Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Jawel, het bekende probleem is bij ons helaas ook opgetreden, m'n ma belde me gister dat het dashboard onderweg af en toe uitviel en rare waardes begon aan te geven. Nou weet ik dat er hier op het forum iemand was die goedkoop de soldeerpuntjes kon...
Ik heb van de week een nieuwe accu in mijn scenic gezet . Maar nu doet aan de bestuurders kant mijn deur sensoren het niet meer .. Aan de passagierskant doen ze het nog wel dan gaat de deur gewoon open met de kaart in mijn zak .
Van mijn Scenic II inmiddels 8jaar oud dot het rechter achterruit raar. De chauffeur kan enkel het raam openen en de passagier kan dit enkel sluiten. Weet iemand raad,
Sedert enige tijd viel mijn radio af en toe uit, maar nu komt er helemaal geen geluid meer uit. Ik heb een Grand Scenic 2008, met zo'n cd-wisselaar in het dashboard en met een schermpje met navigatie en bediening aan het stuur. De DVD-speler en de...
Model/uitvoering : Scenic type 2
Bouwjaar :2005
Brandstof :Diesel KM 290000
Afgelopen week komt de melding laadstroom voorbij.
Dynamo is drie maanden geleden vervangen en ook een nieuwe accu geplaatst.
Dynamo opnieuw gedemonteerd en naar revisie...
Mijn auto een Grand Scenic phase II 2.0-16V uit 2004 heeft het volgende probleem.
De auto wordt ontgrendeld zoals het hoort als ik in de buurt kom, echter als ik plaats neem in de auto kan ik hem starten en gaan rijden zonder dat ik de...
Ik ben in het bezit van een Grand Scenic van 2004.
Nu ben ik bezig een achteruitrijcamera te monteren die zijn voeding krijgt vanaf de linker achterlamp.
De stekker van de achterlamp is 6-polig. Wie weet welke pool de + is van de achteruitrijlamp en...
Grand Scenic 2.0 16V
2004
Benzine
Waar kan ik binnen 2 weken een audio connextion box kopen of als iemand er nog 1 over heeft.
Wij gaan over 2 weken met vacantie en nou komt mijn vrouw er achter dat het wel makkelijk is met een Usb stick waar...
Volgende probleem met een Renault Scenic 2 (eind 2004).
Vanmiddag boodschappen gedaan, en bij het wegrijden ineens een scherpe piep. Display geeft aan STOP, LAADSTROOM DEFEKT. Hierbij zie het accusymbool opgelicht.
Nog niet veel tijd...
mijn scenic, die ik net heb aangeschaft, geeft de melding parkeerrem controleren .
nu laat ik deze zsm uitlezen maar dacht hier vast wat info te vergaren.:)
Hoi.
Ik wil graag een Parrot ck 3100 aansluiten op mijn Cabasse audioinstallatie in mijn Renault Scenic Phase 2 uit 2004
We praten over de uitvoering met 6 cd installatie.
Nu is echter het geval dat de iso conectors niet aanwezig zijn. Er zit een...
Grand Scenic
2006
1.5 Diesel
Manuele airco
190K op teller
Heb vorig jaar een probleem gehad met de kachelweerstand van onze wagen. De ventilator deed helemaal niets meer en toen werd er me in de garage gezegd dat het de kachelweerstand zou kunnen...
sinds afgelopen vrijdag ben ik in het bezit van een Renault Megane scenic 1.6 16V DYNAMIQUE LUXE uit januari 2004. Deze is in het bezit van deze autoradio:
(niet mijn foto, bedankt voor het lenen!).
Vooral aan diegene die ook een scenic uit 2004,2005 hebben de volgende vraag:
Ik wil xenon verlichting in de auto plaatsen, echter xenon zonder canbus want canbus beschermt tegen foutmeldingen in het dashboard/computer. Nou was...
Sinds een tijdje werkt de 12v stekker onder de armsteun niet meer, ik heb in de zekeringdoos in dashboard elke zekering getest en allemaal ok. De 2 stekkers onder de achterbank doen het...
Weet iemand of ik via het gele stekkertje aan de achterkant van de radio ook een Line out kan halen .. ik wil graag mijn sub weer aansluiten. of moet ik net als de Tunerlist modellen een speaker/ line adapter gaan...
ik heb een scenic 15 dci van 2004.ik had het bekende display probleem en heb die opgestuurd gehad naar weerd,keurig geregeld en op tijd weer terug.ik heb de display terug geplaatst en de in huis opgeladen accu aan...
Ik heb een scenic 2 uit 2007 dit betreft een tech line.
Als ik mn knopje voor spiegelbediening naar onder draai, dan klappen alle 2 de buitenspiegels in
en dan moet ik het knopje weer terug draaien om ze weer...
Van onze auto Scenic 2 liter type 3 uit 2004 valt steeds het dashboard verlichting uit tijdens het rijden.
Ik de klep/strip boven verwijderd en er zitten daar twee stekkers links grijs en rechts bruin.
Als ik de linker grijze stekker beweeg of...
Scenic 2007, originele bedrading, pioneer radio wil ik er in.
Carpi systeem geprobeert om stuur bediening te laten werken (verkeerde type bleek later), stuurbediening werkte niet maar daarnaast sprong ventilator aan bij aansluiten radio. Nu een...
Als ik mijn reflector koplampen (D2R )bekijk t.o.v. een D2S(lens koplamp) lijkt het erop dat deze zo in mijn Scenic van 2004 moet passen...
Kan iemand dit bevestigen??? ( of juist ontkrachtigen?!? )
Motor loopt ,
iemand enig idee wat dit lampje betekend ? Mijn eerste gedachte is dat er iets mis is met de parkeer rem ? of met het automatische parkeer rem systeem ?
Sinds twee maanden heb ik de volgende storing:
Ik hoor twee of meer tikken bij de achterportieren. Dezelfde tik, alsof je met de afstandbediening de deur opent. Dan komt er op het display de melding electronische storing, ook gaat het oranje lampje...
Model/uitvoering : Renault Grande Scenic
Bouwjaar : 2005
Brandstof : Benzine
Ik heb sinds een week een melding in het display staan: Elektronische storing+regelaar defect.
De cruisecontrol werkt niet meer sinds deze melding en het service...
Het bekende overleden display-probleem is ook bij mij aangekomen. De opties voor mij in Finland zijn niet zo goed als die in NL en B, dus moet ik langer zoeken voor een goede oplossing. Om die reden de vraag of er nadelen kleven aan het doorrijden...
Ik heb een GS 2004, 2 ltr 16v met het keyless systeem. Nu is onlangs het slot van mijn achterklep vervangen (deed het niet meer, eerste een keer goed doorgesmeerd, maar na een paar weken weer problemen). Sinds de vervanging (niet door een...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum