Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Als ik mijn HTC Desire (Android 2.2) koppel met de radio via Bluetooth wordt telkens de headset los gekoppeld.
Overdacht van het adresboek werkt wel, maar handsfree bellen is niet mogelijk. Vaak is het antenne signaal zichtbaar, maar niet altijd.
De...
Mijn Renault megane grand tour stamt uit december 2006.
Tot nu toe vond ik het een fijne auto.
Helaas wel veel problemen met de elektra.
1 Ramen die niet meer open of dicht gingen (3 ramen in 1 keer).. Renault Nederland heeft dit keurig opgelost...
Ik heb onlangs een trekhaak onder mijn Renault Megane Grand tour uit 2007 gemonteerd met een 13 polige kabelset van Thule RN-050-DL met voorgemonteerde stekkers voor op de achterlampen en een kastje tbv de mistlamp en PDC van ECS electronics...
Ik heb de accu van mijn Megane 1.6 16V leeg gehad. Nu wil het raam aan de bestuurderskant niet meer dicht. Als ik het knopje van de bediening omlaag druk gaat het raam omlaag. Trek ik het knopje van de bediening omhoog, dan gaat het raam OOK omlaag....
hallo ik heb een renault megane uit 2000 als ik mijn lichten aan doe branden de voorlichten maar ook mijn remlichten en niet de achterlichten wie heeft dit eerder meegemaakt
Ik ben opzoek naar de juiste draad in de motor ruimte om mijn dag rij verlichting te kunnen aansturen . het liefst zou ik een oplossing vinden dat zodra de auto via de...
De verklikker van de verlichting doet het bij mij niet alijd, gevolg dat ik de accutest verloren had. Na dat ik weer opweg was geholpen doet nu een achterlicht en mijn...
Op alle renault's die ik had zat een automatische deur vergrendeling en ook op mijn nieuwe Megane , dit systeem sluit de deuren zodra ik harder dan 10 km per uur rijd en gaan weer open zodra ik de deur open . de auto is van buiten gesloten ..
We staan met de nieuwe Megane van mijn vrouw in Spanje zonder dat er frisse lucht door de auto stroomt. Wat is het geval, halverweg Frankrijk kregen we door dat er geen lucht meer uit de roosters kwam aangezien de buiten temp aardig opliep.
Beste forum leden .ik ben al een tijdje actief op dit forum en heb gereden in een laguna uit 2001 en Espace uit 2004 , nu rijden we een clio uit 2002 en we zijn voornemens om een megane uit 2004 te...
Sinds kort heb ik met 1 van mijn 2 contactsleutels het volgende voor:
1) Deuren op afstand vergrendelen/ontgrendelen lukt
2) Sleutel in contact steken, en omdraaien: soms blijft het...
ik heb een probleem met de acherruit wisser van mijn megane coupe 16 16v 2000.
De acheruitrij lichten -de sproeiinstallatie-en de ruitewisser zitten bij mekaar op een zekering .
Als ik in de achteruit vesnelling schakel gaan de lampen branden tevens...
megane 10/2003 ; had problemen met de keyless--go NOT prullen , daarom even aan elke deur contactspray op de connector.
Bracht geen soelaas voor keyless go , maar nu krijg ik 3 van de 4 ramen niet meer open , 't is te zeggen het gaat wel maar dan in...
Ik had een raar probleem dat het relais van het knipperlicht constant heel snel ging tikken, toen heb ik alle massa's even gangbaar gemaakt, alle stekkers en...
Wij hebben 2 nieuwe achterlichten van het bouwjaar 2008 liggen en die wilde mijn partner vanmiddag aansluiten op de auto (Renault Megane uit 2005), echter begon hij met eentje en dat was rechts achter alles zat aangesloten en zat er goed op tot ie...
Model/uitvoering : Megane 1 hatchback 1.6 e RN
Bouwjaar : 1998
Brandstof : benzine euro 95
Ik wil graag mijn accu vervangen omdat de accu behoorlijk oud en overleden is.
De nieuwe accu heb ik al binnen.
Dit is een Bosch s3 45 ah 12 V.
Ik heb al...
Goedemiddag,
Sinds kort functioneert mijn temperatuur meter bijna niet meer op het dashboard. Soms loopt deze op maar valt hij na verloop van tijd weer weg. Ook is het twee keer voor gekomen dat spontaan het toerental tussen de 2000 a 3000 op liep...
Ik heb een Megane Cabrio uit 2000.
De binnenverlichting doet het niet. Bagageruimte wel. Zekering is goed.
Het lampje bij de binnenspeigel, lampje voor de bijrijder en voor de...
Hallo, mijn naam is Johannes en ben in het bezit van een Renault Megane Estate met Carminat Navigatie en Communicatie. Volgens de website van Renault kun je daar de comptibele telefoons raadplegen. Ik vind dit niet duidelijk. Wie kan mij vertellen...
Model/uitvoering :
Bouwjaar :
Brandstof :
megane 1.6 RE
1997
benz
hallo,
kan ik een boordcomp in m,n megane zetten(met stuurschakeling) zit er nu niet in!
en werkt dat dan? of mis ik aansluitpunten?
(de comp zit in het teller gedeelte boven de...
Is er iemand die mij van dienst kan zijn, op mijn megane HB 2.0 met xenon verlichting is vastgesteld dat
het opnamen element van de xenon verlichting niet meer werkt omdat het onderste armpje...
Ik heb sinds vorige week een Megane 2 uit 2005, hier zat een originele carminat pictogram navigatie radio in en de originele speakers.
Dit alles heb ik gisteren vervangen, ik heb er nu een Kenwood KDC-BT61U inzitten en als speakers de...
Weet er iemand van jullie of mijn ingebouwde autoradio een audio uitgang heeft voor een eventuele versterker op aan te sluiten? Zo ja, hoe kan ik eenvoudig...
Nadat mijn grootouders een platte batterij hadden , werd er een code gevraagd van de radio . Er is gebeld geweest met Renault garage maar de code die ze daar hebben gegeven bleek niet de correcte te zijn . Enig idee iemand ?
Ik heb onlangs mijn achterste knipperlichten vervangen door LED lichten. Nu is (jammer goenoeg) de frequentie gestegen, blijkbaar gaat het systeem ervanuit dat deze stuk zijn....
Mijn antennevoet is defect (volgens de dealer). Is deze eenvoudig zelf te vervangen?
Iemand enig idee hoe? Het is alleen voor de radio. Ik heb geen GPS
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum