Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
Ik heb 2 vraagjes:
1. Volgens de Nederlandstalige video omtrent het gebruik van het Multi-sense systeem is het mogelijk om via Google Assist de rijmodus te wijzigen met de opdracht Hey Google - Schakel naar (bvb) Eco modus . Het Google Assist...
Ik heb de Austral iconic met 360 graden camera. Ik wil binnenkort een vaste trekhaak laten monteren bij de renault dealer. Wie van jullie heeft al een trekhaak op de Austral en ook de 360 graden camera.
Nu gaat de laatste tijd de radio uit na een paar seconden na weg gereden te zijn.
Iemand ook deze rade gewoonte bij een austral ?
Na weer aangezet te hebben blijft hij door spelen.
Weet iemand een oplossing?
Wij hebben een Austral iconic full hybride, wij hebben een geactiveerd Orange data abonnement maar de auto maakt geen verbinding met internet, iemand tips waar dit aan kan liggen? (Via theter werkt dit wel)
Sinds gisteren is de connectie met de Renault services offline. Dat is te zien in het Open R Link systeem, linksboven door het kruisje wat door het autosymbool staat.
Ondertussen een paar keer van gebruiker gewisseld en uiteindelijk het systeem...
Mijn Austral is nu een paar weekjes jong en ook ik de melding die al veel voorbij is gekomen, Kwaliteitscampagne etc..... . Daar wordt aan gewerkt en mijn auto gaat volgende week naar de dealer. Kijken wat eruit komt. Ik houd jullie op de hoogte wat...
In November krijg ik mijn Austral en ben al wat aan het lezen en uitzoeken. Een vraag die ik heb: wat is handiger, een Orange account aanmaken of de hotspot via de telefoon gebruiken? Wat is de ervaring van jullie?
Normaliter kun je het rempedaal intrappen en voelt dat alsof je 'een spons' intrapt.
Wij hebben nu meermaals meegemaakt dat we bij het intrappen van het rempedaal geen 'spons' meer voelen. Alsof het pedaal al ingetrapt is. We moeten dan...
Er zijn een aantal apps die aangeven niet beschikbaar te zijn tijdens het rijden, op-zich niet helemaal vreemd. Maar ik vraag me toch af op dit niet te omzeilen is. Iemand een oplossing hiervoor?
Ik ben in het bezit van een Austral full hybrid Techno met als optie de elektrisch te openen kofferbak. Nu valt mij op dat wanneer ik de kofferbak van afstand open met de afstandsbediening (en de portieren nog niet ontgrendeld zijn via de handsfree...
Ik heb onlangs een zeer jongeRenault Austral E-Tech Hybrid 200 Iconic Esprit Alpine aangeschaft. Dit betrof een demo, die voorzien was van side steps. (zie foto’s.)
IMG_3579.jpeg
IMG_3711.jpeg
De meningen over de side steps lopen nogal uiteen....
Ik heb op 18 januari 2023 mijn Austral Etech 200 Techno opgehaald, als vervanger van een Kadjar. Na een week kreeg ik het dashboard-bericht ‘controle luchtverontreiniging’ en dat bleef een paar dagen staan. Naar de garage. Die hebben er naar gekeken...
Wanneer ik de auto bestuur en mijn profiel actief is, koppelt mijn telefoon met Android Auto. Dat wil ik graag zo houden. Tegelijkertijd zou soms een passagier graag muziek spelen van z'n eigen telefoon. Het lukt ons nog niet om zo'n tweede telefoon...
Ik ervaar iedere keer wanneer ik de auto opnieuw instap dat ik niks kan afspelen met bluetooth. Ik moet in de menu iedere keer Media-audio opnieuw verbinden en dan doet ie het 1 op de 5 keer nog niet. Waar zou dit aan liggen? Ik heb de meest...
Hebben er al mensen een proefrit gemaakt, ik inmiddels wel, was direct gecharmeerd van de wagen.
Eindelijk weer eens een echte Renault, de luxe die we gewend waren en een beetje op de achtergrond was verdwenen.
Na de proefrit een nachtje over...
Vanochtend tijdens het bijvullen van de ruitenwisservloeistof een vreemde ontdekking gedaan.
Aan beide kanten bij de gascilinders om de motorkapomhoog te houden, 2 vreemde zakjes gevonden, geen idee wat dit is en waarom dat daar zit.
Ik kom net uit...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum