Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn zus heeft sinds kort een Twingo uit 2016 en zoals de titel al zegt zit hier enkel de begrenzer op en geen volledige cruise control. Wat zou ik er voor moeten doen en wat zou ik nodig hebben om dit er wel in te krijgen? Ze is zelf niet technisch aangelegd vandaar dat ik er voor in de virtuele pen kruip
Zit dit er eventueel al wel in maar heb ik alleen een andere selectie schakelaar en een ECU aanpassing nodig? Of moet hiervoor nog heel wat meer omgebouwd worden... Ik hoor het graag
Uitvoering zou ik zo gauw niet weten, bij de dealer waar mijn ouders voorheen hun captur, en sinds kort hun kadjar in onderhoud hebben bouwen ze dit in voor €190,- alles zou voorbereid moeten zijn. Enkel de keuzeschakelaar moet vervangen worden en daarna een software aanpassing.
Ik heb eenzelfde auto, ook met alleen snelheidsbegrenzing. Als ik de hoes vd versnellingspook loshaal (kun je lostrekken), dan zie ik daar nog een kabel zitten welke nergens op aangesloten is. Weet iemand waarvoor dit is? Mogelijk de kabel om ook de cruise-control te bedienen, zodat met een aangepast schakelaar begrenzen en cruise control mogelijk is?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Megane 1.5 78kw Diesel versie KZ0B06 motorcode K9K G8 met 300K km :D
Onlangs heb ik een nieuwe koppeling in de garage laten plaatsen (de eerste) maar de auto kwam terug met volgende meldingen controleer inspuitsysteem en controleer...
Beste lotgenoten... vraagje bertreft ACC... is dit te realiseren door alleen de knopjes op stuur de installeren?.
Heb namelijk een twingo uit 2016 gehad en die had aleen een snelheidslimiet knop. Daar heb ik een combi knop infezet met cruisecontrol...
Dag ! Ik heb een Laguna 3 Coupe GT gekocht van 2009. Ik wist dat bij de bestuurderzijde niets werkt in de deur, de spiegels kan ik niet stellen, de ramen links rechts gaan niet open, het raam aan passagierzijde doet het wel goed als je het daar...
Sinds half augustus 2024 hebben we een Dacia Duster Hybride 140 hiervoor een Renault Kangoo 1.2.tce automaat b.j. 2018.
Beide hebben een Cruise control, de werking van de Dacia is naar mijn mening dat hij veel te snel/ heftig naar zijn vooraf...
Een goeden avond.
Bij deze is het de eerste keer dat ik hier ben en lijkt mij leuk om zo de ervaringen met andere te delen.
Ik was al een tijdje op zoek naar een Renault megane 2 cabrio en heb deze vorige week aangeschaft. Het is een 2.0 liter in de...
Ik heb een Twingo type AH-B-115 van het jaar 2016 gekocht bij een dealer. Hierbij heb ik een afneembare trekhaak aangeschaft, die
door die dealer gemonteerd is. Het ding kostte € 890,- incl. montage, en heeft een paar uitsteeksels, om te voorkomen,...
Ik heb een raar probleem waar ik niet uit kom.
Ik heb dus een Twingo II 2007 D7F800.
Auto start zonder problemen en loopt regelmatig stationair.
Bij gas geven in zijn vrij, geen gekke dingen zo lijkt.
Bij optrekken van 0 doet ie maar je...