Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik wil mijn Renault twingo electric koppelen met de app, maar als ik de aangevraagde code ophef scherm invul op de app, dan krijg ik de melding: Oeps, de codes komen niet overeen.
Bij de garage krijg ik te horen dan mogelijk mijn iPhone (nu net iPhone 14, maar was iPhone 12 mini) niet werkt met het Easy Link systeem.
Hoe krijg ik de app werkend.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds vorige maandag de R5 techno met 52 kWh in bezit met een beloofde WLTP waarde van 410 km. Ik weet dat dat onder ideale omstandigheden is, maar gisteren had ik een rit van 220 km gepland en heb tot 100% opgeladen. Het dashboard gaf een bereik...
Al 1,5 jaar de Captur in bezit en nog steeds erg blij mee.
Ik heb een Bose systeem erin zitten, maar ik heb wat problemen met de mp3 bestanden op de usb stick.
Als ik mp3 bestanden op de usb stick zet, dan is de bestanden die ik er op...
Kan geen google verbinding krijgen - Hopeloos
Kan ook niet met Reno communiceren.
Apple Carplay soms wel en soms niet, maar niet stabiel. Verdwijnt zodra de deur opent.
=//= Ik heb een vraag:
In september 2024 onze 5e Dacia in ontvangst genomen (en de 3e Duster): 1.0 ltr 3 cylinder op LPG, model Expression.
Vanaf het begin problemen met de boordcomputer gehad (+ beeldscherm):
Normaal start dit op (met een...
Ik zit met 3 problemen en vroeg of jullie mij konden helpen:
1. Wij hebben een Dacia Logan gekocht uit geloof 2018 en ik wilde de nav updaten met de software op usb van de dacia (daciaexstras) en toen liep hij vast tijdens het...