Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Mijn Megane 4 R.S.-line heeft 4 rijmodus standen waarbij in mijn profiel o.a. de interieurverlichting ingesteld kan worden in kleuren en intensiteit.
Eenmaal ingesteld kan het zomaar zijn dat wanneer ik kies voor een andere rijmodus dat de...
Hoe doe jullie dit ?
Kun je ramen en deuren open laten staan ? Lampen blijven dan aan en geeft dit mogelijk accu problemen. Ik weet hier weinig van. Wie kan mij adviseren. Wat is handig en verstandig.
We rijden in een Renault Scenic van 2017 type IV.
De betreffende Scenic hebben we een maand geleden gekocht.
Elke keer ging het oranje motorlampje branden met luchtverontreiniging.
Volgens de garage is het nu op gelost.
Goedemiddag,
Sinds maart hebben wij een Renault Kadjar uit 2018. Tot nu toe geen problemen gehad, maar afgelopen week tot 2x toe gebeurd dat de auto niet start bij het stoplicht nadat hij door start stop systeem uit is gegaan. Eerste keer geen...
Heb een Easy Link 8 inch in Renault Trafic. Tot vorige week met iPhone 11 geen enkel probleem om Carplay te gebruiken. Nu nieuwe telefoon (iPhone 14 Pro) en Carplay werkt niet meer. Er is heel even verbinding en dan valt deze weg. Telefoon getest in...
Mijn vriendin heeft een vreemd probleem met haar Renault Scenic. Af en toe (er lijkt geen regelmaat of vaste aanleiding te zijn) knippert het accu en STOP lampje. In het begin ging dit vrij gauw weer over. De laatste tijd duurt dit...
renault clio 1200benzine
2003 semiautomaat
ik heb een renault gekocht voor mijn petekind nu hebben enkele problemen zich voor gedaan
soms niet nemen van versnelling semiautomaat
langdurig klikken van relais met gevolg ruitenwissers blijven...
hallo lezers van dit forum, ik rij in een espace 2.0 t van 2005 en tijdens het rijden is mijn radio er mee gestopt,
niet meer aan de praat te krijgen.
Weet iemand of ik de radio / versterker achterin de auto los kan vervangen of moet er dan ook een...
Al geruime tijd lees ik op dit forum mee over bepaalde problemen die ik bij mijn Megane coupe 3 (2012, 1,5dci) tegenkom, dank voor alle helpende handen en waardevolle adviezen.
Hallo ik heb ff een vraag voor de experts
Heb een bj 2000 megane coupe waarvan de snelheidsmeter het maar af en toe doet ,na enig speurwerk op internet op de snelheidssensor terecht gekomen
Maar op internet staat ook hoe te vervangen en waar hij...
Sinds een paar dagen wil mijn master uit '81 geen contact meer maken wanneer ik de sleutel omdraai..
Ik heb dit een keer eerder gehad en toen ik het bakje onder het stuur van de zekeringen openmaakte en even aan de draadjes zat deed hij het weer,...
Mijn Megane III (2013) heeft een goedwerkend carminat systeem. Bij het starten van de auto gaat de radio aan in de traffic mode. Is te verhelpen door op de toets vorig scherm/annuleren van een handeling te drukken. Is er een manier om het opstarten...
Inmiddels is de auto weer in gebruik. Oorzaak: een van de vele contacten in de zekeringenkast in het motorcompartiment was 'gecorrodeerd'!
Nu heb ik een volgend probleem: de automatische airco werkt niet meer!
Ik weet dat er vaker naar gevraagd is hier, maar wij zoeken nog steeds een tuningsbedrijf die specifiek is voor Renaults , onze Kadjar willen we laten tunen zodat die zuiniger maar ook fijner rijdt . Liefst ook nog in de omgeving van Zwolle
lampje op het dashboard werk wel (schakelaar op verlichtings pookje ok)
mistlamp achter is niet defect
er is een stekkerdoos gemonteerd (door renault) voor een trekhaak
- er zit geen schakelaar in de...
Hallo Forum.
Wij rijden al naar groot genoegen met een Espace 2.2 DCI maar die doet de laatste tijd gek.
Zijn aan het rijden en plots valt de motor uit.
Contact even uit, meteen weer starten en geen probleem de motor slaat weer aan en we kunnen...
Het gaat om een Mercedes Citan van 2019, maar goed, het is een Kangoo.
Plots kreeg ik geen geluid van de radio meer en werkten mijn remlichten niet meer.
De zekering waarvan ik dacht dat die verantwoordelijk was, was niet kapot. Ik denk dat het nr...
Ik heb de stekker van het scherm voor de bandenspanning er in gedaan en het werkt weer.
Nu zie ik de 2 voorbanden en rechts achter op het scherm. Links achter staat uit. Er is verder geen lampje aan. Het ventiel van die band is wel anders dan de 3...
Renault Scenic 2010
Wie kan ons helpen, de electrisch bediende ramen werken niet meer.
Bestuurders stoel gedemonteerd stekker en bedrading zien er netjes uit.
Alleen het raam links achter gaat met lokale schakelaar naar beneden.
Kan slechts gesloten...
ik open deze thread naar aanleiding van een grote hoeveelheid verspreidde berichten over DDT4all en de wijzigingen op dit forum. Met deze thread wil ik ervoor zorgen dat alle informatie voor wat betreft DDT4all op één plek staat...
Ik heb jullie hulp nodig bij het oplossen van een probleem. Na een kleine aanrijding waarbij een gat in de bumper is ontstaan bleek de vacuümpomp die naar de rembekrachtiger gaat kapot en de slang afgebroken. Ik had al een een nieuwe pomp...
Kan iemand mij vertellen waar de motor zit van het zonnedak?
Ik weet dat hij ergens achter de dak afdekking zit, maar waar?
Zodat ik niet de gehele dak afdekking eraf hoef te halen.
Ik heb wat problemen met mijn Renault Megane III, 1.5 Dci uit 2012.
Van de week zat opeens de elektronisch handrem erop. Beide remmenklauwen achter aangeslagen. Deze wilde niet meer vanzelf los. ANWB erbij deze heeft de...
Ik heb me nieuw aangemeld hier op het forum, maar ik heb het forum al vaker gebruikt voor antwoorden.
Nu kom ik er helaas niet zo snel uit en wil ik jullie hulp vragen.
Goedenmiddag,
Sinds een kleine twee weken werkt de achteruitrijverlichting van mijn Grand Scenic uit 2007 met DP0 bak niet meer.
Een korte zoektocht op internet en het forum leverde op dat waarschijnlijk de schakelaar op de bak kapot is.
Als eerste...
Beste forumleden, mijn Scenic geeft,sinds geruime tijd, de melding STOP storing remsysteem. De wagen werd al 3 keer uitgelezen doch er werd niks gevonden, wat op het eerste zicht aanleiding tot zou kunnen geven, gevonden. Het eigenaardige van deze...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum