Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Disable your ad blocker to continue using our website.
Mijn Renault laguna Grand Tour van 2004 is uit gevoerd met een Cabasse radio systeem op het bedien paneel staat ook nog auditoruim.
Wat zijn de verschillen met een gewone renault radio?
Wat zijn de mogelijkheden van dit systeem en is het later inbouwen van een CD wisselaar en een Bluetooth car kit mogelijk.
En wie kan mij helpen aan een gebruiksaanwijzing of een copie hiervan omdat dit niet meer bij de auto is.
Een instruktieboekje is gewoon bij de dealer na te bestellen met het nummer: 77 11 304 017.
Een carkit aansluiten is mogelijk, maar dan bij de ontvanger/versterker unit die aan de linkerzijde in de kofferbak zit gemonteerd.
De bedieningseenheid in het dashboard is, als ik me niet vergis, een 6-cd wisselaar.
Maar ik kan me ook vergissen en een paar radio's door elkaar halen.
Het Systeem Cabasse is een hoogwaardig audio systeem opgebouwd met kwalitatief zeer goede componenten.
Het is dan ook niet zomaar een radio.
Het is een systeem waarbij de bediening is gescheiden van de versterker/ontvanger.
Hierdoor is er meer ruimte om een goede versterker te monteren en een goed geluid te creeren.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Ik heb ook zo'n cabasse auditorium, maar bij mij zit in het dashboardkastje de cdrom drive voor het nav systeem en in de middenconsole zit de cdwissel…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Dit onderwerp heeft nog 6 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ben ik weer. Hartverlamming van elektr systeem controleren melding.
2025-05-13_21-57-06.png
Wat krijgen we nou weer! Lang verhaal kort: Er is een waterpomp die het elektrisch gedeelte koelt. De software telt het aantal toeren en als een bepaald...
Bij mijn Renault Clio V doen soms de linker luidsprekers het niet ( deze worden dan waarschijnlijk niet aangestuurd) het betreft een Bose audio systeem,Wanneer de auto een half uur contactloos is geweest dan doen de linker luidsprekers het weer met...
Mijn Clio uit 2020 heeft een start stop systeem. Bij aanschaf eerder dit jaar kreeg ik regelmatig de melding 'accu optimalisatie' met daarbij ook het icoontje van het start stop systeem met een streep erdoor. Bij de dealer is er een nieuwe passende...
Beste leden hallo,
Ik kreeg een Radio probleem in mijn espace IV, 2004. Nadat ik het geluid via mijn stuurbediening hendel op mute met geluid harder en zachter samen aantal seconden vast hield, kreeg ik de melding op het dashbord boven bij het...
Reacties: 0
Weergaves: 618
Laatste bericht door merbahali05 20 mei 2025 20:50
Ik heb sindskort een Scenic II Automaat uit 2004, hele fijne auto.
Nu heb ik recent de radio vervangen door een Sony DSX-410BT, ik wist dat ik hierdoor de stuurwielbediening en het externe scherm zou verliezen (klok en tempratuur...
Reacties: 2
Weergaves: 747
Laatste bericht door DarkAngelNL 23 mei 2025 18:34
Ik heb een Renault Espace IV, 2.0T van 2004. Nadat ik storing in mijn radio stuurbediening kreeg, heb ik besloten om de Radio en CD wisselaar die achterin de kofferbak in een klein kastje was geinstalleerd eruit te bouwen. Ik had...