Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ikheb mijn motog afgespoten met water en is varschijnlijk water in de dynamo terecht gekomen.nu brand er een lampje van de accu in de istrumenten paneel en de dnamo laadt ook niet meer bij.wie heeft er hier ervaring mee?kan ik gewoon iets vervangen...
Ik zie dat ik niet de enige ben die hiermee bezig is : ik wil gebruik maken van de aux-aansluiting op de standaard ingebouwde Pioneer radio / versterker (Espace typeIII)
zijn de lampjes lampjes van het licht in mijn dashbord het zelfde als in de airco unit? :D .ze zijn namelijk stuk .en ik wil ze vervangen als iemand het weet hoor ik het graag
Sinds een paar weken is de kilometerstand ineens van 200.000 naar 49.000 gegaan en staat daarop stil, de dagteller doet ook niks meer kan iemand mij vertellen wat dat kan zijn? En wat het ong. kost om dat te laten maken...of kan ik dat zelf??
:?:...
uit mijn vorige topic leidden we af dat de functieknop kapot zou zijn.
Gisteren begon echter het onophoudelijke gepiep spontaan, naar aanleiding van een lege tank, om nu niet een half uur na het verlaten van de auto pas op te houden...
Na een onderbreking van acht (plezierige) jaren met een Saab ben ik sinds kort terug bij Renault, en heb ik me net hier aangemeld.
't Is een Grand Espace III geworden (wegens drie opgroeiende dochters alsook het vele nachtelijke reizen...
ik heb een iso stekker ui een sloop espase gehaald.helemaal netjes uit de kabel boom .zouw ik problemen krijgen als ik hem aan de draden van de bestaande isostekker koppel?ik wil graag de radio onder mijn stoel behouwden als dat geen probleem is.
Sinds kort heeft mijn snelheidsmeter kuren, tijdens het rijden geeft hij verschillende waardes aan en gaat dan naar 0 en blijft daar een tijd op staan. Komt soms weer terug naar de juiste snelheid.
Iemand bekend met dit probleem?
Espace okt. 1998
Mijn Grand Espace 2.0 16V heeft onlangs een koprevisie gehad, omdat er 2 kromme kleppen in zaten. Dit als gevolg van een kapot geslagen V-riem die de distributiekast in ging en de timing heeft verplaatst. Het gekke was dat ik hem met 85000...
ik heb heb espace van 2000 met afstandbediening
nu zit er een storing in ik kan de deuren niet meer openen met de ab
maar als ik de besturders deur met de sleutel van slot draai en open doe ongeveer zover dat de binnen verlichting gaat branden kan...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum