Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Kan iemand mijn helpen met het volgende probleem:
Als ik tijdens het rijden op de cruiscontrol de richting aan geeft , schakeld hij de cruiscontrol uit .
Denk zelf dat dit een massa probleem is .
kent iemand dit probleem of weet de belangrijke massa...
Hallo
Door werkzaamheden moest ik de accu ontkoppelen en de cd/autoradio werkt niet meer.Ik moet een code invoeren, stond op de bovenkant van de cd/autoradio, maar hoe moet ik deze invoeren?? Helaas ik heb geen handleiding.
mijn espaceje roept om service maar dit heb ik allang zelf gedaan hoe kan ik hem dat laten weten is er een toetsen combinatie of zoiets dergelijks om dit te doen want 50,- bij de dealer afrekenen om hem 5min aan de computer te hangen heb ik geen...
Onlangs een andere motor ingebouwd in een espace van 2000,motor 2.0 16v,het probleem is dat de temperatuur meter steeds blijft knipperen,ik heb de temperatuurzender vervangen door een nieuwe, maar blijft steeds knipperen. of het koelsysteem niet...
mijn espace wil sinds hij 2 weken buiten staat 'smorgens niet starten
als je de sleutel draait naar contact beginnen de lampjes van de binnenverlichting en de startonderbreker heel snel te knipperen,en de km teller wordt dan zwart,dus valt uit.als...
Vreemd dat Renault geen toerenteller in mijn type espace meenam. Weet iemand daar de reden van?
Ik kan mijn bedenken dat het een besparing is geweest. Anderen zeggen dat het niet mogelijk is?
Dat laatste kan ik mij niet voorstellen.
heb sinds kort een espace uit 97
mijn vraag is
sinds 2 dagen doet de km teller het niet meer
heeft het nog 3 keer gedaan daarna niet meer
en vandaag deed hij het 2 tellen en daarna niet meer
wat kan dit zijn en is dit makkelijk zelf op te lossen....
mijn espace wil sinds hij 2 weken buiten staat 'smorgens niet starten
als je de sleutel draait naar contact beginnen de lampjes van de binnenverlichting en de startonderbreker heel sneel te knipperen,en de km teller wordt dan zwart,dus valt uit.als...
hallo
ik heb een espace 2.0 16v bj 2000 met een (vind ik zelf) super audio systeem van pioneer.
De radio zelf zit volgens mij onder de versnellingspook en achterin zit de cd wisselaaar , je bediend dit alles met een afstandbediening en...
de laatste tijd heeft onze espace wat electrische problemen.
de electrische ontgrendeling van de koffer werkt maar sporadisch,
de achterruitenwisser werkt niet of maar 1 maal
de kofferverlichting blijft branden (dit heb ik opgelost door het...
Ik heb wat info van het net gebundeld en hoop nu zelf een kabel te kunnen maken. Die 13 polige stekker kopen is nog niet zo makkelijk trouwens.
Als het me lukt om de IPOD op de radio aan te sluiten zal ik een aantal van die kabels solderen, en hier...
kan er iemand me raad geven? Ik heb een renault espace van 1998 en sinds enige tijd heb ik een probleem met mijn instrumentenpaneel. Als je aan het rijden bent kan je niet zien hoe snel je rijdt. Maar als ik de lichten aan heb, is dat probleem er...
Hallo
Ik heb een espace 2.0 16V bj 2000.
Het probleem is dat eens in de zoveel weken mijn benzinemeter plotseling aangeft dat ik op reserve rijd ( pompje en laatste streepje gaan knipperen) . Ik kan het probleem oplossen door de accu heel even los...
Ik heb een vraagje of iemand weet hoe dit kan danwel op te lossen is.
Ik heb onlangs een Grand Espace van 2000 gekocht nu zag ik dat de kilometerteller ervan wel netjes werkt maar de kilometers telt hij er niet bij. Zo kan ik nu rijden en blijft...
Sinds kort doen mijn mistlampen voor het niet meer. Als je ze inschakeld brandt ook het lampje niet op het dashbord.
Ik heb eerst gekeken of de lampen nog goed waren en bleek dat ze allebei stuk zijn???Beide tegelijk??
Heb ze vervangen en tevens...
Hallo,
Ben tamelijk nieuw hier. Heb een Espace III (1999) 2.0 16V
Ik heb geen spanning op mijn sigaretten aansteker en de accesoireplug tussen de stoelen. Zekering OK!
Iemand een idee waar het zou kunnen zitten?
Is namelijk wel handig met telefoon...
hallo
Ik heb sind kort een Espace met zo'n ingebouwde pioneer stereo instalatie , het geheel is te bedienen met een afstandbediening en in de kofferbak zit dan een cd wisselaar.
Ik vind dit echt een super instalatie maar ik mis een beetje mijn mp3...
Bij mij is het volgende aan de hand: een paar dagen terug heb ik aan de schakelaar van het licht een wit kabeltje vast gesoldeerd zodat mijn breedstralers weer functioneren. Dat was ook zo, maar nu gaan de breedstralers en de mistachterlichten...
Ik ben sinds een week in het bezit van een Espace III uit '97. Nu werkt alles perfect en fantastisch, behalve de verlichting op het display achter de temperatuurmeter en de radio. Het is wel zichtbaar, maar heel beperkt. Vergelijk het met de felheid...
1) Heeft iemand ervaring met het inbouwen van een handsfree carkit in de Espace?
Ik wil graag de Bury inbouwen maar heb nog niet echt gekeken hoe de draden moeten lopen en waar ik ze moet aansluiten, ik kan de radioeenheid namelijk niet vinden...
hoi allemaal,
is er iemand die wat weet van de airbag in de auto?
bij mij (pas een nieuwe auto)gaat er op het display
het simbool van de airbag branden met daarnaar service
weet iemand wat dat kan betekenen?
ik wacht in spanning af
Radio en navigatie vallen na enkele minuten rijden uit, tot nu toe geen passende oplossing gevonden, op dashbord verschijnt phone maar niets te resetten, alleen bij contact uit soms weer even het systeem aan de praat.
er zit geen telefoon in...
Het volgende probleem diende zich deze week aan ,
Na een korte rit met na 10 min een herstart ging de motor na 5 sec uit . na opnieuw starten pakte de motor direct aan maar nu ging het airbag lampje branden.
kan er verder gewoon mee rijden maar zou...
Ik wil graag een park distance control setje inbouwen, met sensoren in de achterbumper die worden gevoed door de achteruit-rij verlichting. (rest is draadloos)
Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand mij vertellen wat de...
Het digitale dashboard ( km teller, radio enz. ) valt geregeld uit. soms is hij na 5 minuten weer te zien, maar ik heb ook wel eens een hele dag zonder gereden. De radio, speelt nog wel, alleen is het dashboard dus helemaal uit.
Iemand een...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum