Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik hoop dat jullie mij ook advies kunnen geven, de lichten in mijn renault scenic 1.6 16 V uit bwj 2000, die ik gekocht heb.
willen vervangen, er zaten standaard H7 lampjes in en die gaven erg weinig licht in het...
Heb hier een scenice diesel die op startonderbreker blijf staan.
heb een nieuwe accu er in laten zetten op vrijdag de auto staten gewoon en heb de heledag er mee gereden
op zaterdag...
Deze week heb ik mijn nieuwe Laguna gekregen. Auto is voorzien van een Bose soundsysteem, alles orgineel niets zelf geplaatst.
Volume lijkt begrenst te zijn. Op stand 32 houdt het op. dit lijkt voldoende...
Renault scenic/megane :
1999 :
Benzine :
heb een vraagje over de renault scenic/megane uit '99. vanmorgen blijf mijn beveiligingslampje branden na het starten van de auto.
dus het rode lampje wat normaal na starten uit moet gaan, die blijf nu...
Ik heb een nieuw slot gekocht voor de achterklep Renault Scenic. Via een torkx sleutel kan ik 2 van de 4 schroeven van de achterbekleding van de klep openkrijgen maar de twee bovenste niet. Dit lukt me wel als de klep open kan - iemand...
Bij mijn Renault Scenic 1.9 dci uit 2003 gaat sinds vanmorgen het linker elektrische raam naar beneden als ik de auto uitzet. Als ik het contact weer erop zet en de raam weer dicht doe,...
Model/uitvoering : Renault Scenic II 1.5 dCi
Bouwjaar : 2004
Brandstof : Diesel
Hallo
Ik ben opzoek naar iemand met de Renault CAN CLIP uit provincie Groningen. Ik wil in mijn Scenic de licht en regensensoren aan zetten. Daarna nog de...
Model/uitvoering : Renault Laguna RN 2.0 E2
Bouwjaar : 1994
Brandstof : Euro 95
Ik heb bovenstaande Renault al een tijdje en nu in de winter - wanneer ik 's ochtends om 7.30 uur ermee op pad moet nadat hij een hele nacht buiten in de vrieskou...
heb sinds kort mijn twingo bj 93 in geruild voor 1 uit 95 nu heeft deze de ruitewisser hendel kapot de garage heeft er een andere ingezet ( daar waar ikhem gekocht heb dus zonder garantie ofzo he ) en voor...
Wie weet wat ik kan doen aan de volgende spookstoring: Als ik start na net gereden te hebben, bijvoorbeeld na het tanken, dan start mijn auto in een noodloop: pulserend toerental rond de 2.500 en...
Ik ben in het bezit van een renault clio uit 2001.
sinds deze week is het af en toe dat als ik wil starten dat ik dan geen contact krijg. Verlichting radio etc doen het wel gewoon alleen lijkt het alsof er geen contact met de motor tot stand komt....
Mijn lichtverklikker doet het niet meer en ik heb nu een zoemertje bij de Halffords gekocht en wil deze nu in mijn Laguna plaatsen. Nu moet ik deze volgens de beschrijving aansluiten op...
Ik ben nieuw hier en donderdag krijg ik een Laguna GT van BJ 2002.
Ik weet niet welke naam de uitvoering heeft, maar er zit iig alles op en aan van leer tot xenon tot navi.
Nu wil ik de computer laten uitlezen als ik hem krijg.
Sinds kort heb ik een radio in mijn auto gebouwd, Maar sinds dien is de klok gereset op 0.00
Wanneer ik de klok weer opnieuw instel, en de auto uit zet, en later...
renault megane phase II:
2003:
diensel:
hey kan iemand me helpen
als ik mijn deuren wil open doen met men kaart gaat mijn rechter deur niet meer open langs buiten
als ik langs binnen de deur open doe gaat het wel
wat is het probleem...
hallo ik ben van plan om een renault master te kopen
maar er zijn enkele problemen
zo moet de distributieriem vervangen worden heeft er iemand een idee van hoeveel dit kost
ook...
Laguna Grand Tour diesel
Bouwjaar 2002
In 2007 is er door een Renault garage een nieuwe trafo voor de rechter koplamp gemonteerd en ongeveer 2 weken later de lamp kosten samen 765 euro.Daar was ik goed ziek van. Op dit moment valt de verlichting van...
Ik heb een vraag over installeren van de V30 cd carminat . Ik ben nog al een leek op dit gebied. :oops:
Ik heb dus een cd met V30 erop. Wat zijn de stappen die ik moet doen om deze geinstalleerd te krijgen op mijn navigatie...
Hoi,
Bij het schoonmaken zag ik dat de rubberrand onder het raamrooster los hing, ik heb geen idee hoe deze op een normale
manier bevestigd kan worden, hij klemt op een...
Ik een renault scenic uit 2003 benzine met 130.000 km, nu komt het bij een koude motor steeds vaker voor dat de auto niet aanslaat. De accu is goed, gooit de motor goed rond. Bij aanduwen slaat auto ook gewoon aan. Het klinkt idioot...
Ik heb een nieuwe kangoo familiair diesel 110 pk. In de 2e versnelling lijkt het of met gasgeven, hij niet pakt, er gebeurt eigenlijk niets, dit heb ik niet bij de andere versnellingen. Wat kan dat zijn.
hallo allemaal, ik ben voornemens een GS 1.4BOSE te kopen, heeft er iemand ervaring met het chiptunen van deze auto, en zo ja wat zijn de ervaringen?????
hoor graag!!
wie weet als je de richtingaanwijzer van een scenic bouwjaar eind 2003 aan hebt gezet, links of rechts maakt niet uit , niet terug komt in de neutraal stand,zit het probleem dan in de schakelaar of misschien in de sleepring ?
Ik heb een renault clio uit 2006. Mijn regenwaterafvoer bij mijn voorraam zit verstopt.
Ik heb de renault garage gebeld en die zeggen dat je het heel makkelijk zelf kunt schoonmaken.
Maar heeft iemand enig idee waar het water normaal moet weg...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum