Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Sinds 16 januari 17:11 wordt de data over laadniveau en -status in de ZE Services app niet meer geupdate. Ook ontvang ik sindsdien geen e-mails meer over starten en stoppen van het opladen.

Wie heeft dit probleem ook?
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 18
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door renault15.17 »

Heb ik sinds vrijdagmorgen ook. En ook veel Duitse Zoe rijders melden hetzelfde probleem.
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

ZE connect offline?

Bericht door electronaut »

Ik vroeg me af of mijn forumgenoten hier ook last van hebben.

Ik krijg sinds donderdagavond geen updates meer van mijn accustatus op ZE connect. Er zijn diverse ritjes gemaakt en ik woon in een stad, dus aan de dekking van het mobiele netwerk zal het niet liggen. Het was de laatste weken toch al erger dan normaal. Ligt dat aan mijn auto of is er misschien een probleem met de infrastructuur van Renault?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 33
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: ZE connect offline?

Bericht door GertjanVB »

Yep. Hij hangt nu aan de stekker en laad op maar de App geeft info van 16/1/14 16:28 met de opmerking dat er niet opgeladen wordt en de ZOE niet aangesloten is.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PvdG
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 59
Lid geworden op: 08 sep 2013 21:33
Actief als: particulier

Re: ZE connect offline?

Bericht door PvdG »

Hier ook hetzelfde probleem, laatste info is van 16/1.
Zowel de app als via de site wil het niet (meer) werken.
Ook de voorverwarming op afstand inschakelen wil niet lukken.
Paul, Renault Zoe Bleu Energy Zen december 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013 22:25
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: ZE connect offline?

Bericht door avdvee »

Yep, ook hier 16/1/2014 17.36 uur voor het laatst :-(
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013 22:25
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door avdvee »

Dubbeldraadje? ze-connect-offline-t16769.html

Renault15.17: Inderdaad, heb beide onderwerpen samengevoegd.
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 16
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door PieterZoe »

Yep hier ook zelfde probleem. Laatste info van 15jan avond

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

Grrrmmmbbbbllllppppfffffrrr......

Weet niet of dit ook hiermee te maken heeft, maar komt mijn dochter net terug met de Zoe, wil ik de laadkalender aanpassen, is alles gewist! De hele weekkalender leeg! En alles opnieuw invoeren kan dus niet vanaf mijn laptop omdat die geen gegevens meer doorseint naar mijn auto. Zit ergens een blokkade die ik al twee maanden geleden bij Renault heb aangemeld en waar ze niks mee doen.

En de fransen zijn ook de klos: http://renault-zoe.forumpro.fr/t3257-my ... vous-aussi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Hij deed het weer, helaas maar voor even. De app geeft nu de status van vandaag om 16:40 weer. Maar nu ligt het systeem weer plat: Zoe wel aan het laden, maar geen nieuwe data en geen emails.

Vraag me inmiddels af: waarom communiceert Renault hierover (storing, storing verholpen) niet met de Zoe eigenaars?
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

MartijnEV schreef:Hij deed het weer, helaas maar voor even. De app geeft nu de status van vandaag om 16:40 weer. Maar nu ligt het systeem weer plat: Zoe wel aan het laden, maar geen nieuwe data en geen emails.
Bij mij geen sjoege.
Vraag me inmiddels af: waarom communiceert Renault hierover (storing, storing verholpen) niet met de Zoe eigenaars?
Zouden ze het wel weten?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Ik hoop van wel.....
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mouw
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 dec 2013 14:37
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door mouw »

Bij jullie werkt het af en toe nog of heeft het gewerkt. Ik ben nog niet in het bezit van een ZE-code en R-Link (Discoverypack) is ook deels verdwenen van mijn systeem. Renault Nederland staat mij prima te woord, maar Renault Frankrijk moet de problemen oplossen. Daaraan wordt gewerkt. Ze gaan mijn driejarig abonnement wel resetten zodat het pas in gaat als alles naar behoren functioneert is mij beloofd.
Waarschijnlijk verstrekken ze de ZE-code pas weer als alles goed werkt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 33
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door GertjanVB »

Die Einstein bij Renault zal er mee bezig zijn. Kan nog wel ff duren dan..... :wink:
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

mouw schreef:Bij jullie werkt het af en toe nog of heeft het gewerkt. Ik ben nog niet in het bezit van een ZE-code en R-Link (Discoverypack) is ook deels verdwenen van mijn systeem. Renault Nederland staat mij prima te woord, maar Renault Frankrijk moet de problemen oplossen. Daaraan wordt gewerkt. Ze gaan mijn driejarig abonnement wel resetten zodat het pas in gaat als alles naar behoren functioneert is mij beloofd.
Waarschijnlijk verstrekken ze de ZE-code pas weer als alles goed werkt.
Welkom bij de club. Bij mij heeft het ook twee weken geduurd om mijn ZE account te activeren. Ik moest er verschillende malen achteraanbellen. Gun ze geen rust als je het snel voor elkaar wilt hebben.

De oude dame is ook al van 1899 en op die leeftijd valt het om den drommel niet mee om met al die trends van 'internet' en 'smart phone' mee te gaan. Die jeugd van tegenwoordig....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013 12:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door erijder »

Hier doet ie het ook niet meer, laatste update is van de 17de, 4:21.
Irritant...
Zoe life 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

fivari
Lid
Lid
Posts in topic: 20
Berichten: 676
Lid geworden op: 21 okt 2013 11:23
Actief als: particulier
Locatie: Herent (Leuven, België)
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door fivari »

Hier ook. Een geruststelling dat het een algemeen probleem lijkt te zijn. Dat wordt wel opgelost.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
Afbeelding zonder ladingsverliezen
www.fivari.be

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013 22:25
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door avdvee »

Geruststelling, euhhhm. Dit is helaas niet de eerste keer dus ik krijg meer een soort berusting dat Renault niet echt blijkt geeft van adequaat handelen.
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Smartrix-Zoe
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 sep 2013 09:50
Actief als: particulier
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Smartrix-Zoe »

Mijn laatste update is van vrijdagochtend 17 januari 8.15. Hoe meer Zoe's er komen hoe vaker dit probleem lijkt me. Zal de server die dit allemaal afhandelt het niet aan kunnen?
Zolang je auto gewoon voor de deur staat is dit denk ik niet zo'n probleem. Wel als je auto een straat verderop staat aan een laadpaal.

Wat betreft reactie van Renault Frankrijk.
Ik hoor net op de radio dat Fransen pas reageren op email als ze het antwoord weten terwijl Nederlanders verwachten dat ze een mailtje sturen dat ze er mee bezig zijn.
Dus zolang je geen reactie krijgt..... weten ze het antwoord nog niet.
Naast de Zoe als 2e auto een Model X

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Aha dus onze frustratie wordt veroorzaakt door een cultuurverschilletje :-D
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Eindelijk bericht van Renault via Twitter!

Renault Nederland meldt:

@Renault_NL: @advandermeer @245MartijnEV Op dit moment wordt onderzocht wat de oorzaak van de storing is en hoe deze weggenomen kan worden 1/2

@Renault_NL: @advandermeer @245MartijnEV we kunnen op dit moment nog niet aangeven hoeveel tijd hier nog voor nodig is! 2/2

En ZE Services meldt:

@RenaultZE: @ZoePionierin Our experts are currently working on it, we get back to you when we know more about it.

Fingers crossed.....
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

fivari
Lid
Lid
Posts in topic: 20
Berichten: 676
Lid geworden op: 21 okt 2013 11:23
Actief als: particulier
Locatie: Herent (Leuven, België)
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door fivari »

Gisteren terug updates gekregen, maar helaas niet correct. De laadbeurten worden vermeld als "incomplet", terwijl ze toch met de juiste procedure werden afgesloten. De dagen tussen 16/01 en gisteren lijken definitief verloren.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
Afbeelding zonder ladingsverliezen
www.fivari.be

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 18
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door renault15.17 »

Vanmorgen om 11:00 u. toen ik bij de dealer was, een keer een goede statusupdate gekregen. Daarna weer niks meer. Nu bij v.d. Valk Breukelen aan het laden, maar app beweert dat de auto niet aangesloten is. Helaas wist mijn dealer (Arend Eindhoven) nog nergens van.
Ik dacht eerst dat redelijk lang duurde omdat het weekend was, maar nu mogen ze die server toch wel weer aanzwengelen van me. :lol: :wink: :|
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

Ik was blij dat ik vanochtend een accurate status had: 92% and charging. En ook nadat ik bij mijn werk geparkeerd had. Maar uit renault15,17's relaas moet ik voorzichtig zijn en niet te vroeg juichen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Smartrix-Zoe
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 sep 2013 09:50
Actief als: particulier
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Smartrix-Zoe »

Ik stond net (14.00) te laden aan een 22kw paal en ik ging even kijken wat de stand was. Bleek de laatste melding van 10.46 te zijn vandaag. Dat was de eerste na afgelopen vrijdagochtend 8.15. Inmiddels thuis en nog steeds de melding van 10.46. :clap:

@renault15.17. Het is toch onbegrijpelijk dat een dealer niet op de hoogte is van zo'n grote storing. :doh:
Naast de Zoe als 2e auto een Model X

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Mijn dealer wist er ook niets van...
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013 22:25
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door avdvee »

@renault15.17. Het is toch onbegrijpelijk dat een dealer niet op de hoogte is van zo'n grote storing
Wat mij betreft niet noodzakelijk; laat Renault zorgdragen voor fatsoenlijke communicatie direct naar de end-users. Mijn SMS nummer is bekend; waarom niet een melding naar alle klanten dat het systeem eruit ligt?

Ik krijg het gevoel dat Renault nog veel te veel hangt in het oude businessmodel én cultuur. De dealerlaag bestaat over 10 jaar amper meer en klanten doen direct zaken met de fabrikant. Dat vereist moderne manier van communiceren (oa. via internet/ social media etc.) en ontwikkelen.
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013 08:58
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

electronaut schreef:Grrrmmmbbbbllllppppfffffrrr......

Weet niet of dit ook hiermee te maken heeft, maar komt mijn dochter net terug met de Zoe, wil ik de laadkalender aanpassen, is alles gewist! De hele weekkalender leeg!
Ik lees op het Franse forum dat daar diverse mensen ook hun hele kalender gewist zagen. Ben ik hier de enige?

Toch wel een raar fenomeen dat die gegevens bij een select gezelschap gewist worden door Renault. Hebben ze nog een rekening met mij te vereffenen? :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 18
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door renault15.17 »

@Smartrix-Zoe: dat de dealer het niet wist, heeft twee oorzaken. Ten eerste had de medewerker die ook Zoe rijdt, al een meer dan een week de app, noch ZE services, geraadpleegd. En ten tweede was er nog geen enkele klant die het gemeld had.

@electronaut: Ik gebruik de kalender niet, dus dan valt er ook niks te wissen. :D
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Bij mij werkt alles - de ZE Services app en de email meldingen - op dit moment weer. Ik kan voor het eerst in 'slaaptoestand van de Zoe' zelfs de airco/verwarming starten via de app!! Zou dat betekenen dat de storing geen storing was maar een 'major maintenance outage' waarin Renault de voorheen niet werkende functies werkend heeft gemaakt?
Zo ja: alle complimenten voor onze Zwijgzame Oude Dame die weinig zegt maar achter de schermen mogelijk hard voor ons aan het werk is.
We zullen het nog even aanzien, even afwachten of alles zo blijft.
En wellicht: over een paar dagen groot feest?
Laat even weten of het bij jullie nu ook allemaal werkt.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Smartrix-Zoe
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 sep 2013 09:50
Actief als: particulier
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Smartrix-Zoe »

Bij mij werkt het nog niet :(
Naast de Zoe als 2e auto een Model X

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

fivari
Lid
Lid
Posts in topic: 20
Berichten: 676
Lid geworden op: 21 okt 2013 11:23
Actief als: particulier
Locatie: Herent (Leuven, België)
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door fivari »

Het heeft even gewerkt met fouten zoals het opgeven van onderbroken laadsessie.Maar ondertussen opnieuw al twee dagen geen updates en blijft 20/01 de laatste update.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
Afbeelding zonder ladingsverliezen
www.fivari.be

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Remco en Fivari, hebben jullie vandaag (22/1) al wel een laadsessie gedaan? Anders krijgt de app (nog) geen statusupdate. Je kunt ook proberen de airco te starten via de app (direct, dus niet via timer). Ook dan wordt de Zoe als het goed is gewekt en begint hij met statusupdates sturen. En als het goed is gaat de verwarming ook echt aan! Althans bij mij ging dit vandaag (voor het eerst) zo. Laat even weten.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Smartrix-Zoe
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 sep 2013 09:50
Actief als: particulier
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Smartrix-Zoe »

Hoi Martijn,

Hij staat al 2 uur aan de lader maar nog geen enkele melding.
Ik heb al denk ik 200 keer op verversen gedrukt.
Naast de Zoe als 2e auto een Model X

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Ok, dank voor je feedback. Vreemd, ik zal het (wederom) melden bij Renault NL.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht