Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wij zijn de trotse bezitters van een Renault Mégane 1.6 RT uit 1999, nog van vóór de facelift. Daarin zit een Pioneer radio met cassettespeler (!) die op z'n laatste benen loopt.
Nou willen we graag een Renault radio inbouwen, en die zijn...
Heb een aantal dagen terug mijn eerste bericht geplaatst en me daarin voorgesteld.
Toendertijd had ik de volgende problemen;
- Bij het aanzetten van het remlicht ging ook een knipperlicht branden
- Bij het aanzetten van de alarmlichten gingen ook...
Hallo,
Wie kan mij vertellen wat het lampje betekend die op mijn instrumentenpaneel brandt,het is een motorblokje.
het betreft een megane 1.4 16 klepper uit 2001 die normaal op lpg g3 loopt maar sinds enige tijd niet meer overschakeld op gas.
de...
Om een of andere reden blijft het lampje van mijn handrem constant branden (megane 1.6re uit 1996). Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Zal toch iets eenvoudigs zijn als een sensor in de handrem (weet iemand of en hoe ik daar bij kan)?
Ik stapte vanavond in mn renault megane 2006 station en ineens deed mn dasboard verlichting het niet meer, het is dus ook niet zo dat hij eerst zwak ofzo was maar in 1 keer helemaal niks meer.
ik heb een renault megane sedan uit 1997 aan geschaf,
er zit een electrisch dakje in maar dat werkt niet omdat er geen stroom op zit ik heb geprobeerd de zekering te vinden van het dak.
maar heb geen idee waar dat die zekering zit.
hij zit niet in...
Mijn onderhoudslampje knippert van de renault megane grand tour (hij moet namelijk een beurt hebben), ik wil deze uitzetten maar weet niet hoe, kan iemand mij helpen?
Als ik scroll door het menu komt het item onderhoud over... niet meer in beeld....
Ik heb een vraag over en megane Bj2003. Ik had het probleem dat de raam niet meer dicht wilde en heb de deurbekleding er af gehaals en heb de verbindingen na gekeken en dat leek allemaal goed, en opeens doet de raam het weer. Maar na dat ik later...
De ventilator van mijn megane grand tour 2004 werkt niet meer, eerst alleen nog in hoogste stand , nu helemaal niet meer. garage zegt deze te moeten vervangen a 550 eur .
Nu wil ik deze zelf demonteren vervangen , en of eventueel...
Ik ben de gelukkige eigenaar van een Megane III Coupé, met DVD Navi, 6 wisselaar etc.
Nu wil ik er graag een actieve sub in plaatsen (Pioneer TS-WX210A) naar aanleiding van Reinier zijn artikel:
Ik heb een renault megane uit 2005 gekocht met originele xenon verlichting. Bij de koop bleek een lamp kapot te zijn dus is deze door de garage vervangen voor een imitatie setje. Nu blijkt dat deze toch minder licht opbrengt dan de originele.
Ik heb DE oplossing :idea: voor iedereen die problemen heeft met de startblokkering/afstandsbediening met ir.
Als je zelf goed in elektronika bent is het startprobleem voor nog geen 10 euro :!: (aan onderdelen) op te lossen anders zit je vast aan de...
Hallo! Mijn naam is Bart, woon in Apeldoorn en ben in het bezit van een Megane Scenic (2001), 1.9 dti (F9Q 744). Opzich een fijne auto, alleen heb ik de laatste maanden nogal wat problemen met het inhouden van de motor. Dit probleem doet zich met...
het linker portier raam van mijn megane 2003 deed na enkele keren soms wel soms niet het helemaal niet meer.
na doormeten bij de garage conclusie elektrische moter kapot.
zoeken naar 2e hands is geen optie ze zijn niet te koop dus dik 4weken met...
Ik heb een Renault Megane Break RXT bouwjaar augustus 2000.
Sinds een tijdje doen de achterramen het niet meer.
Als ik de centrale blokkering indruk hoor ik wel het relaitje klikken, dus die werkt nog wel.
Maar wat ik ook probeer,...
Ik heb sinds kort een Reanault Megane Grand Tour, waar ik graag een AUX aansluiting op wil maken.
Alleen ik heb geen idee of dit mogelijk is en hoe ik dit moet aanpakken.
Op dit forum heb ik al veel topics gezien, maar nog niet voor dit model in...
Daar ben ik weer met een vraag, hoe kan ik de zekeringskast achter het dashboard vandaan halen bij een megane coach uit 1996. :?:
Ik ben zover dat de kast lost achter het dashboard ligt maar hoe krijg ik hem er nu op een normalen...
Ik heb sinds vandaag een lampje branden op m'n dashboard van m'n megane.
Nu heb ik het vermoeden dat het ruitenwisservloeistofniveau laag is alleen verwart het icoontje me vanwege het verlichtingsicoontje dat ermee gepaard gaat. Het is wel één icoon...
hallo ik heb een renault megane grand tour van 2004
en ik heb een orginele radio cd speler voor gekocht
met code
wie weet hoe ik deze code moet invoeren
ik heb geen stuurwielbediening
Sinds kort mijn Renault Megane naar de dealer gebracht voor een grote beurt. Sinds vandaag viel me op dat als ik de ventilatie op zijn allerhoogst zet in de auto ik een enorme herrie hoor. Een soort gebrom zeg maar dat ook erg duidelijk hoorbaar is...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum