Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn vader is op vakantie in Oekraïne met zijn Laguna. De ECU inspuiting is daar stuk gegaan. De vraag is, kan er zomaar een ECU in van een andere auto van hetzelfde type in of moet er aan geprogrammeerd worden?
Wie heeft er ideeën om...
Beste lezers. vandaag wilde ik mn cd uit de speler halen deze kwam in eerste instantie naar buiten , omdat ik hem niet direct er uit pakte ging deze vanzelf weer terug naar binnen, maar nu krijg ik hem door op de ejectknop te drukken niet meer...
ik heb net een nieuwe laguna met ook zo'n arkamys systeem. heerlijk.
maar ik in combinatie met mijn ipod merk ik dat hij ALLES alfabetisch rangschik. dus als ik naar een album scroll, dan verandert hij ook de volgorde van die 'cd'. Ik...
Ik heb een geregelde airco in mijn laguna en 2 maanden na aankoop van de auto werd het display
ineens slecht leesbaar. Nu heb ik via marktplaats een andere regelunit gekocht en deze geplaatst.
Twee dagen heeft hij het prima gedaan maar ook...
hallo bij mijn laguna heb ik een probleem dat de auto niet kan worden afgesloten met ab knop in auto werkt wel
lampje op ab werkt ook enkel lampje van startonderbreker blijft branden onder het rijden
auto is al uitgelezen daar kwam uit dat geen...
Wij hebben een Renault Laguna Grandtour uit 2007 met parkeersensoren.
Zodra bijv de radio aanstaat terwijl je aan het parkeren bent horen we de tonen
van de sensoren nauwelijks. We dienen dus altijd eerst de radio uit te zetten.
Ik had een vraag misschien dat iemand hier een tip over heeft.
Het portier aan de passagierskant gaat niet van het slot.
Het gaat om een Renault Laguna Grand tour 1.6 16v uit 2002!
Hallo allemaal
ik heb een laguna gr tour 2004
mijn bedieningspaneel van de verwarming en airco doet vreemd,soms zijn de icoontjes zoals de temperatuur instelling weg of slecht telezen halve cijfers maar de knoppen werken wel maar als ik de blower...
Wie kan mij helpen. Ik heb een Renault (uiteraard) Laguna Grand Tour dynamic 2.0 uit 2002 die kuren heeft.
Sinds een aantal dagen blijft, als de lampen aan zijn, het rechter knipperlicht permanent branden, het knipper geluid is weg. Links werkt wel...
Hallo, ik heb een renault radio ( uit een Clio geloof ik ) met MP3 speler gekocht. Ik heb een Laguna GT uit 2002.
Deze heeft stuurwielbediening en display. Als ik de radio aansluit hoor ik continu een piepje afwisselt in elke luidsprekerbox. Ik zie...
Heb een Renault Laguna 2.0 uit 1997 die ruim 3 ton op de teller heeft staan.
Goed onderhouden, geen problemen, tot op heden.
Zo nu en dan valt het ABS weg (en werkt kort daarna weer), maar soms zegt de computer dat mijn gehele systeem niet meer...
Ik heb een laguna 1.9dti van 1999.
Als ik een constante snelheid/toerental rijd, schommeld de naald van de snelheidsmeter (af en toe) zo'n 5 tot 10Km/h heen en weer. Dit doet zich voornamelijk vanaf 80Km/h voor.
Als ik mijn deuren op slot doen met de centrale vergrendeling maakt deze een vervelend piepend geluid, voor zover ik heb kunnen kijken is het de passagiersdeur voor!!!
Ik heb een cabasse radio op de kop kunnen tikken, alleen
doet de code die op de radio staat het niet.
Nu lees ik wel eens dat er mensen zijn die zo'n code via een
programma kunnen opzoeken (uitrekenen ofzo)
Kan iemand mij daarbij helpen (ik...
Op het dashboard van mijn Laguna 3.0V6 24 V brandt een lampje tijdens de rit in het midden van de rechterklok een geel lampje met een tekntje. Weet iemand wat dit kan betekenen ?
Kan er iemand mij vertellen of het mogelijk is om bij een laguna II bj2005 het geluidssignaal kan worden afgezet dat optreed indien men geen autogordel draagt.
Wanneer ik de wagen start, hoor ik een geratel uit de CDspeler komen. Soms ook pakt het systeem een CD niet en blijft dat ding ratelen.
Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb een Laguna Grand Tour uit 2002. Is het mogelijk om in te stellen dat bij het sluiten van de portieren de ramen automatisch dicht gaan?
Dus wanneer ik de centrale deurvergrendeling activeer dat de ramen sluiten.
Wij hebben een laguna 2 uit juli 2004. Sinds kort worden de deuren niet meer vergrendeld als we op de sleutelkaart duwen. Het begon met één kaart die haperde en na een kleine week doen allebei de kaarten het niet meer. Het openen van de...
Het aircopaneel van mijn Laguna grandtour uit 2003 lijkt defect te zijn. Boven de 2200 toeren schakelt hij de airco uit. Dit schijnt vaker voor te komen en kan diverse oorzaken hebben. Na omruilen met een andere (test) was het weer OK!
Hoi ik rij met een laguna bj 2003
maar de zijknipperlichten zijn oranje glaasjes zou die graag veranderen in witte zoals de facelift.
Waar kun je in belgië er makkelijk aangeraken?
mvg joeri
Men vraag is hoe kan je de 2 voorlichten demonteren zou graag de lampen vervangen in wit, maar hoe precies demonteer ik die lichten.
de gewone lichten zijn H7 en de dimlichten weet iemand dat?
laguna 2003 is de auto
mvg joeri
Ben in bezit van Laguna uit 2004. Vanaf 130 km/uur geeft deze een zeer irritant snelheidssignaal af, deze wordt om de zoveel seconden herhaalt. Wie herkent dit probleem en heeft evt een oplossing. Er zit geen navigatiesysteem in de Laguna.
Voor het uitlezen via de PC van mijn Renault Laguna Grandtour 1.9Dci (uit 2004) heb ik een zgn OBD stekker nodig. Volgens mij zijndaar 2 types van. Heeft iemand een idee welk type ik moet hebben. En waar in de wagen zit de plug om die stekker aan te...
wie o wie kan mij aub helpen,
ik heb een laguna grand-tour uit 2004 gekocht met navigatie. nu wil ik in de boordcomputer waar je navigatie/klok/instellingen ziet de instellingen wijzigen om bv de sensoren van de banden uit te schakelen, maar hij...
Hoi,heeft er iemand tips om bij een laguna uit 2003 het plastic omhulsel waar de binnenachteruitkijkspiegel aanhangt los te krijgen??Nu is het nl zo dat het ventilatortje die daarin zit een licht storend en irritant gezoem maakt!
hoi ik heb een laguna van 2002 nu werkt stand 1 2 3 van de ventilator niet meer maar 4 wel
mijn buur man hat over een hoofd spanings regelaar
klopt dat en zo ja waar zit deze
b.v.d H Veenstra
ik vermoed dat mijn motor van de kachelventilator stuk is dit omdat de kachel en airco niet meet goed werken, wel op de display maar de blower doet het niet. nu heb ik dus de ventilator uit de auto geschroeft en ben...
Bij het vernieuwen van het stopcontact (13-polig) voor de trekhaak heb ik per ongeluk sluiting gemaakt.
Nu werkt de continustroom niet meer, weet iemand waar de zekering hiervan zit?
Het betreft een Laguna Grand Tour 1.9dCi uit 2003.
hallo renault vrienden
ik heb pas geleden een laguna 1600 16v gr.tour bj 2004 gekocht maar de vorige eigenaar had de gele iso stekker door geknipt deze is voor de stuurbediening
ik heb een carminat nav. systeem met groot beeld scherm en de draden...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum