Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi allemaal. Wat ik ook doe of probeer ik krijg me accu niet helemaal vol. Mis steeds een halve blokje. Ook vindt ik de accu best snel leeg lopen. Ik rij in de comfort modes maar hou netjes de eco aan. Dus eco assistent blijft op groen wanneer ik...
Heeft iemand ervaring met of er in een Austral Iconic full hybride, aut versnelling, een draadloze oplader in de midden console gemonteerd kan worden? Wordt nu alleen voor handgeschakeld als accessoire aangeboden.
Austral automatisch kantelen buitenspiegels bij achteruit? Ik heb alleen de bestuurdersstoel elektrisch instelbaar. In de handleiding staat dat het mogelijk moet zijn om de buitenspiegels automatisch te laten kantelen zodra je achteruit rijdt. Ik...
Wanneer ik vanaf elektrisch rijden overschakel naar benzine en ik blijf dezelfde snelheid rijden blijft de benzinemotor heel hoog in de toeren hangen. Dit veroorzaakt veel motorgeluid en is ook zichtbaar in het verbruik....
Kreeg onlangs de foutmelding omtrent de bandenspanning. Banden volgens drukschema opnieuw op punt gezet en waarden gereset.
Er verschijnt nu enkel een grote band met groene cirkel en een vinkje dat alles in orde is. Volgens de handleiding moet je de...
4 maanden terug mijn Austral in ontvangst mogen nemen, inmiddels al 10.000km mee gereden. Al heel snel merkte ik dat ik wat getik hoorde. Het geluid leek van allebei de voordeuren te komen. Naar de dealer gereden, probleem uitgelegd. Ze zouden er...
Ik heb sinds een paar dagen, de iconic full hybrid inclusief 3D 360 graden view camera echter het lijkt erop dat het automatisch inparkeren (easy park assist) er niet op zit. Ik kan deze functie nergens vinden, Dat verbaast mij omdat volgens de...
ik heb van 8 november de nieuwe update, waar ik meeste naar uitkeek was dat het probleem met de snelheidsborden ging opgelost zijn maar is niet bij mij heb ook bord herkenning en werkt wel als hij een bord ziet!
je had ook een optie om in te stellen...
De afgelopen weken hapert de cruisecontrol steeds vaker. Zowel overdag als 's avonds. Sensoren schoongemaakt, maar blijft zich voordoen.
Enkele keren per dag gaat de auto vol in de ankers (bijvoorbeeld bij 100 km/uur) en remt dan zo'n 20 km/uur af...
Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die ook problemen heeft met de binnenverlichting. De binnenverlichting gaat op de meest rare momenten aan en zijn dan vaak niet meer uit te schakelen. Soms is hij wel uit te schakelen maar gaat direct...
Weet iemand of Renault nog met de optie gaat komen om de Dark Modus van beide schermen altijd aan te hebben in de onboard navigatie van Google Maps? Of heeft iemand dit al voor elkaar gekregen? Het is nu wel aanwezig maar springt automatisch naar de...
Na 1 jaar wachten op mijn austral belde de dealer deze week om te zeggen dat de passagier stoel niet elektrisch verstelbare is, alhoewel dit wel op de bestelbon staat.
Nu vroeg ik me af indien de optie elektrische passagier stoel is gekozen, zit...
Binnenkort krijg ik mijn nieuwe Austral en die moet ik natuurlijk op winterbanden laten zetten. Nu heb ik bij de zomerbanden recentelijk bij mijn huidige auto een vervelende ervaring, de nieuwe banden gaven een soort resonantie waardoor het rij...
Hallo,
Ik heb 2 vraagjes:
1. Volgens de Nederlandstalige video omtrent het gebruik van het Multi-sense systeem is het mogelijk om via Google Assist de rijmodus te wijzigen met de opdracht Hey Google - Schakel naar (bvb) Eco modus . Het Google Assist...
Ik heb de Austral iconic met 360 graden camera. Ik wil binnenkort een vaste trekhaak laten monteren bij de renault dealer. Wie van jullie heeft al een trekhaak op de Austral en ook de 360 graden camera.
Wie weet of het mogelijk is om via de navigatie van de auto de satelliet -weergave te krijgen van google maps op het hoofdscherm en het scherm achter het stuur? Via Android auto lukt mij dit wel op het hoofdscherm maar niet op het scherm achter het...
Nu gaat de laatste tijd de radio uit na een paar seconden na weg gereden te zijn.
Iemand ook deze rade gewoonte bij een austral ?
Na weer aangezet te hebben blijft hij door spelen.
Weet iemand een oplossing?
Wij hebben een Austral iconic full hybride, wij hebben een geactiveerd Orange data abonnement maar de auto maakt geen verbinding met internet, iemand tips waar dit aan kan liggen? (Via theter werkt dit wel)
Ik overweeg de aanschaf van de Austral full hybrid.
Maar aarzel ook nog omdat ik veel in Duitsland rij. Begrenzing bij 170 km/u is wel ok, maar als de auto tussen 130 en 165 km/h zeg nauwelijks mee kan, of oncomfortabel luid wordt, is dat wel een...
Sinds gisteren is de connectie met de Renault services offline. Dat is te zien in het Open R Link systeem, linksboven door het kruisje wat door het autosymbool staat.
Ondertussen een paar keer van gebruiker gewisseld en uiteindelijk het systeem...
Vorige week een Demo wagen Austral gekocht. Hij wordt binnenkort afgeleverd. Zover ik uit de documentatie en internet kan afleiden, kun je met My Renault app geen rittenregistratie bijhouden, klopt dat? Wie heeft er goede ervaringen met een (gratis)...
Mijn Austral is nu een paar weekjes jong en ook ik de melding die al veel voorbij is gekomen, Kwaliteitscampagne etc..... . Daar wordt aan gewerkt en mijn auto gaat volgende week naar de dealer. Kijken wat eruit komt. Ik houd jullie op de hoogte wat...
Ik ben mij aan het orienteren op een Austral ter vervanging van mijn huidige Kadjar. TIjdens de aanschaf van mijn Kadjar heb ik kunnen onderhandelen over het aanbrengen van een electrisch wegklapbare trekhaak. Die ik overigens altijd laat zitten,...
Is er iemand die weet hoe ik het entertainment system kan blijven gebruiken in parkeermodus zonder dat deze na een tijdje uitvalt? De auto laten draaien dus. Nu valt deze na een tijd uit en moet ik terug op de startknop van de auto drukken om de...
In November krijg ik mijn Austral en ben al wat aan het lezen en uitzoeken. Een vraag die ik heb: wat is handiger, een Orange account aanmaken of de hotspot via de telefoon gebruiken? Wat is de ervaring van jullie?
Normaliter kun je het rempedaal intrappen en voelt dat alsof je 'een spons' intrapt.
Wij hebben nu meermaals meegemaakt dat we bij het intrappen van het rempedaal geen 'spons' meer voelen. Alsof het pedaal al ingetrapt is. We moeten dan...
Er zijn een aantal apps die aangeven niet beschikbaar te zijn tijdens het rijden, op-zich niet helemaal vreemd. Maar ik vraag me toch af op dit niet te omzeilen is. Iemand een oplossing hiervoor?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum