Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Goedendag! Ik heb het forum doorgelezen, veel hulp gehad door de oude onderwerpen maar dit toch niet gevonden.
Wie helpt?
Het electrisch slot van mijn Twingo 1.2 2005 doet de klep niet meer open. Hij ontgrendelt wel als ik het lipje omhoog duw. Ik heb een foto gemaakt en een korte video. Wat er gebeurd is je hoort een gezoem van de motor, hij verschuift de schijf een paar millimeter maar draait niet ver genoeg door en duwt niet de pen naar boven voor de ontgrendeling. Het lijkt alsof het mechaniek verkeerd zit, klopt dit of is er wat anders aan de hand?
Ik ben er inmiddels achter wat het probleem is. Het schijfje van het slot draait enorm stroef. WD40 heeft niet geholpen.
Is er iemand die dialogys heeft en mij een Twingo2 slot view kan laten zien of ik dat uit elkaar kan halen, of iemand die dat weet? En hoe ik uberhaupt het slot eruit krijg?
Gaat dus om Twingo 1 (2005)?
ik heb zelf ook meerdere keren bij onze huidige twingo (2006) zo'n probleem gehad, bij mij was het stokje/pennetje losgeschoten. Als je de binnenbekleding (dat plastic grijze deel) lostrekt vd achterklep kan je het mechaniek beter zien
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een twingo uit 2006 met centrale deurvergrendeling. Nou werkt de vergrendeling goed maar als de auto op slot is kan ik mijn achterklep gewoon open maken? Ik heb er al een nieuw motortje in want die werkte niet meer maar het...
Het cilinderslot van de Renault Twingo achterklep uit 2007 is defect. Draait door. Weet iemand waar je een vervangend cilinderslot met sleutel kan krijgen?
Beste,
we hebben een afneembare trekhaak voor Renault Clio Cdi 2014.
Iemand heeft daar tegen aan gezeten en het slotje beschadigd sleutel
kan er niet meer in waardoor wij hem niet kunnen afnemen.
Weet iemand een oplossing:? Slot trekhaak renault...
We zijn sinds een tijdje trotse eigenaars van een Renault Master L3H2 uit 2011. Deze is omgebouwd tot campervan en afgelopen week voor het eerst een weekje weggeweest.
Ik zie regelmatig bij andere auto's als ze de auto open doen, gaan de lichten branden.
Nu hebben wij een Renault Grand Scenic uit 2013, waar je op de sleutelkaart de lampen kan bedienen.
Kan ik dit instellen dat het met het slot...
Goede morgen mede Australliërs,
Omdat ik (nog) geen trekhaak heb en toch fietsel wil meenemen de volgende vraag:
Heeft iemand ervaring met een fietsenrek op de achterklep?
Welke is geschikt (als het überhaupt kan) voor 2 E-fietsen ?
Foto's zijn...
Sinds een jaar heb ik een Renault Megane Scenic 2 uit 2006.
Nu wil ik er een autocamper van maken, waarbij de tent aan de achterklep komt. Deze moet dan open blijven staan, maar dan is de volgende ochtend de accu leeg. Wat kan ik doen dat dit niet...