Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Niet iedereen heeft vermeld over welke Scenic het ging, deze zijn hier beland.
Kan jij helpen?
Laat je innerlijke Sherlock Holmes los en ontdek welke Scenic wordt besproken!
Ik ben nogal boos over de 4 jarige verplichte controle beurt van mijn Renault scenic €559,00.
Ondermeer voor het verplicht wisselen van de bougies €211,00 .Ik heb bij de aanschaf gekozen voor de verlenging naar 5jaar garantie.
Wie heeft hier...
bij een scenic heb je achteraan stoel 6 en 7... Als je aan het lintje trekt kan je de stoelen uitschuiven/induwen... Deze lintjes zijn nu afgebroken en ik kan de stoelen niet terugduwen... Wie kan er helpen...
thx
Hallo,
Sinds een week kreeg ik de melding dat mijn airbag moest controleren. Samen met deze melding stopte ook de cruise control met werken. Opzicht is het geen probleem dat deze melding aanwezig is maar wel vervelend. Een aantal dagen later stopte...
ik heb pas een Renault grand scenic aangeschaft het is een prachtige auto maar als ik een mooi liedje op de radio hoor wil ik hem graag harder maar jammer genoeg gaat de volume maar tot 32 , is er een mogelijkheid om dit aan te passen zodat ik hem...
Kan iemand mij een tip geven over de linker achter auto deur te kunnen open maken hij gaat via binnen en buiten niet meer open en zo niet weet iemand een goedkoop iemand die dat kan fiksen. Woon in provincie Zeeland!!!
Ik heb een vraag over een vreemde storing in onze scenic
Hij start ineens niet, display zegt dan laadstroom defect, Wielsensor defect, oarkeerrem defect,ventilator gaat draaien radio doet het maar auto start niet. Gisteren gesleept...
ik krijg een melding ABS controleren deze melding komt nadat op de display de cijfers van de snelheidsmeter heel snel onleesbaar wisselen.
zodra de melding er is wordt de snelheid weer gewoon aangegeven. Vervolgens krijg ik ineens de melding STOP...
Goede dag, Ik wil me auto radio aansluiten in mijn Renault scenic eind 2003. Nu zie ik twee witte stekkers in elkaar zitten hoort dat zo. Zie foto. En een een groene iso aansluiting. Zie foto. Waar is deze voor.
Alvast bedankt....
Help al van alles geprobeerd al bij garage s geweest maar het probleem blijft wie help mij ? Het is als volgt alle lampjes zijn heel ook alles gaat branden maar nu komt het remlicht Brand en zet de richting aan gaan alle lampjes knipperen ( dim...
Na dat ik ruim een half uur gereden en dan auto uitzet en dan wil starten gaat niet moet ruim 20 minuten wachten voordat die weer start en geeft :inspuiting defect aan. bij het uitlezen geeft geen storing.
weet iemand wat het kan zijn?...
Mijn probleem is dat het motor aanslaat maar niet start(na paar keer proberen wel), inmiddels accu vervangen maar bleek nu dat het aan de nokkenassensor ligt. Heeft er iemand foto's of iets dergelijks ervan hoe ik het beste...
Er staat op dit forum veel over het reinigen van het gasklephuis. Er staan ook wisselende berichten over het inleren na reiniging of niet. Sommigen zeggen 20 minuten proefrijden, anderen zeggen beslist laten inleren. Is er iemand die een gasklep...
Sinds een paar dagen geen bediening mogelijk van het zijraam RA. De bekabeling is reeds enige tijd geleden doorgesoldeerd en werkte het raam goed. Weet iemand welke kleur voor het zijraam RA is? Of zijn er gevallen waarbij bleek dat de...
Ik wil zelf de led verlichting aansluiten.
Nu moet ik een kabeltje koppelen aan oranje kl 15.
Nu is mijn vraag welk kabeltje ik moet hebben zie wel een oranje kabeltje komen uit een kastje met allemaal stekkers in de motorkap, maar zie nergens kl15...
hallo allemaal ben ik weer eens hebben de scenic nu sinds oktober vorig jaar en zijn zeeeer te vreden
maar heb een vraag
als ik de knop van de boord computer vast houd en zet dan contact aan
komt de cockpit in test mode en zie de wijzers van toeren...
Beste Heren (en uiteraard ook Dames) Renault Scenic Kenners,
Het rode lint om de rugleuning van de middenste zetel van de achterbank van mijn Scenic is losgeschoten.
Resultaat: rugleuning kan niet meer naar beneden geklapt worden. :(
Mijn telefoon (LG90) heeft bij koppelen via bluetooth (radiosat) wat moeite om gekoppeld te blijven. Elke 15 seconden of zo wordt de koppeling verbroken en opnieuw gemaakt, waarbij de radio even wegvalt. Overigens blijft na een paar minuten...
Ik ben op dit moment (en reeds een kwart miljoen kilometer) eigenaar van een Scenic 1,9. Blij mee en in mijn familie was mijn grootvader de eerste in de rij met Renault (een 1932 fourgon in echt rood), later de fourgon met platte...
Ik heb een Senic 2.0 deze slaat soms slecht aan terwijl accu 100% is
Waarschijlijk is er iets met de HAL sensor kan iemand dit bevestigen of mij vertellen waar deze zit
:( Ik heb mijn waterpomp van mecane scenic 1.6 16v vervangen en alles is goed gegaan,de motor start gelijk maar gaat naar 3000 toeren en even later loopt hij onregelmatig en zakt het toerental en slaat dan af.
De motor staat op lpg, wie kan mij...
Kwajongens hebben het benzineklepje stuk getrapt, het scharnier is afgebroken.
Nu wil ik het klepje demonteren om het te repareren maar ik heb geen idee hoe ik moet beginnen.
Moet ik beginnen aan de binnenkant van de kofferruimte of beginnen onder...
Bij ons brand het oranje airback lampje.
Bij de garage uit laten lezen en te horen gekregen sensor in de deur stijl defect.
Nu ben ik aan het kijken op de sloop naar een sensor maar...
Omdat ik daarin én de handleiding steek+ nog enkele cd-doosjes zat de lade iets te vol met als gevolg dat een cd-doosje achter de lade zit in de ladebak zelf.
Heeft iemand enig idee hoe ik die weer open kan krijgen en zo mijn cd-doosje kan...
Ik rij al 4 jaar met een Scenic. Omdat er geen gps was ingebouwd heb ik zelf een draagbaar toestel gekocht. Aanvankelijk een Garmin want later werd het een Tom Tom en wel omdat ik met Garmin problemen had met signaalontvangst. Het...
heb een scenic 2.0 16v .. heeft een trilling in het stuur en rechter voorwiel..aleen als ik na rechts stuur is dat heel hevig en bij terug sturen ook .. bij rechtdoor rijden kleine afwijking na rechts... stuurkogel en fusee kogel rechts zijn...
Soms tijdens schakelen maar ook wel eens tijdens het rijden hoor ik een bonkend geluid achterin, aangezien ik net de distributie riem etc heb laten vervangen zit ik niet te wachten op nog meer kost
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum