Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
door Vertrokken - 34822 » 13 feb 2026 21:00 » in Megane E-TECH
Hallo allen,
Heeft iemand enig idee hoe ik die onderhoudsmelding kan resetten in de Megane met die nieuwe RLink interface?
De auto heeft twee weken geleden een servicebeurt gehad en nu komt die melding.
Al jaren rijd ik met plezier in mij Talisman Estate (helaas niet meer nieuw te koop.... ) In de 6 jaar dat ik de auto rijd heb ik een aantal verschillende telefoons en telefoon contacten verzameld. Deze wil ik nu allemaal verwijderen en een...
Recent heb ik een Loady lader aangeschaft die op zich doet wat ie moet doen.
Wat echter niet werkt naar verwachting is dat bij de instelling van 16A er maximaal 13.5A loopt, en vaak nog minder.
Komt dit door de Loady of door de Captur?
De batterij...
Reacties: 1
Weergaves: 397
Laatste bericht door groen_duiven 04 mei 2026 20:47
Als ik een verbinding wil maken tussen mijn Espace VI en mijn Iphone 13Pro volgens de instructievideo, dan lukt dat. Dus: persoonlijke hotspot aanzetten, verbindingen maken vanuit het menu Instellingen - Netwerk in OpenRLink. De Espace heeft een...
Helaas ontdekte ik een storing aan de verlichting van mijn aanhanger. Nader onderzoek leert dat de draden en contactpunten van de 13 polige Jaeger contactdoos totaal gecorrodeerd zijn. Vermoedelijk...
Reacties: 5
Weergaves: 1305
Laatste bericht door RoyTerWelle 16 sep 2025 17:07
Ik vraag mij dit eigenlijk al af sinds het begin dat we de auto hebben. Wij zijn overigens de eerste eigenaar en auto dus nieuw gekocht.
Bij onze Captur uit 2016 werken de ramen alleen nadat de motor gestart is. Op contact reageren de...
Reacties: 2
Weergaves: 1050
Laatste bericht door CapturIvoire 07 aug 2025 15:08
Ik maak al enige tijd gebruik van AAWireless maar nu wil mijn vrouw dit ook hebben.
Op zich geen probleem natuurlijk maar het lukt me niet om van gebruiker te wisselen.
Hoe krijg ik het (snel) voor elkaar om de verbinding met AAWireless van...