Antennekabel Kangoo 1999 ongeloofelijk !

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.

Topic author
yellow-unicorn
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 01 dec 2013 19:26
Actief als: particulier

Antennekabel Kangoo 1999 ongeloofelijk !

Bericht door yellow-unicorn »

Beste,

Ik heb in men bezit een renault kangoo 1999 1.4 benzine RT 5zit.
Onlangs heb ik besloten de antenne te vervangen daar de oude zeer slechte ontvangst had en het met mijn radio zelf niks te maken heeft. Na het hele rek al gemonteerd te hebben en de nieuwe antenne erop gezet te hebben kwam ik tot de vastelling dat de kabel op zich verwijderen (heeft een andere aansluiting dan de nieuwe dus moet eruit) een onmogelijke opdracht lijkt .

Ik heb al geprobeerd om de kabel in beweging te krijgen maar deze maakt zulke rare bochten achter het dash dat hij helemaal vast zit. Ik heb ook al het toegangspaneeltje in het midden bovenop het dash geopend om te zien of ik hem van daaruit kon doortrekken maar ik zie hem enkel verder het dash induiken achter de passagierairbag (en daar wil ik wel uit te buurt blijven).

De kabel loopt door de framerand van het koetswerk vanuit het dash naar het dakgedeelte maar ik zie niet in hoe ik daar kan aanraken zonder het hele dash te demonteren. Ik heb ook al geprobeerd langs links een trekdraad door te stoppen maar die zie ik nergens vanonderuit het dash komen als ik hem doorsteek.

Kan er mij iemand vertellen hoe je het gemakkelijkst een nieuwe antennekabel op zen plaats krijgt ?
Kan er mij iemand meer info geven hoe ik aan de ingang van de framerand ,waarin de kabel van dash naar dak gaat, geraak ?
Moet ik het hele dashboard losmaken of kan ik er op een andere manier aangeraken ?
Of misschien is er een andere gemakkelijkere manier om dit op te lossen ?

Alvast bedankt voor de genomen moeite

Met Vriendelijke Groeten,

De Yellow-Unicorn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan