Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo, wie weet waar ik dat kan vinden?
Mijn brandstofpomp krijgt geen spanning, relais is goed en via externe voeding loopt de auto prima.
Helluuuup!!!!
Lodewijk.
ik heb geen boekje van mijn 2,0-16v (weet iemand een link om hem te vinden? Ik kom niet verder dan die van de achtklepper '97).
Mijn achterruitverwarming doet niks. Aangezien ik het pictogram niet terugvind bij de zekeringen in de...
Nu het jaargetijde weer veel regen en vocht met zich meebrengt valt op dat de rechter buitenspiegel niet verwarmt. Dit in tegenstelling tot de linkerspiegel en de achterruit. Iemand een idee waar te beginnen met zoeken naar dit euveltje? O ja gr...
ik heb problemen met de koelmiddeltemperatuurmeter op het instrumentenpaneel. Het is nu digitaal met streepjes, en de meter laat alleen maar één streepje zien. We reden 40 a 50 km en het bleef bij één streepje. Voor we de auto kochten was de...
weet er iemand of er passende betere speakers te krijgen zijn voor de standaard espace autoradio
ik wil geen versterker en allerlei rommel in de auto wil hem zo origineel houden.
maar vindt de weergaven van de standaard speakers echt belabberd.
ik...
goedemiddag,
wij hebben een renault espace uit 1999 dus een type III
er zit bij ons geen wisselaar in, klopt het dat hier alleen een renault wisselaar op kan en geen pioneer?? (die heb ik namelijk nog liggen)
alvast bedankt voor julli reacties
gr
Hallo
Ik he een espace 2003 16v nu 160000 op de teller wat mij nu opvalt is dat hij veel te vroeg aangeeft dat ik op reserve rij.
Als ik ga tanken dan zit er zeker nog 12 liter benzine in.
Is dit een bekend euvel ?
Is dit te verhelpen?
Goedemiddag allemaal,
net aangemeldt op het forum en nu al hulp nodig :oops:
gisteren onze 1e renault espace opgehaald. Er zou een radio cd speler inzitten, echter was de cd speler nergens te vinden, maar deze stond wel op de afstandsbediening...
de motor linksvoor van de centrale deurvergrendeling van mijn Espace (2001, type 3, JE) doet het niet meer. Hoe kan ik dit (laten) oplossen? Heeft iemand misschien nog een goed werkende motor voor mij?
Ook ik ben de geluidskwaliteit van m'n standaard Pioneersetje beu.
Na de speakers vervangen te hebben wil ik nu nog een versterker ertussen.
Ik heb er eentje gekocht die nog net onder de bestuurdersstoel past, maar is dit nu wel zo slim ? Hoe warm...
ik heb met mijn renault espace steeds dat me lampen harder en zachter gaan branden tijdens het rijden.
dus als ik 80 rijdt gaan veranderen ze steeds van hard naar zacht.
ik weet hier zelf geen oplossing voor hopelijk kan iemand mij...
Hallo allemaal,
ik heb een vraagje m.b.t. de lichtschakelaar van een espace 3 bwj. 2001
Grootlicht werkt niet meer , geen spanning bij de lampen , zekeringen zijn goed.
Ik heb de spanning op de lichtschakelaar gemeten , op de paarse kabel staat maar...
waar kan ik de constante spanning voor de trekhaak vandaan halen achter bij de espace rte uit 1997
mijn trekhaak heeft alles aangesloten behalve de constante spanning
gr spoortje
Mijn achteruitrijlichten én de waarschuwingsgeluiden van mijn Espace uit 2002 doen het plots niet meer.
Ik heb op dit forum gelezen dat het waarschijnlijk een defecte stekker oid is en dat deze zich op de...
Weet iemand of dit onderdeel ( op de foto geel omlijst ) origineel in de espace III 1997 RXE hoort?
Wij hebben de espace sinds juni jongstleden, ik kwam dit tegen toen ik het dashboard had gedemonteerd voor de teller om lampjes en...
welk type lamp zit er in de espace 3 bj 1997
h1,h4,of h7
wij kan mijn dat vertellen
en nog een vraag is het dach board al voorbereid voor radio renault (instrumenten paneel)
of moet ik een andere klokken winkel monteren
de espace is een 2,0 rte uit...
Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een Espace uit het bouwjaar 1999.
Ik heb altijd kleinere schakelauto's gereden maar deze automaat met V6-motor is geweldig.
We zien dit dus als een avontuur en we gaan kijken hoever deze...
We hebben een Renault Grand Espace uit 1999. (volgens mij is dat een type 3)
Onze afstandsbedieningen werken niet meer. Ik ben bij de dealer geweest en het schijnt dat het niet mogelijk is een nieuwe set afstandsbedieningen te bestellen.
Nu...
Ik heb een probleem met onze Espace III van bj 1999.
De linker koplamp doet het niet! heb er een nieuwe lampje erin gezet en nog doet ie het niet!
Heb toen alle zekeringen nagekeken en die waren ook goed.
Toen heb ik de complete rechter koplamp...
Hoi allemaal,
Ik heb een espace III en nu is de verlichting ermee gestopt. De zekering is in orde want die heb ik vervangen.
Zou het het licht relais kunnen zijn? dan volgt hier mijn volgende vraag.... Waar ins hemelsnaam zit dat relais??!!
Ik heb...
Heb zelf een Espace III 2,2 dT van 1999 daar doen de mistlampen het niet voor!
Heb de zekeringen nagekeken en die was goed.
Als ik de lichtschakelaar omdraai dan doet de mistlamp achter het wel maar voor niet!
Er brand ook geen mistlamp...
ik hoor al een paar dagen een rare lucht na het auto rijden en de benzine ging wel harder dan normaal maar kon het niet plaatsen even langs de garage geweest en bleek dat me...
De airco compressor van mijn espace 3, v6 12 klepper, heeft kuren.
Er zit een magneetkoppeling op, die zijn eigen leven erop na houdt :D
Als ik de airco aan zet, dan springt de magneet er niet op. Na een tikje :Wall: ...met de hamer doet...
Hoi allemaal.
Ik ben een leek in Renault maar heb nu een espace 2.0 16v van febr 2002.
Nu is mijn startmotor defect en moet deze dus vervangen.
Ik heb hem helemaal los liggen maar krijg hem niet uit zijn ruimte zeg maar.
De vraag is dus waarlangs...
Ik ben in het bezit van een Grand Espace uit 2000, handgeschakeld. Als ik de auto in z'n achteruit zet gaat de lichten niet aan. Soms als ik de pook een beetje beweeg werken ze wel. Niet een mega probleem, maar als ik wil inparkeren...
Beste renaultrijders;
Ben sinds kort eigenaar van een Renault Espace 3.0l automaat uit 2000. Van deze wagen ben ik de hoofdsleutel verloren waarop ook de c.v werkt van de wagen. Navraag bij de dealer leert mij dat hier geen nieuwe sleutels met...
wie o wie kan mijn helpen??
mijn cd wisselaar heeft het begeven de cd`s blijven steeds hangen, als je een ros op de wisselaar geeft dan doet hij het weer even , maar goed dat is nog niet zo erg.
Van mijn Espace 3 (1997) gaat na het starten een airbagwaarschuwing branden. Na uitlezing zou de oorzaak zijn de stekkerverbinding aan de rechterzijde onder de bijrijdersstoel. Deze verwijderd en de draden gesoldeerd...
ik hier ergens gelezen dat er op de rechterdeur een stikker zit met de aanduiding wat voor board computer er in de espace zit .
dit werd aangegeven met E1 E2 E3,maar welk type stond nou waar voor ik kan bericht niet vinden op het forum
Goedendag allemaal,
Ik ben Bob Dissel en...................................
Ik heb een Espace 3.0 V6 uit 2002 en nu blijft het backlight van het dashboard branden wanneer je de sleutel uit het contact haalt.
Dit probleem ontstond toen ik de auto net...
ik zal me even voorstellen
ik ben een nieuwe rijden van een espace, zins gisteren dus dacht ik zal me even voor stellen ik heb een zilvere espace kunnen kopen met 140 km op de tellen 1 uit 2000. ik ben blij dat er zo een forum is om...
Wie kan mijn de draadkleuren van de electrische deurvergrendeling vertellen en waar de unit hiervan is geplaatst.
Dit ivm het aansluiten van een universele afstandsbediening met klapsleutels.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum