Nog steeds problemen met mijn scenic 3 uit 2011, motor gaat toch weer in noodloop en na uitschakelen en herstart is het opgelost tot na ca 5 km. Daarna weer noodloop. Storing nog steeds p0303 en p302 dus cilinder 3 en 2. boubines vervangen net als bougies. Kreeg advies mijn verstuivers van cyl 2 en 3 te vervangen. Deze moet ik bij de dealer kopen want zijn in Nederland niet verkrijgbaar, type zit vast op de common rail met clip. Nu moeten deze worden ingelezen bij vervanging waarmee kan ik dit een beetje betaalbaar doen ?? Ali zag ik verschillende can clips maar welke is hier goed voor een wat heb ik nog meer nodig hiervoor. Graag jullie tips en advies hiervoor. Zat net op Nederlands site te kijken en daar begint het pas bij ca 750€. Dit voor de hobby is een beetje prijzig, garage hier in de buurt vraagt voor vervanging ca 1200€ ivm vele dingen losmaken en dure verstuivers van Renault. Kan overigens de verstuivers bij Amazon kopen voor ca 30€ per stuk, maar die zal de garage niet willen inzetten

Wie weet raad? Is er overigens iemand die deze kan inlezen voor mij in de omgeving Veendam kunnen we ook praten over een vergoeding voor inlezen. Monteren kan ik zelf, net als demonteren

Vrgtz
Kees