Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Geachte leden.
Ik heb een scenic 2 1.6 benzine uit 2004.
Contact gaat aan stuurslot open maar daarna niets , lichtje startblokkering blijf knipperen, andere Ecu, uch,en stuurslot erin en nog niets kunnen jullie mij alstublieft helpen met adviezen....
Hallo allemaal,
Ik heb een renault kangoo uit 1999 waarbij de startonderbreker geactiveerd wordt met de fob sleutel...ook zijn de deuren vergrendeld en zelfs handmatig met de sleutel niet te openen. Alleen de bestuurderskant werkt perfect.
Omdat ik wat vage problemen heb met mijn Modus, waaronder een constant brandende achtermistlamp, wil ik de uch eens bekijken en de solderingen checken.
Maar waar is deze verstopt? Het betreft een benzineuitvoering uit 2009.
Ik heb een Renault megane cabriolet uit 2000 met een 2.0 IDE.
De auto werd net voor de keuring gereed gemaakt en de dag voor de keuring viel deze spontaan uit en begon het storingslampje in het dashboard te branden. De auto slaat niet meer aan, en...
Ik wordt helemaal gek van de Bluetooth problemen die ik ondervindt met de Media Nav in mijn nieuwe Renault Clio TCe 90 (eerste toelating 23-09-2015). Ik ben tevreden over de auto zelf; rijdt op zich lekker en ook de turbo voelt prettig...
Ik ben momenteel op vakantie in Frankrijk. Tijdens een dagje uit kreeg ik ineens de meldingen controleer inspuiting en controleer luchtverontreiniging, dit terwijl ik op snelweg reed in heuvelachtig gebied. Ook blijft hij mega lang in...
De rechter koplamp van mijn Renault Twingo (2003) doet het sinds kort niet meer. Ook het dashboard lampje wat correspondeert met het dimlicht doet het niet meer (misschien dat dit aan elkaar gerelateerd is, maar dat weet ik niet). Nu heb ik het...
Beste forum leden,
Ik ben in het bezit van een Dacia Sandero II en zit met het volgende probleem.
Door sluiting van een raam schakelaar doet de verlichting van de schakelaars het niet meer.
Het betreft de verlichting in de beide raam schakelaars in...
Beste forumleden,
Even uit nieuwsgierigheid: is € 313,00 een normale prijs voor het vervangen van de accu van een Captur uit 2018 (automaat met start/stop)?
Mijn dealer is helaas vergeten de prijs te vermelden toen hij hierover belde (volgens mij...
ik heb een uitdaging met een clio 2 voor mijn buurman.
de clio wou niet meer laden dan 12,2V, dus we dachten de dynamo is waarschijnlijk stuk .
aangezien mijn buurman niet ruim bij kas zit wil ik hem graag helpen.
dus we zijn naar...
Ik heb een ritje gemaakt met mijn Captur uit 2017 en heb een keer of 4 meegemaakt dat de parkeersensoren ineens volop aan gingen toen ik stopte achter een voorganger met zeker een meter of 4 afstand , ook een keer links voor volop aan , er stond een...
Heb mijn Renault Captur nu zowat twee maanden en vraag mezelf af of dit normaal is , ik heb vanmorgen ongeveer een kilometer of zes gereden in het centrum van mijn woonplaats en daarbij is bij het vaart minderen om een bocht te nemen tot 4 keer toe...
Hoi allen,
van de week vielen mijn richtingaanwijzers opeens uit, verder werkte de alarmlichten (4 knipperlichten gelijk) en de gewone verlichting en mistlichten wel nog.
Eerst dus maar even de zekering getest en die was ok.
Daarna werkt opeens ook...
De zijdeur, passagiersdeur en achterdeur zijn vergrendeld. Ik krijg ze niet open met gewoon de sleutel of met de centrale deurvergrendeling.
De bestuurderskant is wel te openen met gewoon de sleutel als met de centrale deurvergrendeling...
Een paar dagen geleden is mijn licht aan blijven staan. na een paar uur oipladen was de accu nog niet genoeg vol waardoor hij wel rondging maar niet ging starten. De volgende achtend was de accu vol. Echter heb ik dom gedaan door de hoofdzekeringen...
De centrale vergrendeling van mijn Kangoo II (2010) doet het prima, maar bevestigt in- uitschakelen van de vergrendeling alleen met knippersignalen. Ik had graag een geluidssignaal erbij ter bevestiging.
_ Weet iemand hoe je dat activeert?
Ik kocht ongeveer een jaar geleden een recente Renault Capture.
Het multimediasysteem werkt niet speciaal goed maar verkeersinformatie via de radio (rds) is niet aan de praat te krijgen.
In de garage verwijzen ze naar Renault Frankrijk.
Het probleem...
Model/uitvoering : Renault master
Bouwjaar : 2004
Brandstof : Diesel
Mijn kachel ventilator wil helemaal niet meer, nu weet ik dat het aan de kachelweerstand moet liggen. Maar kan iemand mij vertellen waar deze zich bevindt en wat ik allemaal...
Al een tijd brand het signaal start/stop controleren.. omdat er geen andere lampjes branden had ik er niet te veel haast achter gezet.. net APK gehad en toen is (in kader van dat signaal start/stop controleren de accu gecheckt.....
Hallo kan iemand mij helpen mijn display van mijn Twingo bouwjaar 2000 uit gevallen. Km teller benzinemeter klok niet meer zichtbaar. Ook is het alarm bij lampen aan als auto van het contact af is niet meer hoorbaar. Een nieuw display geprobeerd...
Goedemiddag, ik ben benieuwd of mensen dit herkennen en de oplossing weten: soms gaat mijn mediascherm, type Media Nav Evolution, van mijn Clio uit 2017 bij het ontgrendelen niet aan. Althans deze blijft zwart. Dit is dan de rest van de rit zo, ook...
Hallo allemaal, ik ben sinds kort een hele tevreden gebruiker van een Scenic Businessline uit 2008. De binnenspiegel heeft zwarte vlekken in het glas en moet ik vervangen. Als ik toch bezig ben is het installeren van een zelfdimmende variant een...
Ik heb 4 weken terug een mooie renault captur gekocht uit 2017 , ik ben nu al 4 keer terug geweest omdat het symbool van de bandenspanning gaat branden , eerste keer werd mij alleen maar verteld dat het opgelost was , tweede keer een spijker uit een...
Ik heb een captur van 2017 waar de hil hold functie op zit maar hoe activeer ik de functie.
Als ik nu stop op een helling en de auto staat in de eerste versnelling en als ik dan mijn voet van de rem haal dan rijd de auto naar achteren
Onze Twingo 1 uit 2001 (eerste eigenaar!) heeft een vreemd probleem. De knipperlichten werken prima, maar de indicator op het dashboard doet het soms even en dan helemaal niet meer. Het is kennelijk een APK afkeur punt, dus moet wel even...
Mijn Kangoo (2014) lichten gaan steeds harder en zachter branden terwijl mijn batterijspanning stabiel lijkt te blijven.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Sh*t! Wil ik gistermorgen mijn net aangeschafte Kangoo 2010 benzine 1,6 8v starten: gepruttel, gerommel, afslaan, melding Vervuiling in dashboard, zware benzinelucht. Wat denk je: bougiekabels finaal doorgeknaagd en gedeeltelijk opgevreten door een...
Het probleem is dat het stuurslot niet wordt geactiveerd nadat ik de motor uitzet )geen ‘click onder het stuur als contact uitgaat). Gelukkig niet altijd maar, maar bij handsfree gebruik gebeurd het vaak. Niet handsfree (kaart in de...
Hallo aan een ieder die mijn alarm/knipperlicht probleem gaat lezen : Vanochtend met werkende alarm/richtingaanwijzer bij de Kwikfit voor de deur gezet voor APK. Krijg ik later op de dag bericht van Kwikfit dat de richtingaanwijzer en alarmlichten...
Ik heb een vraag misschien is het normaal.
Is het normaal als ik de ruitenwisser aan heb staan en vervolgens de motor stop en de kaart eruit haal uitstap en de deur op slot doe, dat dan de ruitenwissers voor het nog steeds doen.
Mijn Renault...
hallo kan iemand mijn helpen ik heb een Renault kango 2004 diesel ik heb de diesel pomp en de injectoren ver vangen van mijn auto duur grapje
het had al een tijdje last van wel niet starten ook met de reserve sleutel wou het niet dit komt vaak voor...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum