Ik heb een vraag. ik heb sinds 2 weken een Renault Espace Espression 2.0 T uit 2003 benzine motor.
Ik was er enorm blij mee

We hebben deze gekocht omdat onze andere auto, citroen C 3 pluriel wel erg klein begon te worden voor 2 pubers en hun vriendjes. En deze Espace werkelijk als nieuw uitzag van binnen en van buiten.
Helaas mocht mijn geluk niet lang duren

Keuringspapieren waren tipt top in orde!
Prijs werd wel binnen 5 minuten verlaagd tot 5.250, - wat ons naderhand natuurlijk pas aan het denken zette.
Eerst dachten wij dat dat was, omdat het een benzine wagen is en in Belgie vrijwel niemand benzine auto rijdt, wij zijn van origine Nederlanders, dus gewend aan bezineauto's en wonen sinds 8 jaar in Belgie.
Welnu, men denkt in de renault garage en bij de bandengarage aan een kappote homokeneet of aandrijfas.
wie weet hier meer van en wat gaat ons dat grapje kosten???
Omdat we deze auto particulier gekocht hebben, kunnen we natuurlijk nergens verhaal halen.
Wat blijkt nu, als de auto zo tegen de 70 km gaat en je geeft gas, begint hij te trillen, laat je de gaspedaal los, is het weg.
We hebben de auto op die 2 weken al 2x laten balanceren( voor en achter) en zelfs laten uitlijnen, want hij trok ook naar rechts.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Lorrie