Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
de helft van mijn trekhaak verlichting doet het niet... uiteraard kom je daar vlak voor je vakantie achter... wat blijkt... de linker stekker van mijn achterlicht zit tegen de...
Model/uitvoering : Laguna Coupe
Bouwjaar :2009
Brandstof :Benzine
Beste allen,
Al een aantal dagen een tevreden Laguna coupe rijder
Echter, een klein probleempje. Tijdens het rijden valt af en toe de muziek weg, om vervolgens na een aantal...
Ik wil een externe antenne kopen voor de auto,wie kan mijn vertellen wat voor connector ik moet hebben.
Ik rij een renault laguna grand tour van 2002 er zit van fabriek af een navigatie carminat.
Laguna II/1.8 16V Grand Tour Dynamique :
2001 :
LPG G3/Benzine :
Hallo,
Oeps! Ik heb een aantal weken geleden mijn dashboard van mijn Laguna II uitgebouwd omdat ik het centrale ventilatierooster wilde vervangen, maar nu bleek gisteren (nadat...
Renault Laguna II / 1.8 16V Grand Tour Dynamique
2001
Benzine/LPG G3
Hallo,
Ik heb onlangs mijn dashboard uitgebouwd omdat ik het centrale ventilatierooster heb vervangen. Nu lees ik allerlei enge verhalen over het spontaan exploderen van de...
Model/uitvoering : laguna grand tour
Bouwjaar : 2001
Brandstof : benzine
Ze branden niet als de versnelling in achteruit gezet word, achterwisser doet t ook niet
en de sensoren piepen ook niet meer. Zekeringen zijn ok.
Bij garage zeiden ze...
Gezocht wegens overlijden van nu geinstalleerde exemplaar een tweedehandse cabasse cd-radiospeler, met 6 cd wisselaar in achterbak en stuurbediening. Zit in Laguna uit 2001, type 2. Bedankt!
Ik heb een laguna II 1.6 16v van 2001 waarvan de accu spontaan van leegloopt.
accu is nieuw meet ook geen overdreven stroomafname maar toch is mn accu na een paar uur leeg
als ik de polen loshaal en tegen elkaar aanhou wil het nog wel eens gebeuren...
Wie kan mij helpen,
mijn accu was defect,en nu werkt mijn radio niet meer,hij vraagt om een code
maar die heb ik niet,en de garage waar ik de auto in onderhoud heb,die kan me
ook niet helpen,
Sinds gisteren weigeren mijn buitenspiegels van mijn laguna 3 van 2008 nog naar buiten te klappen. Het hele zaakje zou electrisch moeten gebeuren maar krijg er dus geen beweging meer in. De rechter spiegel staat blijkbaar los want die kan ik...
Ik heb een oude Laguna gekocht en wilde mijn autoradio aansluiten.
Nu blijkt dat het snoer van de antenne helemaal los zit.
Nu is mijn vraag waar ik de antenne in kan pluggen (dus niet in de radio, het gaat om de achterkant van het...
ik heb al een tijdje een laguna uit 2001 met een tunerlist radio. Nu heb ik een tijdje geleden een xcarlink adapter gekocht voor de ipod(= usb,sdcard en mini usb).
Na een tijdje is er een storing opgetreden in de zin van krakende speakers en...
ik heb een laguna 2 uit 2001 nou zit daar garminat navigatie in en daar onder de radio . als ik de orginele
radio in doe krijg ik niks op het display in het midden van het dashbord . geen tempe en geen tijd maar de radio piept wel
als ik de stuur...
Ik heb sinds een paar weken een Renault Laguna Grand Tour 1.9dCi uit 2004. Het leek er in het begin even op dat hij niet zo zuinig reed, maar het bleek dat de boardcomputer meer verbruikte liters diesel aangaf dan hij in werkelijkheid heeft...
heb afgelopen zaterdag een laguna grand tour techline gekocht.
nu heb ik een vraag over de climate control.
nou gaat het vannacht vriezen dus kans is groot dat het morgen krabben word.
en wat ik gewend ben is dat de ramen een beetje beslaan binnen....
Hoi Kenners,kunnen jullie mij zeggen WAAR precies de witte stekker van de achterruitverwarming zit bij een Laguna break? En waar kan ik dan evt de spanning meten.Heb nl een achterklep met losse achterruit.Alvast bedankt,gr henk
hallo
is er iemand die weet of er een los in te bouwen comfort sluiting ( automatisch sluiten van de ramen bij het op afstand sluiten van de deuren ) bestaat .
zo ja is het dan mogelijk om het op het bestaande systeem te koppen , zodat ik met mijn...
Sinds vorig jaar ben ik de eigenaar van een Renault Laguna GT 1.9 DCI uit 6- 2005 (Phase II). Bevalt erg goed en ben tevreden over bijna alles... de autoradio of beter gezegd; de aansluitmogelijkheden. Ik ben vaak op zoek geweest naar een...
Bij mijn Laguna Grand Tour Phase II uit 2005 blaast de airco aan de passagierskant bij de voeten plotseling koude lucht wanneer de temperatuur aan beide kanten bijvoorbeeld op 20 graden staat. Dit gebeurt wanneer we een uur hebben gereden. Als we...
En daar was susanne weer met het volgende probleem.
Onze laguna heeft begin vorig jaar wat moeite gehad met de startonderbreker (het lampje op het dashboard gaat als een dolle knipperen). een nacht van de accu en het heeft een jaar geholpen!
Kan iemand mij vertellen als aan de bijrijderskant van mijn laguna uit 2004 de verlichting van de raamschakelaars het niet doet of er lampjes kapot zijn of een kabelbreuk is?
De ramen gaan overigens wel open en dicht, dus schakelaars werken...
Onze renault laguna 1.6 16V E4 LPG geeft sinds kort meestal geen lichtjes op het display meer weer als je de begrenzer of cruise control wil aanzetten, maar als ie de lichtjes wel laat branden dan kunnen we hem toch ook niet instellen :( ....
Hoi, Ik ben nieuw hier. Maar sinds kort rijd ik een Renault laguna uit 2001. technisch is mijn auto helemaal in orde.(benzine)
Maar mijn gasinstallatie, Landi, is op het verkeerde toerentalsignaal aangesloten.
Het is aangesloten op de 1e bobine.
Nu...
Ik heb al een tijdje last van een storing die in mijn dashbaord word aangegeven het gaat om de volgende melding , laadstroom defect,al 2x mee naar de daeler geweest maar konden dit nergens in terug vinden wie kan mij vertellen wat ik...
Ben bezig in de auto en nu heb ik de deur bekleding eraf en ben eigenlijk benieuwd naar de draden die de deurmotor van het slot aanstuurd? Welke kleur zijn die draden?
Ik ben bezig voor een maat van mij en die heeft een coming home / leaving home light module gekocht voor zijn auto om deze in te bouwen heeft iemand een schema om hem aan te sluiten?
Het mooiste is op de CV. Stadslicht en achterlichten...
alle bij de xenon lampen blijfen de hele tijd corrigen naar de garage geweest uitlaten lezen storing in de achterste hoogte regelaar,dus een nieuwe hoogte
regelaar gemonteerd probleem blijft.Vandaag de garage gebeld dat het probleem niet verholpen...
Van mijn Renault Laguna Dynamic van 2003 werkt soms de afstandbediening voor de sloten niet.
De batterijen zijn nieuw, zelfs twee keer vervangen.
Soms doet hij het perfect, soms helemaal niet.
Tijdens onze vakantie in Italie ging het prima, net...
Het electrisch dakraam functioneerd niet meer, er vielen een paar onderdelen uit nadat we het raam geprobeerd hebben te dichten. Bij de garagehouder is mij verteld dat zo'n raam €800,-- kost... Klopt dat? Ik ga kijken of ik...
Hallo, afgelopen weekend een leuke grap gehad met mijn laguna 2. Het ding heeft amper 57.000 km gelopen en de dynamo is al kapot. Dus de auto zaterdagmorgen bij de garage gebracht en dinsdag was hij klaar. Ondertussen had ik al eens gebeld hoe lang...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum