 is in principe niets mis mee, maar ik zou hem graag vervangen voor een minder lang model, is dit mogelijk? Zoja, waar...
Mijn Grand Scenic 2005 20ltr heeft ook het bekende dashboard probleem. Gelukkig is het alleen de radio kant die het niet altijd doet.
Maar nu is ook mijn blower uitgevallen, terwijl het display daarvan (andere knop, niet op het...
Onze achteruit van onze 2003 Kangoo heeft aan de binnenkant enorm veel krassen. Betekent dat de achterruitverwarming strepen op 1000 plekken door is en daardoor totaal niet meer werkt. Er zijn oplossingen om een paar stukjes te verbinden, maar bij...
ik heb gisteren mijn 2001 1.4 Kangoo een grote beurt laten geven en wat achterstallig onderhoud van de laatste eigenaar laten wegwerken; alleen heb ik nog een vraag over die niet naar tevredenheid is beantwoord.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum