Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Renault scenic ph II benzine 2005.
Hoe kan ik de melding over het doen van onderhoud resetten?
Ik kan wel de dagteller resetten, maar niet de rest.
Ik doe het onderhoud zelf, vandaar mijn vraag.
Hallo, mijn naam is Arnoud en ik lees al een paar weken mee op dit forum. Dit omdat ik een Grand scenic II wou kopen.
Inmiddels stat deze voor de deur te glimmen :D
Het is een Grand Scenic II P2 uit 2007 geworden, mooie en fijne auto om in te...
Aloha.
Ik krijg mijn grandeScenic niet meer op contact . Verder geen problemen. Keycard erin en tig seconden de startknop indrukken laat vooral de radio en airco aanspringen. Iemand een idee over hoe dit te herstellen?
Ik heb een foute foutcode om...
Bij onze Scenic II 1.5 DCI uit 2004 is de eerste stand van de ruitenwisser direct de gewone stand, net als de tweede stand, de derde
is de snelle stand, kan dit in verband staan met de melding dat de
lichtautomaat defect is ? en zoja hoe is dit op...
Had gisteren 29 april tijdens zware regenval voorruitenwissers die spontaan dienst weigerden. Na rustig afremmen en de op uiterst rechtse rijstrook ging rijden. Probeerde ik de ruitenwisser schakelaar en na twee minuten of iets...
Ik heb op mijn scenic van 2005 de “keyless” optie.
Ook kan ik zelf de spiegels in laten klappen door de knop om me spiegels te verstellen naar beneden te draaien.
Heb ik dan ook de optie dat als ik de scenic op slot zet hij dan zelf...
Ik heb een Scenic 2 uit 2004 met een originele Renault radio die alleen CD afspeelt, geen mp3.
nu heb ik bij een ander onderwerp iets over yatour gelezen. Een soort plug en play oplossing die je achter op de radio kan inpluggen en deze...
Ik zit met het volgende,
Als ik het knopjes van de achterraam verwarming indrukt gaat het lampje aan maar de raam/spiegels worden niet warm.
Waaraan kan het liggen?
ik heb sinds kort een Renault Scenic 2 gekocht 2 hands.
maar nu merk ik dat de Reserve Keycard wel deuren open maakt en afsluit maar kan er de auto niet mee starten.
er staat alleen voer Card in gisteren deed hij het wel 2 x...
Ik heb een probleem met mijn passagiersdeur sensor.
Als ik de deur open doet dan ziet de auto heb als gesloten en af toe wel ziet dat ie open is. En als ik em dicht doe dan ziet ie em als geopend waardoor ik wel vaak de auto niet kan afsluiten met...
Vorige week in Brabant gestrand met de auto met een defecte dynamo, auto met moeite bij een garage in Schijndel gekregen.
Hier is (voor veel geld) de dynamo uitgebouwd en is er een revisie dynamo van K&K uit Eindhoven geplaatst. De auto geeft nu na...
Ik heb sinds kort problemen met de blower van mijn Scenic uit 2004. De ene keer blaast hij alleen vol gas, op welke stand ik hem ook zet. De andere keer doet hij het weer heel even normaal en vervolgend doet ie het 2 dagen helemaal...
Dit is mijn eerste post, als ik me niet aan de regels houd, hoor ik het graag.
Ik heb een Scenic II uit 2006. Bevalt prima maar vandaag stopte de radio er mee:
- Geen signaal meer op het dashboard
- geen licht meer op de radio
- radio uitgebouwd,...
Ik zit met het volgende. Enige tijd geleden is mijn display defect geraakt. Heb deze in huizen laten repareren, display is dus nu weer goed. Toen ik het display terug plaatste in de auto gaat het bij contact goed en werkt het display naar behoren,...
Aloha. De originele BatScenic is van de week overleden. Muy groot probleem, bak en meer ineens naar de Bahama's :shock: Voor mij niet te repareren op de parkeerplaats, en bij een garage gaat dat makkelijk over de waarde van de auto heen. Dus...nu...
In dascboard zit een Radio Carminat en onder de linkerstoel een CD wisselaar type Renault Alpine ( Renault Scenic van 2005 )
Via radio of sateliet werkt CD wisselaar niet. Radio geeft geen teken van herkenning met wisselaar. Navigatie en spelen gaat...
Ik zit al geruime tijd te zoeken of er een manier is om mijn iphone aan te sluiten aan mijn auto radio.
Ik heb een Renault Scenic 2 uit 2004 met een originele TunerList radio.
Nu heb ik gegoogeld en daar kom ik genoeg mogelijkheden...
Goedendag,
Vraagje kan ik een 2dehand sleutelkaart van de sloop halen voor mijn Scenic?
Of moet altijd nieuwe kopen?
Of iemand weet wat kost een nieuwe karten en waar kan ik dit bestellen?
Het gaat om een Renault Megane Scenic van 2005.
Ik heb een vraagje. Ik rijdt vrij veel s'nachts en ben niet echt tevreden met mijn huidige licht opbrengst.
Wat zou ik kunnen doen om meer/beter licht te krijgen. Dit echter zonder al te...
Hallo mensen,
Ik ben opzoek naar stekkers connector voor kachelweerstand.
Ik ben bij de dealer van Renault geweest om nieuw stekkers connector te bestellen. Volgens hem niet te bestellen.
Heeft iemand een oplossing hiervoor of een adres waar ik dit...
Zouden jullie mij kunnen helpen met het probleem van mijn Scenic?
Het raam aan de bestuurderszijde functioneert niet meer, gaat niet meer naar boven en beneden middels de bediening.
Zelf heb ik het deurpaneel verwijderd en gekeken...
Zaterdag, 2 weken geleden, tot 2 keer toe accu ineens leeg (en dan echt helemaal leeg). Eerste keer alleen inkopen gedaan bij AH. Tweede keer, nadat ik via een omweg (15 km) naar huis ben gereden, kon ik de auto niet meer starten nadat ik de...
Ik had mijn vuilnisbak geschampt en de spiegel was naar de voorkant gebogen. Nu bleef de motor steeds doorlopen, ook als ik de motor uitzette en de deuren op slot deed. Ik moest hem demonteren en het stekkertje losmaken om de motor te stoppen. Ik...
Vreemd probleem bij m'n Scenic 1.5 DCI 106pk uit 2008.
Als hij 24u of langer stilstaat en ik start de motor, dan hoor ik de starter 2 à 4sec aan het werk terwijl het voorgloei icoontje oplicht op het dashboard (de spiraal). En het bericht...
Ik zit met een probleempje, mijn rechter koplamp heeft het begeven, maar ik heb geen idee wat voor lamp er terug in moet.
Er zit volgens mij een aftermarket setje Slim ballast 12V 35W in.
Nu heb ik vandaag onder...
ik heb nu sinds 2 dagen dat het lampje laadstroom defect gaat branden dan gaat er nog meer branden zoals remmen defect handrem defect en de auto gaat heel zwaar sturen dus stuur bekrachtiging valt uit en dan ineens werkt alles weer ik durf nu niet...
We hebben een Renault Scenic II phase 2 met een Cabasse radio + cd wisselaar + navigatie europa DVD.
Hierop zit telefoon / bluetooth functie op.
Echter kunnen wij via de telefoon geen muziek afspelen en dit af laten spelen via...
Beste allemaal
Ik ben net de trotse eigenaar van een Grande Scenic uit 2008. Heel tevreden met de auto alleen de audio prestatie valt wat tegen. Er zit een standaard Carminat CD Bluetooth systeem (informee 2) in waarbij alles geïntegreerd is. Wil...
Bij onze GS is door de vorige eigenaar een voorraam geplaatst zonder sensor mogelijkheid terwijl die er wel op de auto zit. Nu heb ik er een sensor geplaatst zodat de foutmelding op het dashboard weg is maar de sensor ziet niets omdat dat vlak...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum