Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste autoliefhebbers,
Met spijt hebben we moeten vernemen dat het Kalkar Classica evenement voor 2023 geannuleerd is.
Het evenement, oorspronkelijk gepland op 6, 7 en 8 oktober, kan helaas niet doorgaan vanwege aanzienlijke vertragingen in het verkrijgen van de vereiste vergunningen.
Ik heb sinds gisteren de melding laden niet meer mogelijk contract geblokkeerd in mijn Zoe met koop-accu. Ik vroeg mij af of iemand dit ook een keer bij de hand gehad heeft en wat ik dan moet doen. RCI nederland weet niet hoe dit kan en heeft dit nu in Frankrijk nagevraagd, de dealer weet ook niet wat voor een melding dit is...maar gezien de auto echt niet meer laad en nog 80 km range heeft dacht ik ik vraag even op het forum
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zaterdag een dagje Bataviastad gedaan, maar het was onmogelijk om te laden.
Telkens de melding controleer de laadaansluiting
Nog 32 km in de auto en moest nog 136km naar huis.
Vervelend dus......
Terugweg meerdere laders geprobeerd,...
Hallo,
Gisteravond ontdekte ik dat de MyRenault app geen verbinding meer heeft met de auto. De app gaf zelf aan dat sinds 10-4 er geen gegevens meer gedeeld worden. Of ik dat in de auto weer ff aan wilde zetten.
Tuurlijk!
Euhhh, nou, nee. Want die...
Waarom werkt het nooit zoals verwacht en is het altijd zo wisselend? Sinds twee dagen laadt mijn Captur niet meer. Batterij is rond de 7%, ook via de app. Sluit ik de auto aan op mijn laadpunt dan staat in het display van mijn laadpunt dat het laden...
Beste Renault rijders ik heb een Renault captur uit 2020
Hij is geïmporteerd uit Polen nu heeft hij nog een onderhoudscontract 50/40- easy service promo 4 jaar geldig tot 21-06 -2024 van 0 tot 60000 km
Wie weet wat ik daar aan heb en wat ik er voor...
Deze zomer bleef mijn hybride auto laden. Ook de airco ging aan en vormde ijs op de leidingen. Na half uur uitgezet, want het ging maar door (heb video/geluidsopnames): veel stroomverbruik. Mijn indruk: bij heel warm weer (boven 27 graden) gebeurt...
Thuis heb ik een 3 fase laadkabel aan het huis hangen en het laden ging steeds moeizamer (aantal malen proberen) totdat het laden helemaal niet meer ging.
De contactor schakelt in en de laadkabel komt onder...