Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds enige week heb ik een Espace 2.2 dci The Race uit 2001 welke tot op heden geweldig bevalt
Ik wil tbv mijn telefoon een bluetooth Parrot aansluiten op de pioneer radio die standaard in de auto zit. Ik heb geen idee waar deze zit. Het enige wat ik gevonden heb is de cd wisselaar acherin en de grote afstandsbediening . Ik heb echter geen ide waar ik het ding op moet aansluiten. In het instructieboekje staat iets over een aansluitmogelijkheid in het opbergbakje voor de bijrijdersstoel, maar deze is volgens mij hartstikke leeg.
De radio unit bevind zich onder de bijrijdersstoel.
Hier kan de carkit aangesloten worden.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Kijk even op deze ---> http://www.espace-freunde.de/users/must ... eitung.htm site (of hier op het forum zoeken op carkit). Hier is reeds een topic over en heb ik zelf ook een paar foto's geplaatst met wat uitleg ---> viewtopic.php?search_id=1766412999&t=3107
Maar.... hou er wel rekening mee, de kabel voor de antenne bevindt zich alleen in het opberkvak voor de bijrijdersstoel indien je een antenne achter op het dak hebt. Of de aansluitpunten er ook zitten als er geen antenne is weet ik niet. Hiervoor moet je wel even de strip loshalen naast de bijrijdersplaats en even zoeken of je een zwarte kabel ziet lopen met aan het uiteinde een witte connector (bij mij zat deze connector achter het ijzer waar een van de schroefjes in moet van de strip.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb me accu los gehaald om bij de lampen te kunnen komen. Bij het terug plaatsen begon ik te twijfelen hoe de draden moesten zitten de + en - zijn mij wel duidelijk maar ik heb nog 2 extra draden.
Goede dag allemaal ik ben hier nieuw op het forum .
En heb het wel bekende probleem met mijn Renault Kangoo 1.6 16v uit 2005
heet gaat om de storing van de gaspedaalsensor waar veel mensen last van hebben .
Heb nu een nieuw setje op de kop getikt,...