Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo ik ben nieuw op dit forum.Dus goeiedag gewenst door Jos Corstjens.
Ik heb sinds kort een megane cabrio 1.6 uit 1999.Deze heeft een meta system car alarm.Werkt goed,maar een regel uit de handleiding begrijp ik niet helemaal.nl. als je bv en...
Hallo ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag.
Ik heb een Megane III 1.5 DCI van 2009.
Van de kachelbedieningsunit werkt 1 van de lampjes niet.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze unit kan demonteren om het lampje te kunnen vervangen.
Ik voeg...
Sinds kort ben ik in het bezit van een Megane II CC Privilege Luxe phase 2. Deze auto heeft tevens het key-less entry systeem. Dit werkt goed om de deuren te openen, de auto te starten en ook de achterklep te openen (met de kaart op zak). Echter,...
renault megane classic 1.4 16V euro 2000 :
eerste tenaamstelling 07-2001 :
benzine :
hallo,
sinds kort doen mij ruitenwissers het voor spontaan niet meer. Als ik de schakelaar naar voren bedien hoor ik de ruitenwissersproeiermotor gaan en die...
Sinds kort zijn we in het bezit van bovenstaande auto. We zijn erg tevreden over onze Renault, echter missen we 1 optie: parkeersensoren/achteruitrijcamera. Heeft iemand ervaring met het zelf / laten...
Hoi Beste mensen
ik heb een megane Scenic uit 1997 waarvan de kilometerteller op 0 blijft staan is op zich niet erg maar nu loopt de dagteller of de kilometer stand ook niet op waardoor ik op een gegeven moment niet meer weet wanneer ik de...
Model/uitvoering : Renault megane gt 1, 5
2003
Diesel
Hallo gisteren avond reed ik weg en bleef de deur verlichting branden van alle 4 de deuren als ik de auto afsluit na uitstappen dan gaan ze wel uit wat ka dat zijn op mijn dashboard zie je geen...
Buiten de oude Scenic van mijn vriendin rij ik sinds kort zakelijk een Megane. Fijne bak maar verleden week sloeg 's ochtends de aanjager niet aan. Niets, in geen enkele stand. Maandagochtend hetzelfde, was toen ook nog eens levensgevaarlijk toen er...
Sinds vanavond start mijn Renault Megane niet meer.
Ik doe de kaart erin, ontkoppel en druk op de startknop, dan piept hij 2x en start vervolgens niet.
Het STOP lampje blijft ook...
Afgelopen vrijdag ben ik de nieuwe eigenaar geworden van een Megane 2 1.6 Privilege Luxe. :D
Erg fijne auto, rijdt als een trein!!
Wat mij echter opviel is dat mijn...
Zojuist heb ik me aangemeld voor dit forum omdat er volgens mij veel experts reageren hier! Ikzelf ben dat zeker niet mbt auto's.. Ikhheb het volgende probleem..
Afgelopen zaterdag heb ik mijn auto in een parkeergarage in...
Ik heb een hele mooie megane type 2 tech-line van 2006, maar ik heb een probleem met mijn verlichting en hoop dat iemand een goede suggestie heeft hiervoor wat te doen. Ik heb origineel xenon verlichting...
Ik heb een probleempje en dat is dat ik mijn Carminat niet uit mijn Megane 2 uit 2004 krijg. Ik heb niet de originele beugeltjes die erbij horen. Heeft iemand een idee hoe ik de radio kan losmaken? Wil graag de kabeltjes even...
Model/uitvoering : Renault Mégane Grand Tour
Bouwjaar : 2005
Brandstof : LPG-G3
Goedendag,
al enige tijd heb ik problemen met mijn raam aan de bestuurderskant.
Eerder leek het alsof de ruitenwissers en het raam samen waren gekoppeld, want ze...
Model/uitvoering :Megane CC II 1.6
Bouwjaar :2007
Brandstof :LPG3
Hallo zojuist twee penbobines vervangen maar.... mijn service lampje en luchtverontreinigs lampjes blijven continue branden op het dashboard.
De motor loopt weer als vanouds ,...
Hoi Allemaal,
Ik heb een Megane II Grand Tour uit 2004, en sinds kort is de bediening van het elektrisch raam rechtsachter kapot.
Bij het afsluiten van de auto gingen alle ramen dicht (zoals het hoort) alleen rechtsachter ging juist helemaal open,...
1)
Mijn Megane Break uit 2001 (lpg-g3, 268000km) had drie weken geleden probleem dat de voorste ruitewisser niet uit ruststand vandaan kwam. Toen ik de auto een half uur later weer startte, deed de ruitewisser het weer normaal....
Onze megane start niet goed. bij het indrukken van de startknop doet de auto 2 pogingen. De startmotor klinkt, maar niet van harte. Soms pakt hij bij een 2e keer op de startknop drukken nogsteeds niet. Dan heeft...
Soms wanneer ik men auto start gaan de deuren automatisch vast en los en dit een paar keer na elkaar.
Achteraf brand er een lampje, en als mededeling:...
beste luitjes ben vanaf vandaag nieuw hier. Zal me even voorstellen, mijn naam is sean ben getrouwd en heb 1 zoon van bijna 11.
Heb sinds een maand of drie een renault megane break uit eind 1999 benzine tot nu toe geen problemen gehad nou ja tot...
Model/uitvoering : Renault Megane II
Bouwjaar :2003
Brandstof : Diesel
Hallo,
Het probleem (raam wil niet meer dicht nadat het vanzelf open ging toen ik de deur dicht deed) dat ik momenteel ervaar blijkt (na wat gegoogle...) een bekend probleem...
Ik ben nieuw hier op het forum en plaats deze vraag voor een maat van mij.
Hij heeft al lange tijd last met zijn bestuurdersraam.
Momenteel is de stekker rechts vooraan...
Model/uitvoering : megane gt
Bouwjaar : 2003
Brandstof : diesel
hallo vandaag mijn megane gt opgehaals wat rijd dat lekker zeg en die 82 pk vallen best mee natuurlijk mijn lybra 150pk was sneller maar heb hier vrede mee.
wat me opvalt is als je de...
ik ben in het bezit van een renault megane 2 uit 2007, het is een 5 deurs.
nu ben ik van plan om nieuwe speakers te kopen, aangezien ik enkel in mijn voordeuren speakers heb, en ik deze niet al te goed vind. nu zou ik graag wat advies en...
ik heb een megane grand tour uit eind 2004. nu zit ik te zoeken voor manieren om mijn telefoon veilig te kunnen gebruiken als ik gebeld word onderweg.
Ik heb al iets gelezen over telefoon voorbereiding, maar hoe weet ik of mijn megane deze heeft en...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum