Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Waar in mijn blauwe Fuego GTS kan ik de kleur van de carosserie vinden? Raymond heeft namelijk verschillende deuren in verschillende kleuren blauw, maar welke kleur blauw heeft mijn Fuego?
De laatste tijd kom ik bij het zoeken naar Fuego's op internet steeds vaker Fuego's met het fase 1 dashboard tegen, die pas in 1984 of 1985 in gebruik zijn genomen. Het lijkt erop dat alle Engelse Fuego's zo'n dashboard hebben. Wie weet hoe het...
Ik ben net op de website van de motorrijtuigenbelasting geweest en daar staat dat voor auto's die 25 jaar of ouder zijn geen wegenbelasting meer betaald hoeft te worden. Dus is het niet zo dat de regeling ophoudt als de auto na 1986...
Otto models komt medio maart 2011 met een nieuw Fuego model ( 1:18) Eerder was dit merk al een uitblinker met de rode 1:18 Fuego Turbo uitvoering, en nu komt daar een parchtige Fuego GTX 2l bij!
Kijk op
voor meer details.
Reserveren kan tot 20...
Het is nog niet zover, maar laten we hopen dat het snel warmer en zonniger gaat worden. In hoeverre is het reeel dat we komend jaar meer Fuego's op de openbare weg gaan zien, los van de meetings? Wie durft?
Een tijdje terug kwam ik in de krant een berichtje tegen dat er een wetsvoorstel in de maak is, waardoor youngtimers die zakelijk worden gebruikt, voor 35% van de cataloguswaarde worden bijgeteld voor de belastingen. De meeste Fuego's zijn inmiddels...
Bijna het einde van het jaar... en dus tijd voor lijstjes en overzichten.
Vandaag ben ik er even voor gaan zitten en heb de lijst met kentekens aangevuld met de nog ontbrekende kentekens die eerder in dit Fuego-forum zijn genoemd.
Daarna heb ik...
Hallo mensen van daag gespot op de A 12, woerden,tot de N 11, Alphen a/d Rijn.
Rond de tijd van 10.00 uur.
Een Sepia kleurig Fuego GTL met kenteken KX-15-VP.
Gr Ben.
Ik was vandaag op en neer naar Valkenswaard voor een stripbeurs. Nog iets bijzonders op de weg gezien? Een Volvo Amazone en een Volvo 480. Dat was 't.
Bij een tankstation kwam ik wel het nieuwste nummer van Het Automobiel Klassieker Magazine tegen...
Hallo allemaal, ik ben Richard Doorn en woonachtig in Westervoort. Sinds december 2009 ben ik weer in het bezit van een Fuego. Ditmaal een GTL. De eerste Fuego had ik eind jaren tachtig en was een rode TL.
De GTL stond ook op dit forum te koop, na...
Ik heb nu de lijst van de b-stijl met carbon bekleed; ik had 'm eerst mat-zwart gespoten, maar de lak bleef niet hechten. Carbon hoort dan eigenlijk niet, maar het is wél sterk materiaal, en ziet er netjes uit. Mijn spiegels waren verweerd door de...
Hallo, alle Renault (Fuego) liefhebbers, mijn naam is Jan Bonthuis en woonachtig te Enschede. Ik ben sinds september 2009 in het bezit van m'n (eerste) Fuego, en wel een 2.0 GTX Automaat uit 1983. En bij de meesten van jullie is deze auto bekent als...
Na meer dan een jaar dubben,wikken en wegen,passen en meten heb ik toch maar de knoop doorgehakt..Ik heb mijn zilvergrijze Fuego GTX Automatic verkocht :cry: . Maar....niet aan zomaar iemand. Ik heb hem verkocht aan eeb goede vriend van me en ik...
Omdat er opeens twee turbo's te koop worden aangeboden (of is de turbo van Raymond al verkocht?) ben ik benieuwd wat nou precies de voor en nadelen zijn. Er wordt nogal huiverig gereageerd op turbo's. Komt dat door ervaringen met turbo's in het...
OTTO models heeft in korte tijd faam verworven met schitterende 1:18 modellen. En in Juni 2010 komt daar de Fuego Turbo bij! Wederom gelimiteerd in oplage en zeer mooi gedetailleerd.
Hallo, Ik rijd momenteel een Laguna 1.8 16V RXT uit 99, maar overweeg de aanschaf van een R 25 of Fuego van 1985 of ouder die geschikt is voor lpg. Het gaat mij er daarbij om zowel leuker als goedkoper te gaan rijden..
In deze lijst zijn alle in 2009 nieuw opgedoken Fuego's (21) weer toegevoegd. Alle gegevens m.b.t. tenaamstelling, APK en WAM zijn de afgelopen 3 dagen geactualiseerd.
Opvallend is dat er nog steeds een hele rij Fuego's in het RDW-register staat,...
Zoals beloofd bijgaand de eerste fotoreportage. Het gaat om een Vlaamse Fuego die al een tijd stilstaat en nu voor 1000 euro te koop wordt aangeboden. Zoals voor alle Fuego's die te koop worden aangeboden, heb ik ook voor deze Fuego...
Dinsdag 23 maart gespot in Leeuwarden op de Aldlansdijk richting de Hemrik.
Een grijse Renault Fuego.
Heb deze Fuego eerder gezien op de N 32 richting Leeuwarden net voor de afslag naar de N 31.
Wie o Wie.
Groet Ben
In de Autoweek no 10 staat een stukje over mijn Fuego Turbo wat ik helemaal niet had verwacht maar toch leuk.
Ik had in Februari een klein verhaaltje gemaakt in de rubriek My Review klassieker-rubriek van Autoweek.
Gisteren (woensdag) zien rijden op de N210 terhoogte van het SHELL station in IJsselstein rond 07.20 uur
Eeen Renault Fuego (bruin)? met het kenteken KP-98-HZ, als ik het goed heb gelezen.
Kwam vanuit richting Lopik en ging richting A2.
Gr Ben.
Op Marktplaats, of een andere verkoopsite, is een Fuego t-shirt te koop. Hij ziet er niet geweldig uit, maar het lijkt wel alsof er toch serieus over is nagedacht, dus kijk even.
Natuurlijk zijn alle Fuego's bijzonder, maar toch zijn er exemplaren die nog meer opvallen.
Ik heb ooit op het punt gestaan om in Haarlem een parelmoer blauwe Fuego Turbo te kopen. Een plaatje, natuurlijk. Weet iemand wat er met deze Fuego is...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum