Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
ik heb een renault kangoo 19 diesel cdi jaartal 2002 . ik heb een foutmelding van mijn voorverwarming die ik wil verwijderen . ik wil een OBD2 toestel waarmee ik die fouwt wil verwijderen kan iemand mij helpen zo een toestel te kopen . ik heb er al...
Hoi allemaal. Ik ben Martin en ben de gelukkige eigenaar van een Renault Master 3, F3500 van 2012, D 2299cm3, 145 pk. automaat.
Ik heb deze bus zelf omgebouwd naar camper
Ik ben sinds enkele dagen lid van dit Renault-forum. Ik noem mijzelf een...
Beide achterlichten in de klep van mijn Renault Mégane station 2014 zijn defect.
Het gaat dus om de units in de klep. Hier zitten ook de achteruitrijlichten en mistlichten.
De laatste twee werken wel in beide units.
Hey ik heb hier renault master 3 2012 waarbij ik geen achterlichten branden niet ,de rest werkt wel , alle zekeringen zijn goed , geen stroom op beide fiches, heeft een trekhaak. Alvast bedankt
De airconditioning van mijn laguna 3 (1.5 dci, 215.000km) doet het niet meer ineens.
Opnieuw laten afvullen en 650 eruit en 650 gram erin (was ook 2 maanden geleden nog netjes afgevuld). Dus geen lek.
Scénic 3 uit 2009, met de 2.0 16V motor.
Van het 1 op het andere moment, geven de parkeersensoren aan de voorkant aan dat er obstakels zijn. De rode tot en met het groene zones verschijnt op het scherm, verdwijnt weer en even later licht alleen de...
Goedendag allen,
Ik heb een Espace 4 3.5V6 uit 2008; ca. 250.000km gereden. Nu geruime tijd problemen met lekstroom. Ik kan de auto niet langer dan twee dagen stil laten staan, want dan is de accu zodanig leeg dat zelfstandig starten niet meer lukt....
mijn Renault Trafic 2.5 DCI uit 2008 valt in storing onder de 1000 toeren. als ik dan doortrek komt de auto niet boven de 3000 toeren, en werkt de turbo niet meer. Hou ik na het starten de auto boven de 1000 toeren is er geen probleem, kan ik goed...
Even ten eerste, ik heb 0 verstand van auto's, ik heb niet eens een rijbewijs. Ik zoek gewoon even wat hulp om mijn pa te helpen.
Mijn vader heeft een Renault scenic 1.6 uit 2004. Gisteren na een kleine rit wilde de auto niet meer...
Ik ben sinds zaterdag eigenaar van een Renault Arkana (2021) en merk tot mijn spijt dat de beide USB-aansluitingen onder het dashboard geen stroom leveren, waardoor ik Carplay niet kan gebruiken. Heeft iemand een idee wat dit kan veroorzaken en hoe...
Wij hebben een Twingo uit 2007 en wouden hier een nieuwe radio in zetten. alleen hebben wij een adapter nodig voor de radio waarbij de kabels van de volume knop onder het stuur en de aux kabel ook in kunnen wie weet wat voor adapter we daar voor...
Wil nieuwe koplampen voor de Scenic bestellen. Ben niet zeker wat er nu in zit en ff weinig tijd om de koplampen er uit te halen. Weet iemand welke uitvoering dit is ( halogeen / xenon )?
hallo , we hebben er een kangoo bij , een erste serie bj 2000 , kanariegeel , twee schuifdeuren , achterklep , panoramaglasdak en electrisch schuifdak , precies zoals de baas die wilde.
en nu wil ze graag een zelfde radio als die ik in de 2017...
Wij kochten in januari dit jaar een Modus 1.6 Initiale uit 2005. Fijne auto alleen bleek tegen de zomer dat de Airco niet werkt. Voogens het autobedrijf waar we de auto kochten was de compressor defect en het vervangen zou 950 euro...
Laatste bericht door Verwijderde gebruiker 43880 «
Reacties: 2
door Verwijderde gebruiker 43880 »
Het gaat om megane cabrio 2004. Alles werkt prima. Dak ook geen probleem. Maar nu 2 dagen stil gestaan. 5 km gereden en vervolgens 4 uur stil gestaan. Wil opeens niet meer starten
Zegt: electrische storing...service. alleen stuur komt vrij maar...
Vorige week te horen gekregen dat mijn Clio bj 2000 na 5 jaar trouwe dienst 'economisch' total loss was. Ik kon gelukkig nog even in mijn geliefde bolide rijden, maar toch alvast op zoek naar wat nieuws. Veel sneller dan gedacht,...
Beste forumleden, ik heb met mijn clio 3 1.5dci 5drs harchback problemen dat de achterklep spontaan opengestuurd wordt bij het openen van de portier of het afzetten van het contact. Ik heb het slot inc motor (een geheel) vervangen en nu leek het...
Ik heb een Renault Master 3 2016 en tijdens het ombouwen van de radio naar mediasysteem heeft de gele draad (continue spanning 12V) van de radio kortsluiting gemaakt. Nu geeft deze draad geen spanning meer. Ik heb de zekeringen bij de...
Heb probleem om R15 te starten. Vermoeden dat de bobine aansluiting het probleem is. Uit de kabelboom komen een witte (lichte) en zwarte draad. Hoe moeten deze aangesloten worden. Wit op + en zwart met draad naar ontsteking op andere zijde?...
Hai, ik heb een nieuwe set sportvelgen plus banden onder mijn Zoe gezet, en nu krijg ik de bandenspanning-controlesysteem niet uit, want ik reset het systeem, alles gaat uit, maar een paar km rijden spring de lampen weer aan, en vraagt hij om het...
Ik heb een Twingo van het bouwjaar 2006, en de startonderbreker doet het niet meer, (rood lampje blijft knipperen en de auto start niet) Heeft iemand een oplossing om de startonderbreker permanent uit te schakelen?
Ben hier nieuw op het forum en heb rondgekeken of mijn vraag al is beantwoord maar kon niets vinden (of niet goed gekeken…)
Het gaat om een Captur 2 die wij net hebben. Het is een Initiale Paris 1.3 Tce automaat en er zou adaptieve cruise control op...
Ik heb sinds kort (ongeveer 4 maanden) een renault clio 3 gekocht en de auto rijd echt zalig! Alleen 1 probleempje met de cruisecontrol… als ik op de plus duw dan gebeurt er niks maar als ik bv de plus ingeduwd hou en ik heb wel al een...
Ik heb een 28 jaar oude Clio Storia met 147000 km op de teller. De auto rijdt probleemloos. Het enige probleem is dat sinds 5 jaar met enige regelmaat het waarschuwingslampje voor de dynamo gaat branden.
Inmiddels heb ik nu 2 keer de dynamo en...
Goedendag medeleden,
Ik heb mijn bijrijdersstoel verwijderd van mijn kangoo uit 2008.maar nu gaat uiteraard het airbaglampje branden op het dashboard, ik heb geen extra schakelaar op/naast mijn dashboard om hem uit te zetten, heeft iemand hier nog...
Wat betekent het icoontje uit de bijlage (auto met pijl)? Kon er zelf nog geen logische verklaring voor bedenken.. Wijst niet naar thuis locatie, ook niet naar dichtstbijzijnde Renault dealer.. Waar naar wel?
20230227_142349.jpg
Weet iemand of je doormiddel van:
DDT4all de blindspot warning kan worden ge-activeerd.
Uiteraard dienen ook de twee spiegels te worden vervangen door juiste versie.
Heb sinds kort een Renault Captur plugin hybride. Deze is van april 2022.
Nu kunnen wij de spiegels niet meer automatsch inklappen zoals we op de Clio wel gewend waren.Ook het knopje op het bedieningspaneel ontbreekt hiervoor.
Nu heb ikzelf er een...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum