Twingo 2013 iPhone houder

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.

Topic author
Amigo29
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2021 23:09
Actief als: particulier

Twingo 2013 iPhone houder

Bericht door Amigo29 »

Goedenavond iedereen!

Sinds kort zijn wij in het bezit van een Twingo 2 facelift uit 2013. Een leuke auto in een leuke uitvoering met toch aardig wat fijne opties. Helaas “mist” er een navigatiesysteem dus zijn wij aangewezen op het navigeren met een telefoon. Hebben jullie ervaringen met iPhone houders en wat zouden jullie aanraden? Een plaatje bij het praatje kan uiteraard niet ontbreken!
4FF13DAF-3C5C-4939-A45B-919C4E86E1CE.jpeg
Eigenlijk geen grote plannen met de Twingo. Deze auto vervangt een BMW 118i uit 2008 waarvan de motor in de soep gelopen was. De tweede keer in minder dan 2 jaar dat wij zulke problemen hebben gehad met “oude” BMW’s. De vorige, een MINI Cooper uit 2005 was ook kapot gelopen. Voor de 1 had ik een ruilmotor gevonden maar ook die bleek niet in orde. Injector #4 wilde niet blijven zitten en dus onbruikbaar. Ik ben nog bezig met de afhandeling van garantie op die ruilmotor maar wat ik tot nu toe eraan heb is hoofdpijn. Daarom even geen “oude” BMW’s meer en zijn wij overgestapt naar bovenstaande, ook erg leuk uitziende, Twingo. Wellicht dat ik de audio nog eens wil aanpakken en de koplampen wil polijsten. Maar voor nu vooral even “rust”. :Sleep:

Ik ben bekend met fora, dus ik heb al een snelle zoekactie gedaan, maar ik kon zo snel niet iets specifieks vinden voor de Twingo 2. Ook ben ik actief op een BMW forum waar we de “regel” hebben dat nieuwe leden zich moeten voorstellen. Ook daar heb ik even naar gekeken maar kon ik ook niet één twee drie vinden. Indien dat op prijs gesteld wordt hoor ik dat graag natuurlijk! :thumb:

Groetjes,
Amigo29
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht