Carminat navigeren naar het buitenland

De Carminat voor alle modellen Renault. dus één rubriek om al die kennis te bundelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
laguna2004
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2009 20:37

Carminat navigeren naar het buitenland

Bericht door laguna2004 »

Ik heb een aantal weken geleden een Renault Laguna Grand Tour (Initiale) uit 2004 gekocht met een ingebouwd navigatiesysteem van Carminat.
Ik heb toen gelijk maar de nieuwste kaarten er bij gekocht en de dealer heeft de benelux al vast geinstalleerd.
Nu gaan wij in de zomer op vakantie naar frankrijk en ik was benieuwd hoe dit nu in zijn werk gaat.
Moet ik nu de cd van Frankrijk in de speler stoppen ? of vraagt hij hier zelf om ? moet ik dit bij de grens doen ?

Alex

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MeganeGrandTour
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 dec 2009 12:46

Bericht door MeganeGrandTour »

Bij navigatie set van Europa (waarin opgenomen Benelux, Centraal Europa, Frankrijk, Duitsland, Italië, Scandinavië, Spanje/Portugal, UK/Ierland, Oost Europa) staan op individuele CD's tevens de doorgaande wegen van andere landen. Je hoeft daarom niet telkens bij de grens van CD te wisselen. Je kunt, als je bijvoorbeeld naar Italië wilt, reeds vanaf de snelweg in de buurt van het vertrekpunt met de italië CD in het systeem rijden. Alternatief met Benelux CD rijden naar grotere plaats in de buurt van het doel en op elk gewenste plaats onderweg CD Wisselen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht