Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Een weekje geleden stopte mijn kachel met werken(alle standen), via het internet kwam ik erachter dat waarschijnlijk het kachelweerstand was overleden. Ik heb het onderdeel besteld en vervangen, echter werkt stand 4 nu nog steeds...
Hoi, wie weet raad: Ik heb een probleem met de ventilator in mijn Kangoo 1.4 automaat uit 2002
De motor draait opeens niet meer en de kachelweerstand piept.
Interieurfilter zat dicht, die vervangen.
Motor er uit gehaald en extern getest die doet...
dit weekend is onze enige sleutelkaart van onze Renault Clio uit 2017 (die andere zijn we echt al heel lang kwijt) defect gegaan. Nu kost bij de dealer een nieuwe kaart al gauw 300 euro en voor 2 richting de 500 euro heb ik...
Ik heb de kappen aan de binnenkant van de achterklep van mijn Espace eraf getrokken en hierbij heb ik de achterruit verwarming gemold. Het kleine koperen plaatje wat erop gesoldeerd zit is eraf. Het word nog wel gewoon warm. Is er een...
Hoi, ik wil een nieuwe radio plaatsen in mijn trafic van 2019. Nu had ik graag geweten welke kabel welke betekenis heeft. Er komt een blauwe een witte en een bruine kabel aan achter de radio. Ik heb een achteruitcamera origineel van bij de aankoop....
Is het mogelijk om de camera beelden op de een of andere manier op te slaan van de Megane v?
Dus de beelden van de boord camera aftappen en saven op een usb systeem oid.
Gisteren wilde van het ene op het andere moment mijn bestuurdersraam niet naar beneden. Bij het bedienen van de schakelaar hoorde ik geen klik of voelde enige elekrtrische reactie richting het raam motortje. Na een paar minuten deed de schakelaar...
De hoofdzekering bij de auto van mijn schoonzoon is gesprongen. Nu kost deze zekering bij de dealer in België €211,= excl BTW. Ik heb dus een overbrugging gemaakt voor een maxi steekzekering van 70Amp. Die springt zodra hij wil starten. Voor ik de...
Gisteren was ik toch echt bang. In de terugrit van een feestje begon het met de radio die plots aan/ uit viel, na dat dit een paar keer was gebeurd, zag ik dat ook het licht van de wagen aan/ uit ging en mijn stuur mee blokkeerde telkens dit...
Ik heb sinds kort een renault scenic (ik geloof het model 1 phase 2) waar ik af en toe de P0141 melding krijg.
Schijnt de 2de lamdasensor te zijn. Kan iemand dit valideren.
Nu rest eigenlijk mijn grootste vraag, kan ik dit zelf vervangen? Ik...
Ik heb een probleem met mijn Laguna 3 2.0-16v handgeschakeld. De auto herkent het niet als ik in de achteruit schakel, dus geen PDC (ook geen piep), geen ruitenwisser die aangaat als de voorruit...
Ben nieuw hier en heb net een Espace IV 2.2 dCI Expression tweedehands gekocht.
Nu heeft men blijkbaar de battery afgekoppeld gehad en is de code uit de radio.
Ik heb de code bij de auto gekregen, maar geen gebruikershandleiding.
Op de...
Al een hele tijd rij ik met mijn Scénic (Grand Scénic) van 2010! prachtig bakske!
Paar weken geleden op een tocht door Frankijk (na lang rijden) viel plotseling de snelheidsbegrenzer en de cruisecontrole uit.
Vervelend maar ik kon best...
Hoi hoi, ik had even twee vraagjes aangaande mijn Modus,
Volgensmij is mijn Modus voorbereid op Cruise control, althans ik heb naast de lampenversteller een extra loze stekker zitten. Weet iemand wat er zoal komt kijken bij een originele cruise...
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik ben in het bezit van een Renault Megane III 1.5 DCI (KZ1G) uit 2009 met een kilometerstand van 413.000 km. Ik doe (bijna) alles zelf aan mijn auto en dit is de reden waarom ik...
Dag allemaal,
Ik ben in het bezit van een Kangoo uit 2009, met net geen 80.000km op de teller.
Eind september wilde hij niet meer starten toen ik stil stond voor de overweg.
Geen overslaan van de motor meer, enkel een krakend geluid (hetzelfde als...
Ik ben Fons en sinds maart dit jaar in het bezit van een talisman 1.5 diesel van 2016. Nu rij ik zakelijk veel kilometers en een beetje comfort is dus wel een must. Het probleem is nu dat een stukje...
Ben onlangs bezig gegaan met het vervangen van de kachelweerstand van mijn scenic 2 tech line 2007 in de hoop dat de kachel weer gaat draaien.
Nu ben ik een 2 raadsels tegen gekomen en ik hoop dat iemand me er mee kan helpen .
geachte mede renault-rijders,
ik heb sinds kort een probleem met starten....wel contact maar bij door draaien van de sleutel geen startmotor.
wellicht zit er een relais die dat moet verzorgen....2 gevonden in de zekeringbox onder motorkap.....kan...
Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen aan de juiste info of stroomkring schema van hoe de bedrading loopt van de ecu naar de brandstofpomp die buiten de tank gemonteerd zit. Het gaat om de 1.4 monopoint injectie c3j motor. Ik ben bezig om...
Hoop dat ik hier goed zit, maar ik heb even een domme vraag.
Mijn 2005 Modus heeft op de verlichtingsschakelaar wel een knopje auto , maar geen regen/lichtsensor bij de achteruitkijk spiegel. Wel zit er een soort rond dopje achter de tellerbak die...
ik heb een renault kangoo 19 diesel cdi jaartal 2002 . ik heb een foutmelding van mijn voorverwarming die ik wil verwijderen . ik wil een OBD2 toestel waarmee ik die fouwt wil verwijderen kan iemand mij helpen zo een toestel te kopen . ik heb er al...
Hoi allemaal. Ik ben Martin en ben de gelukkige eigenaar van een Renault Master 3, F3500 van 2012, D 2299cm3, 145 pk. automaat.
Ik heb deze bus zelf omgebouwd naar camper
Ik ben sinds enkele dagen lid van dit Renault-forum. Ik noem mijzelf een...
Beide achterlichten in de klep van mijn Renault Mégane station 2014 zijn defect.
Het gaat dus om de units in de klep. Hier zitten ook de achteruitrijlichten en mistlichten.
De laatste twee werken wel in beide units.
Hey ik heb hier renault master 3 2012 waarbij ik geen achterlichten branden niet ,de rest werkt wel , alle zekeringen zijn goed , geen stroom op beide fiches, heeft een trekhaak. Alvast bedankt
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum