Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Model/uitvoering : renault senic
Bouwjaar : 2000
Brandstof : benzine
hoe kan ik bij mijn renault scenic de boordcomputer resetten helemaal hij geeft bij elke stand niks goed aan
heb hem gereset zometeen ff kijken of alles nu weer goed gaat
beste renault kenners , ik heb het volgende probleem ik reed gister weg van huis en prompt viel de radio , display tijd temp, en de kachel uit ik dacht aan een...
Model/uitvoering :
Bouwjaar :
Brandstof :
Ik heb dat vroeger zo geleerd. Het zou tegen vermoeidheid zijn. Ik vind dat nergens terug.
Dan zijn er nog stuurwielen die zelfs niet centrisch rond draaien. Mijn oude Skoda had dat.
Hallo allemaal,
Ik ben in het bezit van een Renault Megane Scenic.
Type MPV (AF) Uitvoering JAB05. Het is een fijn rijdende, metallic-rode wagen met twee elektrische schuifdaken!
Vraag: Bij 120 km /uur gaat de motor (denk ik) behoorlijk zwaar...
Naar ik merk is er nogal wat onduidelijkheid over de te gebruiken smeermiddelen voor onze te koesteren wagens.
Daarom hierbij een link naar het Technische Bulletin 6012A inzake smeermiddelen.
Zoals te lezen valt zijn er nogal wat verschillende...
Model/uitvoering : grand scenic bose
Bouwjaar : 2015
Brandstof :benzine
Sinds kort zijn wij overgestapt op de grand scenic bose (benzine).
Bij aflevering van onze auto moest de dealer achteraf het alarm (klasse 3) inbouwen.
Vanaf dat moment...
Ik wil graag een trekhaak laten plaatsen, maar heb parkeersensoren en een achteruitrijcamera.
Het blijkt, hoor ik wel eens, dat de beugel van een fietsendrager op de trekhaak problemen kan veroorzaken.
Wie heeft...
Bij het openen kraakte er iets aan de rechter kant.
Het dak klapte wel in maar de achterklep ging niet automatisch dicht
Achterklep zonder kracht naar beneden geduwd. De achterklep kan gewoon geopend worden....
Mijn traffic heeft rare kuren, bij het starten reageerd het gaspedaal soms niet maar bij het herstarten soms wel of ongeveer 45 sec wachten, wat niet altijd lukt....
Ik heb een Renalt Megane Scenic Kaleido 2.0 uit 1999. Benzine, automaat.
Mijn verwarming/airco werkt alleen in de hoogste stand.
Mijn garage zegt dat er een membraam o.i.d. vervangen moet worden.
Kunnen jullie mij zeggen of dat zelf te doen...
Model/uitvoering : 1.2 16v Authentique
Bouwjaar : 2011
Brandstof : Benzine
Ik rij deze wagen nu bijna 1 jaar met veel plezier, echter blijft er 1 probleem terugkomen. Vanaf het begin heb ik last van radiozenders die storen. Eigenlijk kan ik alleen...
Mijn dashboard heeft het geheel begeven voorafgaand een zoemend geluid gehoord,en een lichte brandlucht.
Had het idee dat de brandlucht meer van onder kwam dan ten hoogte van het...
Hallo. WIj zitten met een raar dilemma: De Keycard wil ineens niet meer van zijn plaats. Gewrikt (voorzichtig natuurlijk) en gedaan, maar hij zit muurvast. Wel prettig dat hij...
Passen velgen van een laguna uit 1996,kwa naafgat diameter/et-waarde op een scenic uit 1998?
Beide hebben gelijke steekmaat.
De verschillen in afrolomtrek daargelaten?
Het kofferdeksel van onze Kangoo gaat niet meer open. Er scheelt iets aan de mechaniek vanbinnen. Ik zou de mechaniek eens willen bekijken, maar hoe krijg ik de plaat aan de binnenkant van de koffer eraf?
De grijze...
Model/uitvoering :laguna 2.0 ide
Bouwjaar :2002
Brandstof :benzine
Met regelmaat valt alleen de linker xenon koplamp uit.
Soms gaat hij vanzelf weer aan en soms is het de zekering.
Tijd om te vervangen of andere oorzaak ?
Graag reactie
Greetz...
ff een vraagje. kan ik zelf mn onderhoudsinterval resetten op de laguna3?
t oranje lampje van onderhoud uitvoeren brandt en de kmstand daarvan staat op 0....
Model/uitvoering : Megane Grand Tour 2
Bouwjaar : 2004
Brandstof : Benzine
Hallo!
Ik hoop dat iemand hier op het forum mij kan helpen. Mijn probleem is ontstaan door een monteur die eerst heeft gehandeld en daarna pas nagedacht heeft. :clap:...
Renault twingo1997
Brandstof
Mijn twingo start soms ineens niet meer startmotor draait maar motor slaat niet aan, na aanduwen wel
Vandaag nieuwe bougies en kabels heel de dag goed gereden, maar na boodschappen doen weer niet starten moest weer...
Hallo,
Na zeven jaar problemen met de terug komende DF 1070 storing wil ik dit nu eindelijk oplossen, zonder een orginele en veel te dure Renaultpomp met nr 8200 940 233.
Condensor, filter/ droger, en pomp zijn al vervangen en de installatie werkt...
Model/uitvoering : Mustang 65
Bouwjaar :
Brandstof :
De CO regel ik af met een eenvoudig toestelletje om naar de keuring te rijden.Ik moet die rijker zetten,anders hapert hij teveel.
Maar bij een 4 gas meting zei men me dat er een lek in de...
Model/uitvoering : kangoo
Bouwjaar : 2006
Brandstof : benzine
Ik ben sind kort eigenaar geworden van een kango 1 phs2.
Ik de schuifdeuren zitten kipramen en als het regend lekken die.
Moeten de rubbers vervangen worden? Die zijn nochtans is goede...
Ik heb een Renault Grand Senic automaat 7 zitter uit 2006 met 202000 km op de teller.
Heeft iemand ervaring met deze auto?
Ik zou heel graag willen weten wat er aan zit te komen qua kosten.
Model/uitvoering :
Bouwjaar :
Brandstof :
Tijdens het wissen in de regen laat ineens de arm van de auto los.
Oftewel, ik druk hem terug in zijn stand, maar kan hem niet vastzetten, is er iets vanaf gedraaid?
Kan nergens montage aanwijzingen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum