Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Op welke positie zit de kachelweerstand voor een Megane uit 2010 (type III)?
Wil deze vervangen omdat de ventilator niets meer doet, de fan loopt wel gewoon vrij en de zekering is ook niet defect, dus verwacht dat de weerstand defect is. Ik heb deze...
Hallo, het display met km stand enzo, wat tussen de toerenteller en de snelheidsmeter zit, knippert aan en uit en dan weer aan enz.enz.
Zit er een contact los of wat is er mee aan de hand??
en kom je er makkelijk bij, of moet het halve dashboard...
Mijn Mégane uit 2004 heeft xenon verlichting, deze wil ik om diverse redenen vervangen voor een conventionele koplamp unit.
Kan iemand mij vertellen of dit bedradingstechnisch te doen is?.
Ik ben in het bezit van een Megane 3 coupe GT line uit 2015, met wat ik denk een bug in de boordcomputer software,
Na het tanken reset ik altijd de dag en trip tellers en het gemiddelde verbruik.
Als ik dit met een draaiende motor doe dan heeft de...
Sinds een tijd heeft mijn achterklep van mijn megane station fase 2 uit 2007 een eigen leven. Kentekenlampjes die aan of uit zijn, ruitenwisser doet t niet meer en het vervelendste van alles is het slot van de achterklep. Zit je net in de...
Ik heb een vraag.
Graag wil ik mijn trekhaak electra aansluiten op mijn Megane Coupe ( phase 2, bj 2000 ).
Bij de linkse stekker zie ik:
Grijs,Oranje,Bruin,Blauw,Wit en Grijs
Ik heb met het plaatsen van een zekering waarschijnlijk de contacten naar binnen geduwd? de zekering zit los en ik heb een hoop storing.
Ik dacht dat de zekering kapot was en haalde hem er uit. maar het was de verkeerde. de kapotte is...
Ik heb een renault megane uit 1999 1.6-16V Sport
Bouwjaar: 1999
Carrosserie: 2-deurs Coupé
Brandstof: Benzine
Motorcode: K4M A7
Chassisnummer (VIN): VF1DA040520980561
Onlangs is mijn megane kapot gegaan met allerlei vreemde...
Wellicht in de verkeerde rubriek geplaatst maar ik geef het een kans..
De antenne van onze Renault Megane III 2009 is in principe niets mis mee, maar ik zou hem graag vervangen voor een minder lang model, is dit mogelijk? Zoja, waar...
Hallo Forumlezers,de centr deurvergr van mijn megane grand tour 2004 werkt niet meer naar behoren sinds een week,het linkerachterportier wil SOMS niet op slot met de kaart enSOMS ook niet open met de kaart(het op slot zetten van alles is het...
Ik heb sinds kort zo een ELM327 obd dongle op bluetooth.
Nu heb ik een app genaamd carista gevonden waarbij je bepaalde instellingen kan wijzigen aan je auto zoals claxon laten gaan bij openen/sluiten van de auto, km/h...
Goedendag medeforumgebruikers. Misschien een hele stomme vraag maar ik ben benieuwd waar het voor dient. Achter de spiegel tegen het voorruit zit een sensor. Dat zal de regensensor wel zijn of de sensor voor de verlichting, maar onder in dat ding...
Ik dacht al lange tijd geleden eens te hebben gelezen of gehoord te hebben dat alle Renault auto's (ik durf niet te zeggen om welke types het gaat) na 1 februari 2011 verplicht zijn geworden...
Oke dit is mijn eerste berichtje die ik ooit plaats. Ik weet helaas nog steeds niet hoe ik een onderwerp moet plaatsen maar u kunt me waarschijnlijk wel helpen met mijn probleem gok ik? Ik heb ook een megane 2 uit 2005 en mijn sigarettenaansteker...
Ik heb al maanden issues met mijn R-Link systeem. Hij werkt prima hoor, dat is niet het probleem. Maar.....
Op het systeem staat R-Link 11.330, dat is er door de garage als laatste opgezet. Op de R-Link Store website krijg ik bij login te...
Ik heb zojuist een Megane Estate van november 2014 2e hands gekocht.
Gaat om de bose editie met wat extra dingen erbij.
Er zit een Carminat tomtom in (volgens advertentie was het Rlink) maar helaas het oude systeem.
Ik ben sinds korte de eigenaar van een megane estate III ph2.
Hierin zit een R-plug&Radio+ in.
Deze heeft momenteel software versie: first_3.0.0.27 Premium
Is er van deze radio een update, zoja waar kan ik deze downloaden?
In de...
Van het ene op het andere moment werkte mijn elektronische parkeerrem niet meer. Dat wil zeggen: bij wegrijden gaat hij niet vanzelf van de rem af en bij stoppen trekt hij niet automatisch de rem aan.
Volgende zomer van plan om met vriendinlief richting Zweden te rijden en daar lekker in de natuur te kamperen.
Echter is het dan natuurlijk wel fijn als we wat kunnen zien, in het bos.. Nu kan ik wel mijn groot licht opzetten, maar...
Zonet een bizar probleem ontdekt met mijn ruitenwissers als deze in de stand automatisch staan. Dit gebeurd als het NIET regent... Wel is mijn voorruit eens vervangen... kan dit een fout zijn van de sensor?
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag mijn nieuwe Megane GrandTour opgehaald.
Een 1.5 dci uit 2006 met 106pk en 6 bak.
Dit is een ingevoerde auto.
Nu zit er op deze auto alleen geen cruise control.
Welke acties...
Ik heb sinds vorige week een Renault Mégane Break (2002, Mégane 1) gekocht.
Vandaag heb ik een andere stereo dr in gezet, maar er gaat iets mis met de stroomtoevoer, de radio gaat in rap tempo aan en meteen weer uit, waardoor ie niet eens volledig...
Als ik de ruitewisser achter aan zet gaat hij heel langzaam, zet ik de achterruit verwarming aan gaat hij op gewone snelheid maar werkt de verwarming niet.
Waar moet ik zoeken ?
Hoi iedereen!
Ik heb een Renault Megane Scenic uit 1999.
Het is mij inmiddels 2x overkomen dat mijn accu leeg was door het laten branden van de verlichting.
Er zit een zoemertje in maar omdat ik slecht horend ben hoor ik deze niet.
Ook ik heb een probleem met mijn kachelventilator van mijn Megane Grandtour 1.5 uit 2006
Toen ik de auto 3 maanden geleden kocht deed hij het helemaal niet. Bedieningspaneel werkte wel maar er was alleen geen reactie.
In eerste instantie verdachten...
Hallo Renault Megane rijders,sinds kort worden de bandenspanningssensoren van beide voorbanden niet meer weergegeven op het display,direct na het starten en wegrijden geeft het schermpje na oliedruk goed ,de melding aan: wielsensoren defect.
Heb bij...
iemand hier ook soms last van krakende elektrisch inklapbare buitenspiegels? Heb het eea in de spiegel al met white grease ingespoten, maar dat mag niet helpen....
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Renault Megane Scenic 1.6e RT van het bouwjaar 1999.
Ik heb hier geen instructieboekje bij, en kan nergens een omschrijving vinden van de betekenis van de verklikkerlichten op het dashboard.
Hoewel de...
Renault Megane Berline 2002 1.6 16v benzine automaat hatchback
Beste mensen,
Sinds kort heb ik het probleem, dat mijn benzinemeter op het instrumentenpaneel aangeeft dat de tank leeg is, en het waarschuwingslampje brandt ook, ondanks dat mijn tank...
Weet of heeft iemand een link hoe het Raammechaniek van het kleine achterraampje van een megane cabrio uit 2000 te vervangen.
Kan het op het forum niet vinden.
Alvast bedankt
Hallo wie kan mij helpen.
Heb een probleem met het rechtse achterlicht en de kentekenverlichting.
Nieuwe zekering erin en pats/sluiting denk ik zo,wat is het voorkomende bij een megane 2 van 2008.
Graag goede raad
Ik merkte op dat de sproeier van mijn achterruitenwisser niet meer werkt. Ik hoor geen pomp draaien bij het bedienen. Voor werken de sproeiers wel (zelfs de koplampsproeiers). Houdt dit in dat de pomp achter defect is of dat de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum