De renault Modus

Gebruikersavatar

wlaguna
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 9
Berichten: 1228
Lid geworden op: 27 nov 2004
Laatste bezoek: 19 jan 2016 17:41
Actief als: particulier
Locatie: Edam

Bericht door wlaguna »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

idd word tijd dat de modus een moderator krijgt en als eelco er toch nog vanaf ziet wil ik ,t ook wel doen.
of als je ergens anders op ,t forum nog een moderator nodig hebt hoor ik ,t wel van je admin.
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

harson
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 dec 2004
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Actief als: particulier
Locatie: friesland

Bericht door harson »

het is een kleine (?) auto voor grote mensen
mijn tante wilde er 1 maar die was te klein en kon niet bij de remmen komen
nu heeft ze maar een clio gekocht
dus heb je te kleine benen kun je hem beter niet hebben hij heeft een te hoge zit
espace uit 2000 2.2dt
kangoo uit 2002 1.9 d

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Gast

Bericht door Gast »

AMSTERDAM - Renault breidt het leveringsprogramma van de Modus uit met een nieuwe basisversie. Hij heet Accès en zoals die naamgeving al doet vermoeden is de uitrusting uitgekleed om de instapprijs van de compacte MPV nog aantrekkelijker te krijgen. De versie beschikt tevens over een geknepen 1.2 16V-motor. De Modus 1.2 16V 65 Accès is per direct verkrijgbaar voor € 13.495,-.
Het instapniveau van de Modus was de Authentique Basis. Ten opzichte van die versie mist de Accès enkele zaken. Zoals de zijairbags,, een uitschakelbare passagiersairbag, de verschuifbare achterbank, hoogteverstelling op de bestuurdersstoel en de in twee delen neerklapbare achterbankleuning. Door die voorzieningen te schrappen kan Renault een veel lagere prijs vragen. De Accès kost met € 13.495,- exact 1.900 euro minder dan de Authentique Basis.

Voor de aandrijving van de Accès zorgt de bekende 1.2 16V-benzinemotor, maar Renault heeft 10 pk laten vervallen. Daardoor komt de viercilinder in de basisversie op slechts 65 pk. Het koppel bedraagt onveranderd 105 Nm. De Accès is met een topsnelheid van 154 km/h, precies 9 km/h langzamer dan de 75 pk-configuratie. De acceleratie 0-100 km/h duurt met 15 tellen exact 1,5 seconden langer dan de sterkere variant. Renault geeft een verbruik op van 1 op 16,9 gemiddeld, een fractie meer.

onderschrift plaatser: wanneer komt ie nou is onder de 10 mille? En gooi er dan maar gelijk ook 2.0 16v bovenop :P, of past dat niet?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Santje
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 5
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jan 2005
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Bericht door Santje »

mijn tante wilde er 1 maar die was te klein en kon niet bij de remmen komen
nu heeft ze maar een clio gekocht
dus heb je te kleine benen kun je hem beter niet hebben hij heeft een te hoge zit
Die hoge voorstoel kun je bijna tot aan de grond laten zakken.
Is in hoogte verstelbaar en komt bij zakken ook meer naar voren en dat is geloof ik standaard, alleen of je dan als "kleinere" persoon ook nog over het dashbord kan kijken??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avantime-fan
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 59
Lid geworden op: 12 dec 2005
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Actief als: particulier
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door avantime-fan »

Mijn oudtante vond het eerst ook een invalidewagentje. 2 maanden later stond er 1-tje bij hun voor de deur...
Renault Scénic 1.6 16V Authentique Comfort 2005.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

hans
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 358
Lid geworden op: 04 okt 2004
Laatste bezoek: 03 aug 2010 20:49
Actief als: particulier
Locatie: ter aar

Bericht door hans »

1.2 lijkt me echt te weinig, is best een zware auto voor zijn maatje
Voor de aandrijving van de Accès zorgt de bekende 1.2 16V-benzinemotor, maar Renault heeft 10 pk laten vervallen. Daardoor komt de viercilinder in de basisversie op slechts 65 pk. Het koppel bedraagt onveranderd 105 Nm.
is dat dan niet gewoon te weinig dan? Als de normale 1.2 eigenlijk al te licht is...
renault 25 gtx 522000 kilometers, bouwjaar 1988 kleur 608 [img]http://homepages.ipact.nl/~dberkhout/smilies/death.gif[/img]
renault 25 tx 231000 kilometers, bouwjaar 1991
kleur 777

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht