Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb een vaag probleem met me renault megane en dat is :
bij omdraaien contact brand me startonderbrekingslichtje wel,maar dat is constant en knippert...
Sorry voor zo met de deur in huis te vallen, maar ik zou graag de toeter willen vervangen van mijn wagen, gewoon omdat ik de originele niet mooi vind klinken. De aansluiting...
Model/uitvoering : Megane II
Bouwjaar : 2003
Brandstof : Benzine
Goedemiddag,
Even een hele simpele vraag over bovengenoemde auto: Zijn er problemen te verwachten bij het opnieuw aansluiten van de accu indien deze voor langere tijd (enkele...
Mijn telefoon verbindt goed met de carkit. Maar als ik dan iemand ga bellen hoor je de telefoon niet overgaan en als er opgenomen wordt hoor je de ander ook niet. Uiteraard staat het volume van het systeem...
Model/uitvoering : Megane
Bouwjaar : 2005
Brandstof : Diesel
Ik rijdt momenteel in een megane van kennisen van mij die op vakantie zijn. Nu reageert de auto niet meer op de keycard, ook niet op de reserve. Heb battarijen al vervangen, helpt ook...
De buitentemperatuur sensor geeft verkeerde waarde's weer, wie kan mij vertellen waar deze sensor zit, en eventueel waar deze te krijgen is. Kan het ook zijn dat door dit probleem de airco niet naar behoren werkt,...
Model/uitvoering : megane II grand tour 1.5 dci
Bouwjaar : eind 2004
Brandstof : diesel
mijn linker speakers (op mijn tweeter na) doen het niet (zowel voor als achter) evenals mijn rechter achterspeaker. Ik wil graag de bedrading controleren...
Ik heb een Mégane Grand Tour uit 2008 (dus een Phase II).
Er zit een Carminat radio in met een navigatiescherm dat uit het dashboard komt. Die zat er al in toen ik de auto kreeg.
Ik gebruik hem echter niet en ik vind de radio niet geweldig, er...
Als er muziek vanaf een USB stick gespeeld wordt is de naam van het huidige nummer zichtbaar in de blauwe balk op je Carminat scherm.
Er zijn maar ongeveer 15 a 20 karakters zichtbaar.
Druk je op de aanvullende tekstinformatie knop, dan zie...
sinds 1 week ben ik een trotse eigenaar van een Renault Megane 2.0 16V uit 2003. Hier zit een panoramadak in alleen wanneer ik op de knop draai of op de knop druk gebeurt er niets. Je hoort alleen een tik achterin de auto in het plafond....
Zojuist wil ik na het wassen van mijn auto de auto weer terug op zijn plek zetten, na nog geen 3 meter rijden geeft de auto de melding elektrische storing, gaan er allerlei lampjes aan op het dashboard en beginnen de ruitenwissers...
hoi , laatst mijn batterij vervangen door een nieuwe
nu zit ik met het volgende probleem :
Radio vraagt code
betrefd een Renault Megane grand tour 2 2004
originele radio
hoe kan ik aan de code geraken ?
heb wagen 2dehands gekocht
deze vorige...
Ik heb het volgende probleem; sinds gisteren doet mijn blower/kachelventilator het niet meer in welke stand dan ook. Ik heb gisteren wel mijn autoradio eruit en erin gehad, kan ik hierbij ergens een stekker hebben geraakt? Of is...
ik heb gisteren een ongeluk gehad waardoor mijn beide airbags, bestuurder/passagier, zijn afgegaan. op dit moment de enige optie die heb is de auto repareren als de kosten dit toe laten. ik zie op marktplaats wat dashboarden...
Ik heb voorschade aan mijn megane II cabriolet cc . Daarbij zijn de xenon koplampen gebarst. De verlichting doet het nog, maar het glas (eigenlijk plastic) is gebarsten. De xenon en de bol is nog intact. Moet ik dan alsnog nieuwe...
Ik heb sinds kort een Megane Estate diesel automaat. Een geweldige auto maar wat mij niet bevalt is, wanneer ik de bestuurdersportier open het kontakt uit gaat en zo ook de radio. :(
Hoe kan ik veranderen dat het kontakt niet uitgaat en ook niet...
Van mijn Megane werken beide Xenon koplampen niet.
De lampen zelf en de ballast van beide heb ik al nagekeken en die zijn in orde.
Zou iemand mij kunnen vertellen of de lampen via een (hoofd) zekering die onder de motorkap zitten werken?
Bij de Megane Cabrio 1,6 uit 2000 ging van de week bij het openen van de deur het alarm aan en dit blééf aan. Van alles geprobeerd maar uiteindelijk Renault garage gebeld. Die hebben de auto onderzocht, uiteindelijk bleek de enige remedie het alarm...
sinds kort ben ik eigenaar van een megane 1,5 dci expr. comf. uit 2004. ik heb deze gekocht met 2 keycards. maar van 1 keycard is een stukje plastic van de noodsleutel afgebroken waardoor hij niet meer klemt in de kaart, waardoor ik dus...
Bij mijn Megane uit 2003 gaat de hendel van het knipperlicht niet meer terug in de basisstand.
Ik hoor hem wel klikken als m'n stuur draait. Wat kan dit zijn? Zit er ergens een palletje? Kan ik dit zelf vervangen?
Ik heb gisteren de bougies van mijn Renault Megane vervangen (bj 2000 1.6 16v).
Het betreft speciale bougies voor gas (BERU) omdat ik 2 maanden geleden een gastank heb laten inbouwen.
Bij het accelereren heb ik in alle 5 de versnellingenen dan...
de ruitenwisser van mijn megane bouwjaar 2000 komt niet altijd terug in ruststand maar blijft vaak midden op de ruit stil staan hoe los ik dit probleem op gr snoeren
Ik ben de eigenaar van een Renault Megane Senic II.
Ik heb problemen met mijn verlichtingsschakelaar. Als ik de Automatische verlichting AAN zet kan ik mijn verlichting niet handmatig bedienen. Een enkele keer lukt dit wel. Als ik de...
Hoe moet je een airbag inbouwen in een megane coupe 1.6 1998? ik heb online een airbag gevonden voor een megane coupe 1.6 en ik zou deze graag willen inbouwen in mijn auto.. Nu is de vraag, kan ik deze zo erin klikken of moet er iets van bedrading...
Ik heb mijn auto een onderhoudsbeurt gegeven en nu blinkt nog steeds het sleuteltje en het olie verversen binnenkort in mijn display, hoe kan ik dit handmatig resetten?
ik heb al menig combinaties en geopperde methoden geprobeerd maar het...
Misschien een hele stomme vraag, maar kun je überhaupt speakers in de hoedeplank van een megane coupé monteren? Dat vraag ik vanwege de vorm van de hoedeplank, hij loopt vanaf de hoofdsteunen naar onder toe (naar achteren) in een boog. Het is geen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum