Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb sinds gisteren de melding laden niet meer mogelijk contract geblokkeerd in mijn Zoe met koop-accu. Ik vroeg mij af of iemand dit ook een keer bij de hand gehad heeft en wat ik dan moet doen. RCI nederland weet niet hoe dit kan en heeft dit nu in Frankrijk nagevraagd, de dealer weet ook niet wat voor een melding dit is...maar gezien de auto echt niet meer laad en nog 80 km range heeft dacht ik ik vraag even op het forum
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Vandaag naar Zwitserland gereden met mijn ZE50. Eerste keer geladen (CCS) in Maastricht. Geen problemen. Tweede keer laden in Frankrijk. Niveau gaat van 10 naar 70% en dan zegt de laadpaal plotseling fout, probeer andere paal en het laden stopt...
Ik krijg vandaag (29 april) de melding in mijn Renault app dat ik mijn 5 E-TECH moet inleveren bij de dealer vanwege de mogelijkheid van een koelvloeistoflek uit de tractieaccu en de motor van de auto .
Nu enkele weken later ben ik nog steeds niet veel wijzer en krijg ik terug heel vaak foutmeldingen.
Gisteren heb ik na 140km gereden te hebben de volgende fout gekregen. Opladen niet mogelijk.
Ik heb een Talisman van 2018 met een stoffen bekleding en handmatig verstelbare stoelen zonder stoelverwarming maar met rugmassage.
Nou wil ik daar leer inbouwen, echter is de linker voorstoel elektrisch verstelbaar en hebben die stoelverwarming. Is...