centrale vergrendeling kangoo 1.4i 1998 kapot?

Alle overige technische vragen over de Kangoo
Plaats reactie

Topic author
kangoetje
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 01 sep 2010 20:51
Actief als: particulier

centrale vergrendeling kangoo 1.4i 1998 kapot?

Bericht door kangoetje »

Mijn vader heeft een kangoo uit 1998 gekocht. Hiervan is de centrale deurvergrendeling defect. De sleutel is wel gesynchroniseerd met de auto. Als je op de knop van de sleutel drukt geeft de auto een klikje te horen. Er gebeurd helaas niets met de sloten. Ook de knop in het midden op het interieur geeft dezelfde klik,maar ook hier blijven de deuren op slot of open.De deuren gaan wel gewoon met de sleutel open maar dan wel 1 voor 1. Het is niet zo dat er dan meerdere sloten reageren. Is dit normaal? Kan iemand mij helpen met tips/oplossingen voor dit probleem?
Alvast bedankt voor de hulp:)

Richard

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
kangoetje
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 01 sep 2010 20:51
Actief als: particulier

Re: centrale vergrendeling kangoo 1.4i 1998 kapot?

Bericht door kangoetje »

kangoetje schreef:Mijn vader heeft een kangoo uit 1998 gekocht. Hiervan is de centrale deurvergrendeling defect. De sleutel is wel gesynchroniseerd met de auto. Als je op de knop van de sleutel drukt geeft de auto een klikje te horen. Er gebeurd helaas niets met de sloten. Ook de knop in het midden op het interieur geeft dezelfde klik,maar ook hier blijven de deuren op slot of open.De deuren gaan wel gewoon met de sleutel open maar dan wel 1 voor 1. Het is niet zo dat er dan meerdere sloten reageren. Is dit normaal? Kan iemand mij helpen met tips/oplossingen voor dit probleem?
Alvast bedankt voor de hulp:)

Richard
Na een paar dagen is de vergrendeling spontaan weer gaan werken. Dit was helaas van korte duur. Het toont wel aan dat het systeem in orde is,maar ergens zit nog een storing. Na het sluiten van de achterklep (met de sleutel) is hij weer gestopt met werken,dus hier ga ik beginnen met zoeken naar losse contacten en slijtage aan het slot. Mocht er nog iemand zijn die hier verstand van heeft dan zijn alle tips welkom.

Groeten,
Richard

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community