Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
Vanmorgen zet ik mijn auto op slot gaat ineens mijn linkerachterraam naar beneden en niet meer omhoog.
Zekeringen nagekeken allemaal goed onder de bestuurdersstoel naar de stekkers gekeken ziet er goed uit .
Rechter achteraam werkt ook niet....
Ik heb een Grand Scenic 2 fase 2 uit 2007 met de lenskoplampen en ben van plan om xenon in te bouwen.
Maar nu zie ik dat de lampen gedraaid worden om vast te zetten en niet met haakjes.
Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben om...
Het gaat hier om een scenic 2 fase 2 16v 1.6 uit 2007 buisness editie op gas
Sinds kort mag ik rijden in deze gave auto.
Bij de aankoop bleken er 3 van de 4 ramen niet te werken en de nodige foutmeldingen in het dashboard. Ja...
Mijn linker achterraam van een scenic 2005 werkt niet .
Het lijkt er op dat de module of de motor stuk is.
Maar nu heeft de plaatselijke sloperij nog wel een rechtse set , mijn vraag is :
Is deze motor om te zetten van de rechtse naar de linkse kant?
Goedemiddag,
Dit is voor het eerst dat ik op een forum zit, dus ik ben benieuwd of het mij lukt. :oops:
Ik zit met het volgende probleem. Ik wil graag dagrijverlichting aanbrengen op mijn renault scenic uit 2007....
De regensensor heeft bij mij nooit echt prettig gewerkt maar nu doet hij opeens niets meer, de lichtsensor gaf nog geen probleem zover ik heb gemerkt.
Ik heb de auto uitgelezen en vond een DF011, na wissen komt hij direct terug.
Ik heb de sensor...
Ik heb een renault scenic van 2004 met een originele radio en bediening aan het stuur. Kan je hier een andere radio inzetten met usb van eender welk merk of alleen een radio van renault als ze die hebben met usb ?
Wij hebben sinds kort een Grand Scenic uit 2007, nu werkt de radio niet.
Dit is een cabasse radio met 6 cd wisselaar en navigatie.
De navigatie werkt prima en ik heb ook duidelijke spraakbegeleiding.
Ik heb op dit forum gezocht naar vergelijkbare meldingen maar kon niets vinden, vandaar toch deze post.
Mijn Scenic van eind 2004 met de standaard radio/cd speler heeft een cd wel geslikt, maar weigert deze er weer uit te gooien.
ik ben Mike en in het bezit van een Scenic uit 2004. Het is een 2 liter 16v. Ik bezit de auto nu een week of 4 en hij bevalt me erg goed! Op 1 probleem na en dat is dat na een nacht de accu leeg is hij lekt stroom. Nu heb ik 2 vragen en hoop...
Ik overweeg plaatsing van de Carkit Parrot CK3100 in mijn Renault Grand Scenic 2008. Nu ben ik niet zo technisch en heb daarom een aantal wellicht voor jullie eenvoudig te beantwoorden vraag.
Op de standaard Renault autoradio zit volgens mijn geen...
Goede middag sinds een week ben ik in het bezit van een scenic 2004 model
Nu waren de kabels onder me stoel en veder een paar los gekomen door het water wat er in bleef staan
Nu heb ik dus een andere kabel boom gehaald van de sloop alleen nu werken...
Al enige tijd speel ik met de gedachte om onze Grand Scenic (2005) voor DAB+ radio geschikt te maken.
Ik kan natuurlijk de hele Becker Carminat eruit spitten en er een gewone autoradio met DAB+ in monteren, maar dan ben ik meteen de bediening aan...
Ik heb een Scenic 2 van 2006, diesel. met climat control.
Airco doet het niet meer, vloeistof en druk zijn getest, vlgs garage stat er gen spanning op de vloeistof druk sensor dus ik denk dat er een zekring defect is.
Kan iemand mij vertellen waar...
Het display van mijn Scenic valt plotseling sporadisch uit. Wanneer ik de stekker naaar boven of naar beneden duw en deze vastzet gaat het display weer aan, echter voor enkele ogenblikken en dan valt het weer...
Ik zette laatst mijn licht aan en zag geen enkel schijnsel.
Toen ik voor de auto stond zag ik dat mijn Scenic II ( mei 2009 ) GEEN stadslicht heeft. :shock:
Alleen dimlicht en grootlicht. De schakelaar kent wel een stadslichtstand...
Het lampje op het dashboard gaat netjes aan en uit met de schakelaar,
Er zijn geen kapotte zekeringen, de stekker onder het linker achterlicht zit goed aangekoppeld, als ik de versnelling in zijn...
Tja, en nu ook mijn eerste vraag hier op het forum, ik ben in het bezit van een grand scenic uit 2004, nu wil ik hier een parrot op de radio aansluiten, op zich geen probleem, dacht ik.
Het schijnt dat de iso aansluiting niet op de radio zitten maar...
kan iemand mij vertellen wat voor radio cd/navigatie ik heb want de handleiding ontbreekt
het betreft een senic uit 2008 in business uitvoering met telefoon bluetooth bediening
Ik heb mijn defecte carminat/becker radio met navigatie vervangen wegens defect en een niet updatable navigatie systeem
sh1 door een aftermarket radio met usb aansluiting.
Daarbij een S.W.I. gekocht voor mijn radio voor de auto (...
ik lees heel veel over een stekker, die nat kan worden, die onder de bestuurdersstoel moet liggen van een scenic 2. mijn vraag, hoe vind ik die stekker? Wat moet er allemaal gedemonteerd worden?
ik heb namelijk ook problemen met de elektrische...
Megan Scenic grand 2 van 2008. Veel lummelige storingen waarom?? geen idee. Key-less entree werkte links wel rechts niet, plots werkt links niet maar rechts wel weer. waarom ?? niets verandert !!!
Lamda sonde geeft emissiestoring aan, vervangen door...
Ik heb 2 weken geleden mijn hefmotor van de bijrijders raam laten vervangen door een universele bij de renault dealer,
nadat deze naar beneden was gevallen. Hierbij kwam gelijk naar voren dat het bestuurdersraam ook niet op en neer ging vanwege...
Op vakantie bij hoge temperaturen bleef de startmotor een paar keer een fractie van een seconde hangen.
Het viel me laatst op bij het starten met de ramen open dat je even een korte piep hoort bij het starten, alsof een riem slipt ofzo.
Weet niet of...
Ben in het bezit van een RENAULT GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) - 2.0 - 1998ccm 135pk van 2008 met xenon-verlichting. Beide stadslichten zijn defect. Bij het willen vervangen erachter gekomen dat bij één van de fittingen het kunststof huis gescheurd is....
Ik heb een Scenic van 2004 (2.0 16V automaat) met een midden arm console.
Echter werkt het lampje binnen en de 12 volt aansluiting niet.
De schakelaar omzetten helpt ook niet dit binnen zit.
Ik kan wel de console van voren naar...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum