Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Onlangs is het lampje van de climate controle display uitgevallen. Alles werkt nog naar behoren, alleen kun je op het display niets meer zien. Als het donker is kun je vaag nog iets herkennen.... maar ja, leuk is anders.
Kun je het lampje makkelijk...
Weet iemand een bedrijf die carminat bleutooth reapareerd??
Beeldscherm blijft/lijkt te hangen, ik zie alles behalve de route die ik moet rijden, antenne doorgemeten , die is ok!!
Navigatie systeem in laguna 2 uit 2006
Onderdeel nummer ;...
Laguna initiale break 1.9 dci 2006
Gps ziet mij niet, ik zie wel de kaart en rode pijl op display maar wijst ergens anders aan dan waar ik daadwerkelijk ben??
Ik heb al een keer gereset doormiddel van accupolen los te halen, maar helpt niet.
Beste iedereen,
Ik heb een laguna uit 98 en dat is te zien aan de sleutels, de plastic kapjes over de ontgrendelknop zijn gebroken en de binnenkant is dus zichtbaar.
handige harrie als ik ben heb ik eergisteren de sleutel even buiten laten liggen,...
Ik heb een laguna 2.2 dci van 2003. Na het starten van de auto is alles normaal op het display. Maar als ik gas geef gaat het gloeilampje branden. Als ik gas loslaat gaat het lampje weer uit. Het is oranje van...
Hallo,beste lezer. Ik heb sinds kort een Laguna 1.8 Grand Tour van 08- 2001.Stand van de teller : 77100 MIJL! Ben zeer tevreden over deze auto,echter ik heb 2 probleempjes :
Zoals al aangegeven de boord computer geeft alle info in MIJLEN.Hoe kan dit...
hallo allemaal
ik heb een probleem met mijn renault laguna grand tour
het dak raam blijft op een kier open staan
als je de knop draaid gaat hij wel open en bijna dicht ook de ventilatie stand werkt
maar als ik hem dan dicht wil doen dan blijft...
Ik heb een Laguna uit 2004, sinds deze week gaat in mijn dashbord het indicatielampje van het knipperlicht linksaf heel licht branden wanneer ik rem. Wanneer ik het lampje van het linker achterlicht verwijder doet linksachter het knipperlicht het...
Sinds gisteren ervaar ik een apart probleem met mijn Renault Laguna (zie mijn onderschrift voor type). Op mijn display licht bij accelereren vanaf ongeveer 2.700 RPM het airbag symbool op en dit gaat weer uit als ik stop met accelereren....
Sinds een maand heb ik een Scenic II uit 2004 met keyless entry.
In het begin als ik naar de auto liep met de sleutel in mijn jaszak, hoorde ik een klik
bij de...
Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een renault laguna 3 2.0 t automaat
Alleen ben ik tot de ontdekking gekomen dat mijn luidsprekers in de achterdeuren niet doen, de tweeters wel, dus alleen de bassen onderin.
Tevens is voorin...
In de zekeringkast onder de motorkap zitten een aantal grote zekeringen. Eén van die zekeringen van 70Ampere is nu al twee keer doorgebrand . Ben er via internet achtergekomen dat dit zekering nr. 18 is en...
ik heb aub advies nodig omdat ik een auto wil kopen maar de probleem is dat de ramen alle 4 niet open gaan en de 2 zekeringen v/d ramen zijn allebij goed.
A.U.B graag een reaktie van iemand die dit ook heeft...
Vanmiddag even naar de stad. Kort na het starten; gehele verwarminsginstallatie/airco paneel valt uit, geen binnenverlichting, geen richtingaanwijzers, geen dashboard verlichting, benzine meter werk niet meer, centrale...
is er iemand die een adresje weet voor een compleet nieuwe keycard voor mijn laguna in de buurt van alkmaar ?
vrouwlief is vandaag onze enigste goede kaart veloren .
Model/uitvoering : renault laguna grand tour
Bouwjaar : 2003
Brandstof : benzine
hallo,
ik heb het volgende probleem de radiobediening van mijn stuur werkt niet de radio zelf werkt wel , en de display op het dashboard geeft alleen de navigatie...
Ik heb een laguna 1 break 1.6 en het knipperlicht relais is waarschijnlijk kaduuk maar hoe krijg ik de zekeringkast los zodat ik er bij kan. Klepje los gemaakt, bout verwijderd maar dan?
Kan iemand uitleggen wat de werking is zie Schema
de kleuren zijn zoals in mijn auto
Welk nummer is
Data in
Data out
+
-
Als ik dat weet dan kan ik radio met stuur bediening aansluiten is wel zonder display info maar dat geeft niet
is alleen voor...
Kan iemand mij vertellen of de gele stekker deze komt vanuit mijn stuur :cry: (zie Foto 2)inderdaad voor de remote is en welke draden ik daar op aan moet sluiten heb een 2din met aansluiting voor bediening alleen met draden (zie foto 3) Kabel nummer...
Ik heb een probleempje met mijn ruitenwissers.
Deze doen het van de ene op de andere dag niet meer.
Nu heb ik op internet eerst wat rond gekeken alleen heb ik niets kunnen...
Model/uitvoering :laguna 1, 1.6 station
Bouwjaar :1998
Brandstof :benzine
Hallo,
Ik wil de radio van mijn Laguna 1 vervangen voor 1 die de mogelijkheid heeft voor het afspelen van mp3 en handsfree telefoneren. Ik zou wel graag de stuurbediening...
Ik heb een auditorium cabasse, als ik de radio aanzet krijg ik ruis op de speakers , en dan weer wel normaal geluid en of wel geluid maar weer met ruis erin. Geld ook als ik de cd aanzet! Ik heb geen idee hoe dit op te lossen. Wel...
Model/uitvoering : Laguna Grand Tour _
Bouwjaar : 2001 _
Brandstof : Benzine _
Sinds kort heb ik dus een Renault Laguna Grand Tour uit 2001. Auto is echt super netjes, zit een NAP bij, heeft slechts 165000 gelopen. Toen wij de auto kochten,...
Goedemiddag!
Ik heb een Carminat/Tom Tom systeem in mijn Laguna Coupe uit 2010. Daar ontbreekt de ejectknop van de cd speler. Dat is een lelijk gezicht en ook uiteraard niet praktisch. Weet iemand een bedrijf waar ik dit knopje los kan bestellen?...
Binnenkort op vakantie en nu wil ik graag in mijn renault Laguna bj 2003 een iPod/iphone aansluiting, probleem ik heb misschien te veel berichten gelezen weet gewoon niet wat ik nu moet doen of hebben en of het überhaupt kan.??
halo ik heb vaak de melding laadstroom defect maar alles is goed de accu de dynamo ze dat het in de klok of zo zit weet iemand wie dit kan repareren in de buurt van kaatsheuvel
Vanavond stonden we bij de school ivm diploma uitreiking van onze jongste en we willen weg, steken kaart in het daarvoor bestemde gleufje en drukken automatisch op start en toen niks....nogmaals erin en weer niks...nog een paar keer herhaald en nog...
Ik heb een laguna uit 2004 waarvan linksachter de raambediening defect was. Ik heb op de sloop een gebruikte bediening gekocht en gemonteerd.
Het probleem is nu dat wanneer ik de knop naar beneden duw het raam omhoog gaat en andersom, ook...
hallo laguna bezitters,mijn laguna 2 uit 2002 aut heeft een (ver)storing op het display ,de buitentemperatuur geeft hij niet goed weer,al een paar dagen geeft hij 1 tot 5 graden celcius aan overdag,terwijl het toch wel meer als 10 graden is of meer...
na mijn idee zit er een olie peil meter op elke Renault met een digitaal km teller
bij mijn Laguna uit 1999
bij contact aan zie je gelijk km stand.
na mijn idee moet bij contact eerst olie hoeveelheid en dan km stand
de laguna break is een 1,9 DTI...
Model/uitvoering :Laguna grand tour
Bouwjaar :2002
Brandstof :benzine
Hallo,
Heeft iemand het electrische schema van de Laguna 2002 grandtour? En de inbouw plaatsen van de sprekende boordcomputer want de mijne laat niet meer van zich horen ;-)...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum